karppaus.info

karppininjat
Tänään on 2024-03-28 10:52:08

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 1542 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 174 75 76 77 78 Seuraava
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2008-10-28 11:34:01 
Poissa
taistelukala
taistelukala
Avatar

Liittynyt: 2008-01-20 19:54:27
Viestit: 12781
Paikkakunta: Lähellä Tamperetta
Käyn pikaisesti kirjaamassa ruuat.

Aamulla 3 metukan siivua piparjuuritäytteellä ja muutama saksalainen.

Äsken meni 2 paistettua munaa 2 siivulla pekonia ja emmentaliraastetta isossa voimäärässä, tomaatti, pitkä pätkä kurkkua sekä pieni annos kreikkalaista 6 mansikalla (juujuu, eihän mun pitänyt sitä syödä, mutta kun se purkin sisältö menee muuten tärviölle, pakkohan sen on joku syödä). Vielä ruokis kookosöötä päälle, niin eiköhän sillä pärjää...


Kohta lähden hakemaan poitsua.... kaupasta löytyi paljon -50% lihoja. Moikka!!

_________________
Kun huomaa olevansa enemmistön kanssa samaa mieltä, on aika tarkistaa kantansa!
Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2008-10-28 11:34:30 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2008-01-14 09:45:48
Viestit: 2155
Huomentapäivää Dumpo. Mun poissaollessani on taas tapahtunut vaikka mitä, enkä oikein tiedä mihin kommentoisin. Sanon siis vain, että olet ollut mielessäni, samoin kuin Teemu. Iloa, valoa ja energiaa päiviinne.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2008-10-28 11:36:41 
Poissa
taistelukala
taistelukala
Avatar

Liittynyt: 2008-01-20 19:54:27
Viestit: 12781
Paikkakunta: Lähellä Tamperetta
Kiitti Milkkis :hug: ! Juu, meillä tapahtuu, aina kaikenlaista. Mutta siihen sopeutuu ja oppii elämään kaikenlaisten asioiden kanssa :D Kunhan tässä saan itteni kuntoon, niin johan taas mennään :wink:

_________________
Kun huomaa olevansa enemmistön kanssa samaa mieltä, on aika tarkistaa kantansa!
Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2008-10-28 18:07:06 
Poissa
taistelukala
taistelukala
Avatar

Liittynyt: 2008-01-20 19:54:27
Viestit: 12781
Paikkakunta: Lähellä Tamperetta
Sitten iltaruuan vuoro: kananpihvi ja minikoiven palanen, kyssäkaalta kermassa, salaattifenkoliporkkanahauduke voissa, 2 palaa %suklaata ja muutama mansikka kermalla. Että sellaista :roll: ... mun suklaat oli loppu, mutta kun mies sanoi, että on kaupasta sitä saatava, niin sitä sitten oli ostettava kaappiin... miehelle.... ei mulle.... kuiteskiin..... sitten vielä tuon kermakyssän kanssa meni niin, että kun lorautin sitä kermaa, oli kattilassa nestettä kovinkin paljon. Joten en saanut kermaa keitettyä kasaan sitten millään ja keittoa en halunnut. Joten hätä ei lue lakia, ja otin pienen lusikallisen maissijauhoa ja suurustin ison kattilallisen kermakyssää.... eihän siitä nyt hirmuisesti lautasta kohden tullut hiilareita, sitä tärkkelystä kylläkin hiukan..... [-X ..... sitten nuo pihvit. Pitkästä aikaa ostin marinoituja (tarkistin, ettei ole aromivahvennetta) ja kun söin, olivat karmeen makuisia, siis maistui kuin hyönteismyrkylle :evil: . En kyllä enää syö valmiiksi marinoituja!!!!

Hiukset tuli parturoitua, pitää vielä miehen hiukset leikata tänään.

_________________
Kun huomaa olevansa enemmistön kanssa samaa mieltä, on aika tarkistaa kantansa!
Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2008-10-28 18:27:10 
Poissa
puutarhakarppi
puutarhakarppi
Avatar

Liittynyt: 2006-08-14 13:47:19
Viestit: 2185
Paikkakunta: Kymi
Nou hätä, Dumpo-sys! Kyllä mäkin tänään käytin vähän kastikesuurustetta, kun tein silakkarullia ja soossiksi laitoin eilisen tomaattikeiton lopun :wink: Olis ollut muuten vähän turhan litkua... Nyt tuli erittäin hyvää; Miäskin kehui... Ei tajunnut syövänsä eilisiä jämiä :wink: -Vaikka aina sille kyllä kaikki kelpaa, oli eilisiä tai toissapäiväisiä! :P

_________________
- karppilammikkoon 8/2006 -


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2008-10-28 19:48:08 
Poissa
taistelukala
taistelukala
Avatar

Liittynyt: 2008-01-20 19:54:27
Viestit: 12781
Paikkakunta: Lähellä Tamperetta
Kiitti sys synninpäästöstä :mrgreen: !

Mies parturoitu ja parta huoliteltu.....

_________________
Kun huomaa olevansa enemmistön kanssa samaa mieltä, on aika tarkistaa kantansa!
Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2008-10-28 20:13:18 
Poissa
fiiliskarppi
fiiliskarppi

Liittynyt: 2007-01-03 15:26:06
Viestit: 10652
Paikkakunta: Lounaisrannikko
Vaude, ittekö sää omas ja perhees hiuksetkin huollat? Vaan mikäs se nyt ei taitelijalta onnistuisi! Vaan väsäähän munkin kampaajani upeita kukkakimppuja, ihan ammattilaistasoa, ja savitöitä. Tosi hienoja nekin, jos vaikka pukki jotain toisi!!

Pieni määrä maissijauhoa nyt ei varmaan mitään kaada mihinkään, itte heitin sillo joskus vauhkoonnuksissani kaikki maizenat sun muut poies! Kyllä ilmestyi kaappitilaa, pirskules.

Kuulostat taas niin mainion energiseltä!! Jaksamisia!!

_________________
Joku on taas juonut kaiken kerman pois!!!!!


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2008-10-28 20:23:18 
Poissa
taistelukala
taistelukala
Avatar

Liittynyt: 2008-01-20 19:54:27
Viestit: 12781
Paikkakunta: Lähellä Tamperetta
Juu marsu, ihan ite minä nyrsin porukan - ja omani - tukat. Ainoa mitä en tee, on permanentti. Säästyy rahaa ihan mukavasti siinä. Olen tehnyt tätä ihan nuoresta asti, leikkelin kavereittenikin hiuksia. Jäljestä en mene takuuseen :roll: No, olen tehnyt kampauksia erilaisiin juhliinkiin ja saanut hiukan kehuakin :oops: .... En ole heittänyt mitään menemään kaapeistani, koska muu porukka elää puolinormiruualla ja vieraitakin käy, joten teen niille sitten ihan tavisruokia. Mulla on iso säkki riisiä, monta ämpäriä hunajaa ja toista tonnia vehnää, joten kyllä niistä tulee tehtyä vaikka mitä.

_________________
Kun huomaa olevansa enemmistön kanssa samaa mieltä, on aika tarkistaa kantansa!
Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2008-10-29 08:19:22 
Poissa
intiaanikarppi
intiaanikarppi
Avatar

Liittynyt: 2005-04-19 09:37:37
Viestit: 21515
Paikkakunta: Keski-Suomi
diesel kirjoitti:
Kuva
Stressin laukeamisen vaikutus ei aina olekkaan onni ja autuus, vaan suunnaton väsymys ja alakulo. Sinullakin stressiä on ollut pitkän aikaa, jotenkin elimistö vielä jatkaa, vaikka järki kertoo ettei enää tarttis. Älä rasita tässä vaiheessa itseäsi liikaa, ota päivä kerrallaan. .


Näin minäkin arvelen. Olen itse kokenut pitkän, liki kymmenen vuotta kestäneen stressin vaikutukset, eikä se ollutkaan sitä auvoa, mitä oli joskus vaikeimpina aikoina kuvitellut, sitten kun alkoi helpottaa. Olo oli pitkään kuin tyhjiin puristetulla sitruunalla ja väsymys taitaa vaivata vieläkin.
Ota nyt ihan rauhallisesti, kaikki tasenee aikanaan. Mutta anna itsellesi ja elimistöllesi aikaa toipua.
Niin, ja unoha kaikki xyz...vaimikäseolikaan...karpilla syöt hyvää ja monipuolista ruokaa, kiinnitä mieluummin huomiota annoskokoihin ja siihen mitä syöt.
Hyvää päivän jatkoa Dumpulalle!!! :smt007

_________________
Elän hetkessä, suurella intohimolla!
Joskus kaiken loppu voi olla uusi alku!


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2008-10-29 08:46:00 
Poissa
taistelukala
taistelukala
Avatar

Liittynyt: 2008-01-20 19:54:27
Viestit: 12781
Paikkakunta: Lähellä Tamperetta
Lillukkainen, niinhän minä olen yrittänyt, eli kiinnittää huomiota annoskokoihin ja mitä syön. En löydä vain sitä juuri oikeaa kokoa, kun liian pienillä menen säästöliekille ja olen jatkuvasti nälkäinen taijoitainsinnepäin ja vähän isommilla lihon. Semmoista ihanteellista en löydä. Jos menisin sillä systeemillä, että syön niin paljon, että tulen sopivasti kylläiseksi, niin olen säästöliekillä tai muuten liian alhaisilla ruuilla. Induktiohiilareilla taas en haluais olla jatkuvasti, eikä se enää laihduta mulla ja jos nostan hiilareita (partis, marjat, korkeahiilarivihannekset...), niin alan heti lihota. Vihanneksia menee mulla muutenkin isot annokset, joten niitäkään en voi määrättömästi syödä, koska en jaksa sitten syödä yhtään mitään muuta. Siksi en löydä mitään muuta selitystä tälle, kuin että elimistöni on niin täynnä kortisolia ja muita sellaisia hormooneja, jotka aiheuttavat tämän. Siis tämä ongelmahan iski päälle, kun mun pahin stressi alkoi laueta. Niin kauan kuin se oli päällä, laihduin. Jotenkin hölmö yhdistelmä, en tiedä miksi. Tai sitten tämä ei olekaan lauennut yhtään, vaan mun elimistö jatkaa stressikierroksia. Oottelen nyt vain sitä lääkäriä, josko sinne joskus pääsis.

Lähden tästä poitsun kanssa fysioon ja sitten mulla on hierontaa ja sitten kaikkee muutakin, joten siijuuleitö ja ihanaa keskiviikkoa kaikille :D !!

_________________
Kun huomaa olevansa enemmistön kanssa samaa mieltä, on aika tarkistaa kantansa!
Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2008-10-29 08:49:04 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2008-07-29 07:39:01
Viestit: 953
Paikkakunta: Iloinen Itä-Suomi
Niin siis haluan vielä tarkentaa, että tarkoitukseni ei tuossa aiemmin ollut suositella mitään ihmedieettejä karppauksen sijasta. Sinulla on takana jo huikaiseva painonpudotus ja aikamoinen muodonmuutos, ja nyt taitaa olla joku suvantovaihe, ehkä kehosi totuttelee uuteen olomuotoonsa. Ja luultavasti kehosi tarvitsee nyt leppeämpää menoa, ja tuota piristymistä, jota olen havaitsevinani... :D

_________________
___________
Nyt elän enkä vain sinnittele hengissä.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2008-10-29 08:59:42 
Poissa
taistelukala
taistelukala
Avatar

Liittynyt: 2008-01-20 19:54:27
Viestit: 12781
Paikkakunta: Lähellä Tamperetta
Shine, älä huoli, otin lähinnä vitsinä sen sun heittos :mrgreen: Juu, en minä mihinkään liemiin ole rahaani pistämässä, kunhan vain tässä välillä heittelen kaikenlaista 8) , mul on outo huumori.... se "suvantovaihe"/lihomisvaihe vain koettelee tuota huumoria, mutta mitäs me pienistä!

Aamupala, jotta en olisi pätkiksellä: 3 siivua metukkaa piparjuuritäytteellä, pätkä porkkanaa ja muutama saksalainen. Kookosöötä päälle ruokis.

Nyt minä lähden, joten heips kaikille!!

_________________
Kun huomaa olevansa enemmistön kanssa samaa mieltä, on aika tarkistaa kantansa!
Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2008-10-29 09:01:39 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2008-07-29 07:39:01
Viestit: 953
Paikkakunta: Iloinen Itä-Suomi
No hyvä, sitten meillä on vähän samantyyppinen huumorintaju, sillä vitsiksi minä sen tosiaan tarkoitin. :wink: Ja totta ihmeessä suvantovaiheet on ihan syvältä. Vaan ehkä ihan tarpeellisia noin niinkuin vaikka Luontoäidin näkökulmasta.

_________________
___________
Nyt elän enkä vain sinnittele hengissä.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2008-10-29 21:46:11 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2008-02-11 02:37:20
Viestit: 724
Paikkakunta: Espoo
Dumpo oletko palannut peruskarppiin ?

Outoa et sul paino laski pitkään tosin kivasti. Ehkä soturointi ei sovi kaikille. Oon palaamassa varmaan kans edes 2 ateriaan päivässä.

_________________
----------------------------------------------
First it is ridiculed.
Second it is fiercely and violently opposed.
Third, it becomes self-evident.
— Arthur Schopenhauer


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2008-10-30 08:37:07 
Poissa
taistelukala
taistelukala
Avatar

Liittynyt: 2008-01-20 19:54:27
Viestit: 12781
Paikkakunta: Lähellä Tamperetta
Shine, kun ne oliskin vain suvantoa, mutta kun paino nousee. Mistä lie johtuu :roll: Juu, hyvä huumori meillä :mrgreen:

Gali, kai minä joku ihme peruskarppi sitten olen, tai joku muu outo otus, kun ei tuo pätkis enää toiminut ollenkaan :roll: . Siis minähän tiputin pätkiksellä 17kg, sitten se jämähti. Olen kokeillut 3 aterian systeemii ja paino on noussut. Nyt huokailen ja ihmettelen, että minkä oikein tässä valitsis, kokeilen kuitenkin vielä hetken tuota useampaa syömistä. Tuolla yhdessä ketjussa kun porukka valitti, että sai aineenvaihdunnan ihan sekaisin tällä soturoinnilla/pätkiksellä.

Eilen en kerennyt ja jaksanut sen enempää täällä käydä. Karppia söin, vaan kun en muista kunnolla mitä :shock: . Oli siin joku herkkis2muna2pekoniemmentalimössö voissa, porkkanaa, kurkkua, tomaattia, 10kpl mansikoita kermassa, suklaata 4 palaa, saksalaisia muutama. Illemmalla kyssäkermaa ja savulohta, sekä saksalaisia muutama. Unohtuikohan tuosta jotain.

Illalla katottiin leffa, The mist - Kingin leffoja. Olihan tuo :shock: , loppu teki pahaa. Siis ihan Kingin peruskamaa.

Tänään taas juostaan kerhoissa sun muissa. Oli tarkoitus mennä salille, mutta nyt kirvelee ja yskittää kovasti nielussa ja päätä särkee, etten mene. Aiheuttikohan tuo eilinen hieronta pahenemista. Ens kerralla kokeilen LPG-hierontaa.

Täällä on kova usva, tuleekohan sieltä jotain lonkeroita ja ötököitä (viitaten eiliseen leffaan).....

_________________
Kun huomaa olevansa enemmistön kanssa samaa mieltä, on aika tarkistaa kantansa!
Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2008-10-30 09:01:50 
Torstaipäivää Dumpolaan :smt039
Täällä usva alkaa jo haihtumaan, eikä tullut mitään lonkeroita tai ötököitä. :D
Eilen meille tuli sinitiainen sisään pienestä keittiön seinässä olevasta tuuletusreiästä. Olin ottanut "tulpan" reiän päältä pois, alkoi kuulua rapinaa ja tinttihän siellä lenteli ikkunaan. Sitten se vähän pökertyi matolle, kannoin sen talouspaperin sisällä parvekkeelle pöydälle ja sieltä se oli lähtenyt lentoon taas. Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2008-10-30 09:05:29 
Poissa
mummokarppi
mummokarppi
Avatar

Liittynyt: 2006-08-20 18:57:20
Viestit: 27300
Paikkakunta: Savon koillinen kolkka
Moi!

Ei minullekaan pätkis nyt tainnut sopia, joten lopetin sen. Nyt syön silloin kun on nälkä, mutta yritän kuitenkin syödä vain aterioilla eikä ylimääräistä napostelua.
Salikamppeet on mukana, jos vaikka saisin itseni vähän treenailemaan.
Voi sinun kanssasi - kyllä nyt kiusaa nuo pöpöt. Mutta kyllä se vielä paistaa päivä risukasaankin :smt056

Halimuksiahalimuksia :hug: :hug:

_________________
PIENINÄ PALOINA SE NORSUKKII SYYVVÄÄN!

Hiteen kaikki mielen mustuus,
me suoritamme itsemme tästä
retkestä kuin enkelit. Asiat
käyvät hyvin, peijakkaan hyvin,
eikä yhtään syytä päätä kallistella.


- Aleksis Kivi


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2008-10-30 09:25:39 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2008-01-14 09:45:48
Viestit: 2155
Dumpo kirjoitti:
Illalla katottiin leffa, The mist - Kingin leffoja. Olihan tuo :shock: , loppu teki pahaa. Siis ihan Kingin peruskamaa.

Mä oon joskus aikoja sitten katsonut yhden Kingin elokuvan, Cujon. Toistaiseksi se on riittänyt tuota lajia. Oli niin kammottava.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2008-10-30 09:43:23 
Poissa
intiaanikarppi
intiaanikarppi
Avatar

Liittynyt: 2005-04-19 09:37:37
Viestit: 21515
Paikkakunta: Keski-Suomi
Jaksuja sulle Dumpoliini!
:smt052 Lähetin sulle yv:n

_________________
Elän hetkessä, suurella intohimolla!
Joskus kaiken loppu voi olla uusi alku!


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2008-10-30 09:54:05 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2008-07-29 07:39:01
Viestit: 953
Paikkakunta: Iloinen Itä-Suomi
Uutta ötökätöntä ja lonkerotonta päivää sinne! :D

_________________
___________
Nyt elän enkä vain sinnittele hengissä.


Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 1542 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 174 75 76 77 78 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 19 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)