Jos mäkin laittelisin päivien syömisiä ylös, näkee sitten mitä tapahtuu vai tapahtuuko tällä ruokavaliolla mitään

vaakaa mulla ei ole, joten mittaamalla mennään ja vanhoilla vaatteilla. Toivottavasti ne alkaa suurentua mun päälleni eikä pienentyä

Viikon verran olen karppaillu, vointi hyvä

Musta tuntuu, että iho on jo viikossa parantunut hurjasti, päivittäin ei enää nouse uusia finnejä

mä juon päivittäin aivan liian vähän, enemmän tarvis vettä juoda.
Eilen söin:
Aamiaiseksi 2 voissa paistettua munaa, 1/2 pkt pekonia, kurkkua ja tomaattia
'Lounaaksi' meni 3kpl aamiaismöttösiä(ja huomasin, että niitä ei kannata tehdä muffinsivuokiin, ei irtoa kuin pieninä palasina

), 1 pala mutakakkua ja 1/2 dl vaahdotettua kermaa
Iltapalaksi 2 möttöstä ja 1 dl kermavaahtoa + 1 dl mustikoita& vadelmia
Tänään olen syönyt yhden pannulla voissa paistetun mantelileivän, päällä voita, 6 siivua edamia, 1 cm viipale lihahyytelöä, 1 dl rahkaa+loraus kermaa ja joukossa myös marjoja, 1 tomaatti ja 5 cm pätkä kurkkua.
Hui, kun tuo määrä tuntuu paljolta! Mutta vatsakin on vielä aivan täysi, vaikka aamiaisesta jo yli 4 tuntia! Ajattelin tehdä tuossa neljän-viiden maissa pizzaa ja sitä sitten palanen tai kaksi... Iltapalaksi pitänee hakea partista tai syödä aamusta jäänyt rahka marjojen kera... Syönköhän mä liikaa??? Mun peruskulutus tuon laskurin mukaan näyttäis olevan reilu 1700 kaloria. En osaa laskea hh, rasvaa, protskuja, eikä mulla ole talousvaakaakaan millä safkat voisi punnita...