|
No tuota. Rasva on se elementti, joka pitää nälkää. Hiilari on se, mikä sen nälän tuo. Protsku on välttämätön rakennusaine.
Rasvaa pitänee käyttää yksilöllisesti niin paljon, että ei ole nälkä. todennäköisesti sinulla suhde on yli 60% energiasta sitä. Näin ei pitäisi olla nälkää ja voit tiputtaa kokonais kalorit niin alas kuin suinkin vointisi sallii. Määrä ei siis ratkaise vaan suhde muihin makroravintoaineisiin. Puhtaalla rasvalla voidaan varmaan laihdutella ketoosin avulla jopa 500 Kcal määrillä päivässä, jos niikseen tulee. Pitää nyt muistaa käyttää älliä asiassa. Pudotat kalorit sille tasolle, että laihdut reipasta vauhtia, mutta olet hyvässä lyönnissä kaikin puolin.
On totta, että jos rasvaa tulee ruoasta liikaa, niin omaa varastorasvaa ei tarvitse polttaa.
_________________ http://www.youtube.com/watch?v=z8tl2GSNxpoKILO LÄSKIÄ ON ÄMPÄRILLINEN KUSTA.
|