karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-08-09 17:15:43

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 3 viestiä ] 
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Kettu Atkinsilla
ViestiLähetetty: 2004-09-07 17:08:47 
Poissa
sintti
sintti

Terve kaikille! Vihdoinkin uskallan tulla "näkyväksi" karppaajaksi joukkoonne. Olen lukenut palstaa jo kauan ja olen huomannut että tähän jää ihan koukkuun. On "pakko" päästä käymään täällä joka päivä katsomassa teidän juttuja. :D NO, sitten minusta. Olen 27-v tyttö ja olen "harrastanut" atkinsia kausittain jo vuosia. Kärsin bulimiasta ja yritän kovasti päästä siitä eroon. Olen huomannut että hiilareiden pitäminen alhaalla pitää ahmimiskohtaukset poissa. Tai ainakin niitä tulee harvemmin. Usein tulee syöytyä yksinäisyyteen ja tekemisen puutteeseen. (Olen sairaslomalla masennuksen ja bulimian takia) Huomaan aina jossain vaiheessa ahmimiskohtausta että oikein syöminen on sittenkin mukavampaa kuin ahmiminen ja oksentaminen. Tavoitteeni onkin lähinnä että osaisin syödä riittävästi ja ilman ahmimiskohtauksia. Kalorin laskennasta on hirmu vaikea päästä eroon ja olenkin kyllä niitä sen verran laskenut että söisin päivittäin about 1500-1800 kcal. Se on kai? riittävä minulle.Niin ja hiilarit pidän ainakin toistaiseksi 0-30g. Strategiset mitat on 160/56. Tavoitteena olisi pysyä "lopun ikää" 54-57 kg:n välillä.Tärkeämpänä mittana tosin pidän kuitenkin vaatteita kuin vaaàn lukemaa.Yritän toitottaa itselleni jatkuvasti että ei se vaa`an lukema vaan ne vaatteet. Mutta minkäs teet kun ahdistus nousee pintaan aina kun sellainen päivä koittaa että se paino onkin hetkellisesti parisataa grammaa enemmän. :cry: Silloin täytyy aina juosta kipin kapin tänne saamaan uskonvahvistusta! Onneksi te olette aina täällä. :wink: So this is me. Yritän pitää ruokapäiväkirjaa täällä ja ehkä se auttaa kun pitää tavallaan tsempata syömisiään että kehtaa niitä tänne teidän luettavaksenne laittaa.:wink: Vielä... Ihana laitella noita hymiöitä,eka kerta nääs! Olen kuin liisa hymiömaassa! :D Saa muuten kommentoida, älkää lynkatko pikku kettua... :wink:

Ti 7.9

Kiireinen iltapäivä kaupungilla, en ehtinyt syödä

KLO: 16-17 2 prk tonnikalaa öljyssä

KLO: 18- kokonainen grillattu broileri ja paljon kurkkua

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-10-24 13:19:43 
Poissa
sintti
sintti

Kolmas päivä jälleen ruodussa. Tuntuu kuin olisi herännyt horroksesta tuon parin kuukauden ahmimis & oksentamis kierteen jälkeen.

Kaikista kummallisinta tuossa lopettamisessa oli se, että ei vain yksinkertaisesti enää huvittanut ahmia ja oksentaa. Tiedän että olen vielä kaltevalla pohjalla mutta maltillisesti jatkan eteenpäin. Päivä kerrallaan. :)

Tavoitteeni olisi olla sortumatta näin ensihätään tuonne ensikuun puoleenväliin. Silloin kun on veljeni synttärit ja pitäähän sitä olla vapaus syödä kakkua jos tuntuu siltä. Siinä tosin on taas mopon karkaamisen paikka, mutta katsellaan nyt ekaksi miten tää tästä lähtee.

Kaikista vaikeinta on ollut näiden ensimmäisten päivien aikana se, että kun on lopettanut syömisen, olla syömättä mitään välipaloja ennen seuraavaa ateriaa. Koko ajan tekisi vaan mieli mussuttaa jotain. Suulla on nälkä, ei vatsalla. Niin kai se on.

Pitää vaan keksiä jotain tekemistä sinne väliin että ei ehdi ajatella: "Vielä 1h 37min kun saa syödä seuraavan kerran" Miten tosta pääsee eroon, ääh! :(

Paino on tippunut tähän aamuun mennessä -800g. Tosi hyvä siihen nähden mitä kalorit on olleet, ja varmaan muutenkin. Ei vain meinaa uskoa että paino voi laskea noin suurilla kalorimäärillä.

Pe 2150 kcal
84g hh
La 2500 kcal
27g hh

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-11-21 16:10:07 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Moi!
Tosi mielenkiintoista nähdä miten erilaiset tyypit hakee ja saa apua karppaamisesta. Sun tilanteesi on minulle henkilökohtaisesti tuntematon, mutta sen voin sanoa, että ainakin minua hiilihydraatiton ruoka piristää. Masennusta ei juuri esiinny, kun taas muuten eteen tulee sellaisia saunan nurkassa itkmisjaksoja, jolloin ei jaksa tehdä yhtään mitään.
Kaikki samassa veneessä!!!!

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 3 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC+02:00