karppaus.infon arkistoitu foorumi
https://karppi.ninja/forum/

Dahlian paljastukset
https://karppi.ninja/forum/viewtopic.php?f=11&t=2311
Sivu 1/1

Julkaisija:  Dahlia [ 2004-11-04 21:24:36 ]
Viestin otsikko:  Dahlian paljastukset

Päätin sitten minäkin kirjata noita syömisiä ylös. Karpannut olen 3 viikkoa, mutta painoa ei ole mennyt kuin kilo. Juu tiedän, että pitää olla kärsivällinen :roll: Se vaan ei ole parhaita puoliani..

To 4.11.

Aamiainen
2 voissa paistettua munaa, curryjauhetta, nam!
20 g kermajuustoa

Lounas
80 g jäävuorisalaattia
70 g goudaa
25 g hasselpähkinöitä
1 keitetty muna
2 rkl majoneesia
1 rk oliiviöljyä, pippuria

Välipala kotiin tultua
50 g tomaattimaksamakkaraa

Päivällinen
220 g possun ulkofilettä
hieman kerma-sulatejuustokastiketta

Iltamässy
2 dl kerma-maitorahka-mustikka-makeutusjauhe

Virtuaaliravintelin mukaan:
hh: 26 prot: 143 rasvaa 202 g kcal: 2529. Ohhoh! Meni överiksi kaloreiden kanssa...! :shock: Pitääpä ruveta vähän niitäkin katsomaan!

Julkaisija:  Dahlia [ 2004-11-05 18:16:48 ]
Viestin otsikko: 

Pe 5.11.

Aamiainen
2 voissa paistettua munaa, curryjauhetta
30 g kermajuusto

Luntsi
100 g jäävuorisalaattia
½ prk tonnikalaa vedessä (vahingossa!) yäk, vetinen maku
2 rkl majoneesia
30 g mustia oliiveja

Välipala
30 g hasselpähkinöitä ja manteleita

Päivällinen
4 pientä itsetehtyä jauhelihapihviä
päällä 30 g mustaleima emmentaalia
100 g voissa paistettuja herkkusieniä, kermaa loraus

Salaatissa oli rkl oliiviöljyä, jäi laskuista pois.

hh 11, prot 77, rasva 144, kalorit taitaa jäädä alle 2K. Liian vähän protskuja.. Pitänee paistaa pari naudan ulkofilettä iltapalaksi :)

Julkaisija:  Dahlia [ 2004-11-07 10:51:26 ]
Viestin otsikko: 

La 6.11

Paino -2 kg!! Hitaasti mutta varmasti!

Aamiainen
3 pekonisiivua
3 voissa paistettua munaa, curryjauheella, tähän en kyllästy!

Lounas
4 mikrossa lämmitettyä Järvisuomen nakkia
Kuppi kaffetta

Päivällinen
2 siivua kassleria, n. 350 g
60 g sulatejuustoa
vajaa 1 dl kermaa
60 g herkkusieniä
Jestas kun tää oli hyvää!!!

Illalla
Kokosin tassille maksamakkaraa, homejuustoa, muutaman siivun ylikypsää kylkeä

Ensimmäinen repsahdus tapahtui! :shock: Naapurissa nakkasin suuhuni Lidlin suklaakeksisydämen. Pieni se oli, mutta kuitenkin... Aamulla mittasin Ketostixillä ja hyvin meni, ketoosissa vielä ollaan! Päivällä koin tiukkoja hetkiä, kun ostin suoramyynnistä perheelle rahkapullia ja korvapuusteja... Yhtäkään en ole syönyt, vaikka likka jätti puolet omastaan syömättä, ja tunki mulle. Mikä tahdonvoima! :twisted:

En jaksa laskea ravintoarvoja tällä kertaa...

Julkaisija:  Dahlia [ 2004-11-07 16:02:38 ]
Viestin otsikko: 

Su 7.11.

Aamiainen
3 paistettua munaa, curryjauhetta
3 pekonisiivua
vissyä

Lounas
2 vähähiilarista nakkia
1 Lidlin krakovanmakkara

Välipala
1 Kavlin lehtileipä
tomaattimaksamakkaraa
20 g hasselpähkinöitä

Päivällinen vielä laittamatta...
kahvia

Julkaisija:  Dahlia [ 2004-11-08 12:06:30 ]
Viestin otsikko: 

Ma 9.11.

Aamiainen
2 paistettua muna, curryjauhetta
30 gr tilsitjuustoa

Lounas
100 g jäävuorisalaattia
1 grillattu broiskurintapala
2 rkl oliiviöljyä
2 rkl majoneesia

Päivällinen

Julkaisija:  Dahlia [ 2004-11-09 21:58:37 ]
Viestin otsikko: 

Aamiainen
2 voissa paistettua munaa, curryjauhetta

Lounas
120 g salaattia
1 broiskurinta
30 g sinihomejuustoa
1 rkl oliiviöljyä
2 rkl majoneesia
kaffetta
Nyt täytyy kehitellä jotain muuta lounaaksi kuin tuota iänikuista salaattia... :?

Välipala
60 g goudaa
kaffetta

Päivällinen
1 lohimedaljonki paistettuna
½ prk creme fraichea

Ennen viikon vatsatanssituokiota sortusin mascarpone-kaakao-makeutusjauhemössöön... Puoli purkillista vaan....! :oops:

Julkaisija:  Dahlia [ 2004-11-10 20:55:39 ]
Viestin otsikko: 

Ke 10.11.
Aamiainen
2 voissa paistettua munaa, curryjauhetta
30 g tilsitjuustoa
1 krakovanmakkara, 90 g

Lounas
2 keitettyä munaa.. en ehtinyt laittaa evästä aamulla

Välipala
70 g goudaa
kaffetta
1 dl uunijuustoa
4 rkl muusattuja vadelmia + makeutusjauhetta

Päivällinen
1 lohimedaljonki
1 dl kermaa
katkarapuja, sitruunamehua
100 g parsakaalia

Iltapala
1 krakovanmakkara
40 g sinihomesulatejuustoa

Julkaisija:  Dahlia [ 2004-11-11 19:55:36 ]
Viestin otsikko: 

To 11.11.

Aamupala
2 paistettua munaa, curryjauhetta
kivennäisvettä

Lounas
1 keitetty muna
1 rkl majoneesia
50 g goudaa
20 g vihreätä paprikaa

Välipala
20 g manteleita

Päivällinen
2 kasslersiivua n. 300 g tsibale
sinihomejuustoa ja kermaa soosina

Huomenna onkin työpaikan pikkujoulut: ilmaista ruokaa ja juomaa :shock: Se ei ole koskaan tietänyt hyvää... :shock: On the other hand, paino ei tunnu kovin helposti mulla laskevan, joten ehkä pieni shokki tekee kropalle hyvää :?:

Julkaisija:  Dahlia [ 2004-11-14 14:45:05 ]
Viestin otsikko: 

Viikonlopun kerätyt:

Pikkujouluissa oli hämmästyttävän karppiystävällistä ruokaa :shock: Lammasta, kalkkunaa, papufetasalaattia, täytettyjä chilipaprikoita, erilaisia vihersalaatteja ja kastikkeet erillään. Jälkiruokana oli jonkinlaista kakkua ja siihen sorruin! Onneksi pala oli vain 3x3 cm... Punkkua join.

Lauantain olikin vähän vaikeampi. Kankkunen aiheutti kamalan makeannälän ja -viuh- oli 5 keksiä kadonnut kurkusta alas... :evil: Illemmalla oli pakko vielä tehdä mascarponekaakaomömmöä :oops:

No, illalla tein kukkakaalisosekeittoa, nam ja paistoin Lidlin bratwurstin! Tänään on lihamureketta ja isänpäivän kunniaksi tein karppikääretortun 8) Toivottavasti se isille maistuu...

Aamiaset ovat olleet nuo samat kun aina... en kyllästy!

Vaa'alle en mene ennenkun menkat on ohi ja tää viikonloppu elimistöstä pois! :wink:

Julkaisija:  Dahlia [ 2004-11-15 16:39:07 ]
Viestin otsikko: 

Ma 15.11.

Aamiainen
3 paistetua munaa
3 siivua pekonia

Lounas, oli vähän kiire aamulla, muuta en ehtinyt väsätä:
2 keitettyä munaa
2 rkl majoneesia
45 gr leipäjuustoa
Kaffetta maidolla

Päivällinen
1 ½ broiskurintaa nahkoineen
150 g salaattia, tomaattia, kurkkua, oliiveja, tilsitjuustoa

Julkaisija:  Dahlia [ 2004-11-19 20:23:31 ]
Viestin otsikko: 

17.11.

Tässä siis koko päivän sapuskat, luettelen raaka-aineet...
3 paistettua munaa
3 siivua pekonia
40 g manteleita
5 g kavlin lehtileipä
20 g tomaattimaksamakkaraa
250 g jauhelihaa
125 g fetaa
tomaattia
50 g juustoa
75 g kermaa
50 g rahkaa

kcal: 2043
rasva: 152
prot: 149
hh: 19

To 18.11.
2 paistettua kananmunaa
3 siivua pekonia
125 g jauhelihaa
75 g fetaa
80 g tomaattia
25 g juustoa
100 g kermaa
75 g smetanaa
200 g lohimedaljonki
50 g parsakaalia
Kcal: 1900
Rasvaa: 140
Prot: 87
Hh: 10

Pe 19.11. - 3 kg!!
2 paistettua munaa
60 g pekonia
125 g jauhelihaa
75 g fetaa
80 g tomaattia
25 g juustoa
50 g kermaa
5 g kavli lehtileipä
25 g tomaattimaksamakkaraa
250 g jauhelihaa
40 g tomaattia
10 g homejuustoa
muutama oliivi
70 g raejuustoa
Ja hirvitys :shock: tämän kaiken päälle: 50 g Lidl'n suklaavohvelikeksejä...
Kcal: 1855
Rasva: 125
Prot: 135
Hh: 46

Sivu 1/1 Kaikki ajat ovat UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/