Tänään aloitin kw-kokeilun, koska en ole karppaamalla löytänyt vieläkään sitä hyvää oloa jota ruokavalioltani haen. Olen ollut aina runsasproteiinisen ruokavalion kannattaja ja tuntuu että sen johdosta kroppani ei ole koskaan ollutkaan kunnolla rasvapolttoinen. Verensokerin heittely ja nälkä on vaivannut koko karppauksen ajan..

Kompastuskiveni on se, että en jaksa koskaan noudattaa jotakin ruokavaliota jos se ei toimi heti. Minulla kun ei ole kärsivällisyyttä. Toivon kuitenkin, että minulla olisi nyt motivaatiota yrittää kw:ta kauemmin kuin yhden päivän. Tämä julkinen päiväkirja ainakin auttaa pysymään hetken oikealla tiellä. Olisi noloa luovuttaa heti.
En tiedä laskenko ravintoaineiden saantia päivittäin, mielummin yritän noudattaa kw:ta mutulla. Tiedän, että proteiinin rajoittamisessa saa tosiaankin nähdä vaivaa ja se paukkuu helposti yli sallitun. Siitä syystä laskeminen voisi olla järkevää.

Rasvalla lotraamisella ei taas ole vaikeuksia, 200g menee helposti päivässä.
Kw-kaavalla laskettuna päivittäinen ravintoainejakauma näyttää tältä:
P: 69g
R: 172-245g
HH: 55gJos joku huomaa, etteivät tuollaiset lukemat ole mahdollisia niin olisi kiva saada kommenttia siitä.
Tuo proteiinimäärä on kuitenkin aika korkea, joten yritän olla syömättä sitä ainakaan yhtään enempää, jotta kw toimisi niinkuin pitäisi.
Painon ei tarvitse laskea, kunhan ei rupeaisi nousemaan tai ainakaan vaatteet kiristämään. Olen harrastanut aktiivisesti punttia ja aerobista liikuntaa, mutta ajattelin ainakin muutamana seuraavana päivänä liikuskella vain kevyesti.
Tämän hetkiset mitat ovat(olen siis nainen):
Pituus n.169cm
Paino 66kg (iltapaino 21.1.2009)
Ympärysmittoja olen myös ottanut ja laitan informaatiota jos jotakin niiden osalta tapahtuu. "Naisellisiin rasvakertymiin" kun ei ole tuntunu vielä mikään purevan..
Kommentit ovat tervetulleita etenkin kw-guruilta.