Terve kaikille! Vihdoinkin uskallan tulla "näkyväksi" karppaajaksi joukkoonne. Olen lukenut palstaa jo kauan ja olen huomannut että tähän jää ihan koukkuun. On "pakko" päästä käymään täällä joka päivä katsomassa teidän juttuja.

NO, sitten minusta. Olen 27-v tyttö ja olen "harrastanut" atkinsia kausittain jo vuosia. Kärsin bulimiasta ja yritän kovasti päästä siitä eroon. Olen huomannut että hiilareiden pitäminen alhaalla pitää ahmimiskohtaukset poissa. Tai ainakin niitä tulee harvemmin. Usein tulee syöytyä yksinäisyyteen ja tekemisen puutteeseen. (Olen sairaslomalla masennuksen ja bulimian takia) Huomaan aina jossain vaiheessa ahmimiskohtausta että oikein syöminen on sittenkin mukavampaa kuin ahmiminen ja oksentaminen. Tavoitteeni onkin lähinnä että osaisin syödä riittävästi ja ilman ahmimiskohtauksia. Kalorin laskennasta on hirmu vaikea päästä eroon ja olenkin kyllä niitä sen verran laskenut että söisin päivittäin about 1500-1800 kcal. Se on kai? riittävä minulle.Niin ja hiilarit pidän ainakin toistaiseksi 0-30g. Strategiset mitat on 160/56. Tavoitteena olisi pysyä "lopun ikää" 54-57 kg:n välillä.Tärkeämpänä mittana tosin pidän kuitenkin vaatteita kuin vaaàn lukemaa.Yritän toitottaa itselleni jatkuvasti että ei se vaa`an lukema vaan ne vaatteet. Mutta minkäs teet kun ahdistus nousee pintaan aina kun sellainen päivä koittaa että se paino onkin hetkellisesti parisataa grammaa enemmän.

Silloin täytyy aina juosta kipin kapin tänne saamaan uskonvahvistusta! Onneksi te olette aina täällä.

So this is me. Yritän pitää ruokapäiväkirjaa täällä ja ehkä se auttaa kun pitää tavallaan tsempata syömisiään että kehtaa niitä tänne teidän luettavaksenne laittaa.

Vielä... Ihana laitella noita hymiöitä,eka kerta nääs! Olen kuin liisa hymiömaassa!

Saa muuten kommentoida, älkää lynkatko pikku kettua...
Ti 7.9
Kiireinen iltapäivä kaupungilla, en ehtinyt syödä
KLO: 16-17 2 prk tonnikalaa öljyssä
KLO: 18- kokonainen grillattu broileri ja paljon kurkkua