karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-06-27 03:41:42

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 2 viestiä ] 
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2004-11-16 17:43:02 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2004-11-02 17:57:59
Viestit: 26
kiitoksia vastauksista edeltävään kysymykseeni, mutta vielä hämmentää seuraava. Joku palstalla kirjoittaa, että jos syö paljon rasvapitoista ruokaa, ei aineenvaihdunta mekanismi polta kropasta vaan syödystä ruuasta.
Toinen taas kirjoittaa, että jos syö liian vähän, menee elimistö ns. säästöliekille -> taas ei rasva pala.
Oikea ravinto lienee, jossain keskitiällä?!?


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-11-16 19:13:35 
Poissa
A-luokan paskansyöjä
A-luokan paskansyöjä

Liittynyt: 2004-05-25 08:11:35
Viestit: 4830
No tuota. Rasva on se elementti, joka pitää nälkää. Hiilari on se, mikä sen nälän tuo. Protsku on välttämätön rakennusaine.
Rasvaa pitänee käyttää yksilöllisesti niin paljon, että ei ole nälkä. todennäköisesti sinulla suhde on yli 60% energiasta sitä. Näin ei pitäisi olla nälkää ja voit tiputtaa kokonais kalorit niin alas kuin suinkin vointisi sallii. Määrä ei siis ratkaise vaan suhde muihin makroravintoaineisiin. Puhtaalla rasvalla voidaan varmaan laihdutella ketoosin avulla jopa 500 Kcal määrillä päivässä, jos niikseen tulee. Pitää nyt muistaa käyttää älliä asiassa. Pudotat kalorit sille tasolle, että laihdut reipasta vauhtia, mutta olet hyvässä lyönnissä kaikin puolin.

On totta, että jos rasvaa tulee ruoasta liikaa, niin omaa varastorasvaa ei tarvitse polttaa.

_________________
http://www.youtube.com/watch?v=z8tl2GSNxpo
KILO LÄSKIÄ ON ÄMPÄRILLINEN KUSTA.


Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 2 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 10 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)