karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-07-29 00:20:10

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 45 viestiä ]  Mene sivulle 1 2 3 Seuraava
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2012-04-04 20:57:13 
Poissa
sintti
sintti

Aloittelin uuden terveen elämäntavan siskon palopuheiden, netin tutkiskelun ja Antti Heikkilän kirjan lukemisen jälkeen perjantaina 23.3.2012. Silloin minulla ei vielä ollut vaakaa, sen sain ostettua vasta eilen. Vyötärönympäryksen mittasin aloituspäivänä, jotta tiedän jonkinlaisen lähtötilanteen. Pituutta minulla on vaivaiset 164cm ja ikää heinäkuussa kokonaiset 30 vuotta! :)

Tarkoitus olisi nyt kirjata tänne kaiken kansan nähtäväksi painon kehitys ja vyötärönympärys, punnitus ja mittaus kerran viikossa, keskiviikkoisin. Ensimmäinen tavoitteeni olisi saada painoksi 85kg. Siitäkin on matkaa vielä haluamaani vaakalukemaan, mutta ollaan nyt realistisia ja tavoitellaan jotakin minkä voi saavuttaa :D

pe 23.3.2012 ... 119cm ...
ke 4.4.2012 ..... 116cm ... 101,4kg
ke 11.4.2012 ... 115cm ... 100,1kg (-1,3kg)
ke 18.4.2012 ... 115cm ... 100,1kg (-0kg)
ke 25.4.2012 ... 115cm ... 98,7kg (-1,4kg)
ke 2.5.2012 .... 116cm ... 97,5kg (-1,2kg)
ke 16.5.2012 ... 112cm ... 97,8kg (+0,3kg)
ke 23.5.2012 .... 113cm ... 97,6kg (-0,2kg)
ke 30.5.2012 ... 110cm ... 95,6kg (-2,0kg)
ke 6.6.2012 ..... 108cm ... 94,5kg (-1,1kg)
to 14.6.2012 ... 108cm .... 94,5kg (-0kg)

ViestiLähetetty: 2012-04-05 09:24:31 
Poissa
sintti
sintti

En usko että maltan punnita itseäni vain kerran viikossa, tai olla laittamatta tänne ihania / huonoja uutisia. Tänäänkin oli aamulla pakko astua vaa'alle ja se näytti eiliseen aamupainoon verrattuna -900g!!! se on varmaan nestetasapainon muutosta tai jotain, mutta eipähän ainakaan ollut noussut :D

En ole tähän mennessä laskenut hh, olen vain jättänyt perunat, riisit, jauhot, sokerit, hedelmät pois ja syönyt paljon kasviksia, lihaa, kanaa, rasvaa, maitotuotteitakin ihan reippaasti ja vähän marjoja. Eilen aloitin laskemaan hiilareita ihan mielenkiinnosta ja sain eilisen ruokien tulokseksi vain 25,7g! :shock: ja se sisälsi yhden palan 70% suklaata! No tänään sitten putosin korkeelta, kun söin turkkilaista jogurttia mustikoiden kera kunnon satsin ja sen jälkeen laskin hiilarit: 14,7g yhdessä lautasellisessa! :shock: :( Ei siis turkkilaista jogurttia enää kuin pieninä annoksina... huoh, se on niiiin hyvää :P

ViestiLähetetty: 2012-04-06 08:26:48 
Poissa
sintti
sintti

Oi ihanaa, lueskelin Anjunan ruokapäiväkirjaa ja sieltä huomasin, että viikolla Lidlistä ostamassani kreikkalaisessa jogurttissa on hh vain 3,2g/100g - jeee! ei tarvii jättää kokonaan jogua pois :) :)
Mä yrittelen pitäytyä ~30g hh / päivä, allekin saa mennä reippaasti, mutta ei ylitse ihan hirveesti. Eilisen saldo oli jogusta huolimatta 30,95g =D>
Pakkohan mun oli tänäkin aamuna astua sille vaa'alle. Lukema näytti 100,6kg eli 100g enemmän kuin eilen, mutta niinkun kirjoitin: ne on nestetasapainon ym. muutoksia. Ensi viikon keskiviikkona sitten katsotaan mikä on viikon todellinen saldo!

ViestiLähetetty: 2012-04-06 08:30:54 
Poissa
***Assolekarppi
***Assolekarppi

Tsemppiä vaan sinullekin uudessa ruokavaliossasi :)
Sitä kreikkalaista jugua mä tapaan syödä iltaisin marjoilla, ja laitan monesti siihen raejuustoa, on ihan ku riisifruttia :)

ViestiLähetetty: 2012-04-07 19:07:52 
Poissa
sintti
sintti

:smt039 Kiitos TeijaS, täytyypä kokeilla tuota raejuustolisäystä joku päivä, mä tykkäsin ennen kovasti riisifruteista!

Mua on tänään koeteltu - en nyt sano että mitenkään paljon, mutta muita karppauspäiviä enemmän :D
Kaveri tuli kylään ja tietämättä vielä mun uudesta ruokavaliostani, toi mukanaan tuoreita mustikkamuffinseja! :P Sanoin kiltisti kiitos, mutta ei kiitos. Illalla lasten mummi toi tytön kotiin ja mukana hänellä oli kaksi pullaa iltapalaksi tytölle - ei ollut laittanut mulle mitään mukaan, kun tietää karppauksesta :) Katoin sitten neitokaiselle iltapalapöytää tuoreella LÄMPÖISELLÄ korvapuustilla ja kuola valui siitä tuoksusta huumaantuneena :roll: :P :mrgreen:

Hiilarit on pysyneet tänään alle 25g, en usko että enää syön mitään. Iltapalaksi oli herkullista juustomunakasta, sisässä voimakasta Koskenlaskija-juustoa sekä Musta Pekka pippuri-juustoa.

ViestiLähetetty: 2012-04-08 20:13:39 
Poissa
sintti
sintti

Tänään en muistanut käydä vaa'alla ennenkuin söin aamupalan, joten ei ole nyt tietoa mihin suuntaan paino on mennyt. Kokeilen jos pystyisin odottaan keskiviikkoon menemättä ollenkaan vaa'alle, sitten olisi iso ylläri, että mitä se näyttää :lol:

Hiilarit tänään vähän alle 30g, ruoka on ollut hyvää ja olen syönyt mahani täyteen. Usein mulla kyllä hyvin pian aamupalan / ruoan jälkeen tekee mieli ruokaa, tekee mieli syödä jotain - en tiedä onko se sitten nälkää... Kun omasta mielestäni mun ruoissa ei ole kauheen vähän rasvaa ja aamuisin syön aina munia paistettuna / kokkelina / munakkaana.

Tein tänään ekaa kertaa itse kukkakaaligratiinia - tuoreesta kukkakaalista - ja siitä tuli HYVÄÄ! :-P aion tehdä mahdollisimman pian uudestaan! Kukkakaaleja keitin suolatussa vedessä vain vähän aikaa (en kypsäksi), juustokastikkeeseen laitoin 2dl kermaa, n. 100g emmental juustoraastetta ja vajaa 50g voimakasta Koskenlaskijaa, lopuksi uunissa 175 astetta niin kauan, että juuston pinta alko ruskistuun.

ViestiLähetetty: 2012-04-09 15:44:59 
Poissa
sintti
sintti

Voi hitsi, tänään vasta huomasin että tuossa Lidlissä ostamassani juustoraasteessa on hh 2,4g / 100g. Eilisen hh:t laskin tietysti 0g mukaan, kun ei tullut mieleen että ovat tunkeneet jotain maissitärkkelystä sinne! :roll:
Ja kanaleike jota otin sulaan lounaaksi olikin marinoitua... ja en todellakaan halua enkä jaksa tehdä nyt päivällistä, vaikka kohta on kyllä nälkä. Vaikka just söin puoli purkkia manteleita. Sekin vituttaa, kun tarvi niin paljon niitä syödä. Ja tuolla keittiössä huutaa yksi korvapuusti "syö minut, olen herkullista". Hitto, kun oon positiivisella mielellä :lol:

ViestiLähetetty: 2012-04-11 08:05:55 
Poissa
sintti
sintti

Ei tullut maanantaina syötyä pullaa, mutta kylläkin useampi pala 70% suklaata. Siitä huolimatta... tänä aamuna vaaka näytti 100,1kg eli -1,3kg viikon takaiseen. Hyvä suunta!
Vaikka tyhmänä toivoin ihmettä, että paino tippuis heti jotain pari-kolme kiloo viikossa :roll: Painoa on niin paljon liikaa, ei malttais odottaa että taas vois näyttää normaalilta, eikä possulta :?

Mun sisko tuli eilen kylään - se karppaa myös ja ollaan innolla suunniteltu ruokalistaa :)
Eilen käytiin laiskoina hakeen kebab-salaatit ja syötiin illalla jopa herkkuja - leipäjuustoa & pistaasipähkinöitä. Tänään olis tarkotus tehdä kana-tuorejuustohässäkkää ja kukkismuussia sekä possun ulkofilepihvejä kermassa ja kasvisnyyttejä Koskenlaskijajuustolla :P

edit. vyötärönympäryskin oli pienentynyt viikon takaisesta vielä yhden sentin! aatella - kokonaisuudessa 4cm pienempi vyötärö :shock: en oo kyllä vaatteissa huomannut. mutta mun vaatetyyli onkin collegehousut / trikoot ja t-paita / tunika :roll:

ViestiLähetetty: 2012-04-13 16:33:07 
Poissa
sintti
sintti

Oih, nyt on hyvä olo - annoin viimein pari tuntia vaivanneelle mielihalulle periksi ja söin palasen 70% suklaata :P

Aamupalaksi nautin tänään kurkkua, 4 siivua pekonia ja 2 paistettua munaa. Ei löydetty siskon kanssa tiistaina kananmunia mistään, mutta eilen kävin Lidlissä ja siellä oli! Kolme pakettia lähti mun mukaan.

Mentiin lasten kanssa uimahalliin, kun poika pääsi koulusta yhdeltä ja sieltä kotiin tullessa olikin jo kauhea nälkä. Tein helpon ja nopean jauhelihakeiton - heitin kattilaan pussin pakastevihanneksia, eilen paistetut jauhelihat, mausteita ja pari ruokalusikallista ihan silkkaa voita. Mun makuuni jauhelihakeittoon ei oikein sovi kerma, siksi lisäsin rasvaa voin muodossa - ja itseasiassa antoi hyvää makua sopalle. Sopan kaveriksi söin juustoleipäsen voilla. Kermajuustoakin olisi ollut kaapissa, mutta en oikein tykkää juustosta "vaalean leivän" päällä - mihin tuo juustoleipänen mulla lukeutuu. Tyttö kysyi hetken aikaa lautastaan tutkittuaan: "eikö tässä sopassa ole ollenkaan perunaa?". Mä sitten muistutin, että on olemassa paljon erilaisia keittoja ja mä teen keiton tällä tavalla :)

Illaksi olisi suunnitelmissa tehdä jauhelihapihvejä feta-täytteellä sekä kukkakaaligratiinia. Se kylläkin saattaa vaihtua loppuun jauhelihakeittoon, jos laiskuus iskee :D

ViestiLähetetty: 2012-04-13 20:26:00 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Moii Haney Kuva Harmittaa kun en aiemmin löytänyt sun
päikkyä, sulla on selvästi hyvä meininki täällä, mä jään tsemppaamaan sua :hug:

ViestiLähetetty: 2012-04-13 20:40:13 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Tassunjälki tänne ja tsemppiä :smt039 :hug:

Vanha ruokapäikky http://karppaus.info/forum/viewtopic.php?f=11&t=60930
http://lintzinmietteet.blogspot.com/

ViestiLähetetty: 2012-04-14 11:28:30 
Poissa
sintti
sintti

Voi miten hyvälle tuulelle tulin, kun luin teidän tsemppaukset, ootte ihania! :hug:

anjuna: mä olin aluks tuolla Painonseuranta -osiossa, mutta pyysin valvojilta että siirtävät päiväkirjan tänne, koska tulee enemmän höpötettyä ruoasta kuin painosta :)

Eilen sain aikaiseksi tehdä jauhelihapihvejä, ihan vaan jauheliha-kananmuna-mausteet-seoksella. Osaan tein fetajuustotäytteen, mutta kaikkiin en uskaltanut, jos en vaikka tykkäiskään. Ja ajattelin vähän lapsosiakin, varsinkin neiti on todella nirso ruoan suhteen. Kukkakaaligratiini jäi tekemättä, joten iltapala koostui pihveistä sekä tuoreesta kukkakaalista, kurkusta ja tomaatista. Oi että ne feta-täytteiset oli hyviä! Niissä olis voinut kyllä olla vielä enemmän juustoa sisässä, täytyy tehdä lisää samanmoisia pian, kun fetaa jäi reilusti jääkaappiin.

Aamupalaksi söin tänään eilisen sopan loppuun... tai söin ehkä max. pari desiä, kun ei ollut oikein nälkä.

Puntarissa en ole käynyt keskiviikon jälkeen, toivon että yllätyn iloisesti sitten ensi viikon keskiviikkona :)

ViestiLähetetty: 2012-04-14 11:32:56 
Poissa
***Assolekarppi
***Assolekarppi

Hienosti sulla on alkanu tää homma :)
Ja tosiaankin, joskus riittää pelkkä herkun haistaminen, niinku omassa päikyssäni kerroin, ja joskus on maistettava jotain pientä herkkua.
Pääasia, ettei palaa kokonaan vanhoille tavoille :mrgreen:

ViestiLähetetty: 2012-04-14 13:18:32 
Poissa
sintti
sintti

Kiitos TeijaS :hug:

Lounaaksi sain vihdoin tehtyä sen kukkakaaligratiinin. Tällä kertaa en esikeittänyt kukkakaaleja ollenkaan, vaan laitoin uuniin muhimaan juustokastikkeen kanssa. En oikein tiedä kumpi tapa on parempi - näin tuli hyviä, mutta ehkä ihan pikkiriikkisen liian rapsakoita, esikeittämällä tuli hyviä, mutta ehkä ihan pikkiriikkisen liian kypsiä. Nyt vaan ei voinut antaa olla kauemmin, kun alkoi pinta ruskistuun liikaa. No ehdinpä kyllä tässä elämäni aikana useampaan kertaan kokeileen eri versioita :lol:
Kukkisten kanssa söin (tai itseasiassa syön tässä samalla :D) feta-jauhelihapihvejä ja salaattia.

Unohdin, että söinhän mä eilen sen päiväisen suklaapalan lisäksi illalla vielä 2 palaa 70% suklaata. Mikäköhän aiheuttaa toisina päivinä halun tuohon suklaaseen ja toisina päivinä ei ollenkaan - tai ainakin saan pidettyä itseni kurissa? Tosin mä en ruoski itseeni prosenttisuklaan syömisestä, kun sitä menee niin vähän - ja se on mun ainoa "heikkous". Eilenkään en olis pystynyt syömään sitä enempää kuin 2 palaa illalla, on niin tujua tavaraa. Lindtin 85% mä kokeilin sillon aluks kans, mutta se ei ollut mulle herkkua, liian kitkerää mun makuun.

ViestiLähetetty: 2012-04-14 13:33:46 
Poissa
Aurinkoinen
Aurinkoinen

Merkkasin ja seuraan taivaltasi :smt039 Jos nyt vajaa kaksi viikkoa sulla taivalta takana, niin älä anna vaakalukemien masentaa, nesteet lähtee ekaks, sitten alkaa rasvanpoltto ja siihen saattaa kulua tovi ennen kuin kroppa tajuaa aloittaa rasvanpolton pääasiallisena energialähteenään!
Tämähän ei ole mikään pikakuuri, älä siis ajattele sitä sellaisena vaan muutoksena parempaan ruokavalioon. Suklaan voisit heivata hetkeksi sillä se ruokkii makeanhimoa ja näläntunnetta. Sulla on hiilarit alhaalla mutta siitä huolimatta suklaa voi laukaista ahmimista ja turhaa syöntiä.
Tsemppiä sulle :D

ViestiLähetetty: 2012-04-14 15:11:50 
Poissa
Hupsukarppi
Hupsukarppi

Merkkaus,Moikkaus ja Iso Tsempitys :smt006 Jään seurailemaan :smt045

ViestiLähetetty: 2012-04-15 09:41:21 
Poissa
sintti
sintti

Kiitos tsempityksistä! :hug:

solekil kirjoitti:
Jos nyt vajaa kaksi viikkoa sulla taivalta takana, niin älä anna vaakalukemien masentaa, nesteet lähtee ekaks, sitten alkaa rasvanpoltto ja siihen saattaa kulua tovi ennen kuin kroppa tajuaa aloittaa rasvanpolton pääasiallisena energialähteenään! Tämähän ei ole mikään pikakuuri, älä siis ajattele sitä sellaisena vaan muutoksena parempaan ruokavalioon.
En missään tapauksessa ajattele karppausta pikakuurina, vaan tosiaan mun uutena hyvänä elämäntapana :) Toivoin vaan ihmettä, kun haluan pian eroon näistä läskeistä (ja olin lukenut muutamien ihmisten juttuja nopeasta painonpudotuksesta) :D En ajattele siis nytkään enää, että voi harmi kun paino ei putoa nopeeta, vaan nautin siitä kuinka hyvä olo mulla on uuden ruokavalion myötä. Oli vaan tuolloin heikko hetki punnituksen jälkeen :D

solekil kirjoitti:
Suklaan voisit heivata hetkeksi sillä se ruokkii makeanhimoa ja näläntunnetta. Sulla on hiilarit alhaalla mutta siitä huolimatta suklaa voi laukaista ahmimista ja turhaa syöntiä.
Kiitos, päätin tosiaan jättää suklaan kokonaan pois sun neuvoasi noudattaen :)

Eilen päätin pyöräyttää päivälliseksi pinaattilettuja kukkakaaligratiinin ja salaatin kaveriksi, annoin lasten syödä jauhelihapihvit loppuun. Lättyjen ohjeen löysin todennäköisesti jostakin päiväkirjasta, ikäväkseni en muista mistä.
Ohje on tällainen: ½ pss pakastepinaattia, 2 dl kermaa, 1 muna, ½ rkl fiber huskia, 2 rkl tattarijauhoja, ½ tl suolaa, 10 gr sulaa voita. Sekoita kaikki aineet voita lukuunottamatta ja anna turvota sopivan paksuiseksi. Vatkaa sula voi sekaan ja paista.
En ostanut tattarijauhoja vaan kokeilin vaihtaa ne mantelijauheeseen, jota löytyi kaapista. Puoli pussia pinaattia sai mut miettimään oikeaa määrää, kun olin ostanut Lidlistä 750g pussin pakastepinaattia - ohje tuskin tarkoitti tuohon nestemäärään 375g pinaattia :lol: Laitoin 200g pinaattia ja joo... sekin oli virhe :roll: Tulos oli pinaattimuhennos. Lisäsin yhden munan ja tipan maitoa. Letut pysyivät vähän heikosti kasassa alkuun, mutta kun antoi ensimmäisen puolen paistua kunnolla valmiiksi niin johan onnistui! Pinaattimäärän vähentämisen lisäksi aion seuraavaksi soseuttaa pinaatin sauvasekoittimella - ehkä niin oli tarkoitus tehdäkin, en vaan tajunnut, kun sitä ei lukenut ohjeessa. Vaikka letut maistuivat todella hyviltä, niin pitkät pinaattilierot olivat vähän epämielyttävän tuntuisia...

Illalla paistoin vielä pekonia itselleni ja pojalle, kun arvelin että saattaisi tulla hiuko ennen aamua.

Aamulla ei sitten ollutkaan kova nälkä (poikkeus moneen edelliseen aamuun - jolloin olen syönyt illalla suklaata palasen tai kaksi?). Syötiin myöhäinen aamiainen 10 aikaan: nakkimunakas & teetä (makeutusaineella + pienellä tipalla maitoa). Pitäiskö mun jättää myös makeutusaine pois, siis olla juomatta ollenkaan teetä? Ruokkiikohan se makeanhimoa / näläntunnetta?

ViestiLähetetty: 2012-04-15 13:57:48 
Poissa
***Assolekarppi
***Assolekarppi

Sitä kannattaa kokeilla...mä laitan yhden hermesetaksen kahviini kun juon mustana, ja kahvia menee noin 3kpp päivässä.
Muuten en sitte juuri makeuttelekaan mitään,
ja kerran kuussa iskee niin törkee makeenhimo, et jotain hyvää on saatava.
Joskus auttaa toooodella rasvainen ruoka, joskus ei..

ViestiLähetetty: 2012-04-15 14:36:26 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Mitä makeutusta käytät? Minä/ukkoseni vedettiin alkuun hermestasta mut aspartaami on kyllä
yks kauheus (netistä ja tältä palstalta luettuna) ja päätettiin luopua siitä, niin hermesetaksen, light
sidukoiden, -limujen, -mehukeittojen, -jogurttien ja Fun Lightin muodossa, mitä kaikkea tuli harrastettua aiemmin.
Teijan mainitsema kahvihermesetas ei varmaan maata kaada, mutku me saatiin aiemmin samaa aspartaamia
joka tuutista. Hassua muuten kun aiemmassa elämässä vedettiin vuositolkulla kaikkea "keveää" (juustot, levitteet,
maito, non-sugar-tuotteet etc..) ja molemmilla vain olemus turpos ja olo sen mukainen :( Viime
kuukaudet me ollaan käytetty makeutuksena steviaa (iHerbistä tilattuna ja ai niin, Terkut TeijaS:lle :smt050 ),
pitäis vähentää senkin käyttöä, uskon siihen että jo pelkkä makeuden maistaminen voi nostaa insuliinejä ja
aiheuttaa tietynlaista riippuvuutta (onhan tutkittu että jo pelkästään makeasta herkusta kuvan näkeminen voi
heilauttaa inskoja). Mut kyllä suu karppiintuu ajan myötä, aluks joku prosenttisuklaa oli hirveen kitkerän makuista,
nyttemmin maistuu jo hyvältä.

ViestiLähetetty: 2012-04-16 09:24:15 
Poissa
sintti
sintti

Kiitos käynnistä anjuna ja TeijaS :hug:

Mä käytän sitä puriste-Hermesetasta teehen, muuten en makeutusta käytä, kun en oo leiponut enkä juo mehua, limsaa tai siideriä. Teestä erossa oleminen ei olis mulle vaikeeta - paitsi ehkä kun käy kavereilla kylässä ja ne tarjoaa teetä... olis niin kiva edes juoda jotain, kun syödä en halua / ei oo mitään sopivaa. No sitten taas, ei se maata kaada että kylässä käyttäis makeutusta joskus, kunhan ei kotona ota sitä tavaks.

Mulla on kyllä kotona Rainbown aspartaami-makeutusjauhetta, jota en oo vielä käyttänyt. Ja nyt kun kävin tarkistaan, niin eihän se edes sovi leivontaan! Mitä mä sillä teen, isolla pönikällä?? :roll:

Sunnuntaina söin lounaaksi pinaattilettuja ja salaattia raejuustolla (löysin jopa 3,5% - rasvaisempaa ei ollut, kaikissa luki vaan "kevyt" "rasvaa VAIN 0,2%" jne.). Täytyy tunnusta että laitoin lättysten päälle ihan pienenpienet sipasut puolukkahilloa, kun ei ollut pelkkää puolukkaa kaapissa. Täytyy heti ensi tilassa ostaa pakastepuolukkaa, jotta voi tehdä puolukkasurvosta.

Päivälliseksi tein pizzaa anjunan päiväkirjasta bongaamaani ohjeeseen:
2 kananmunaa, ½ tl suolaa, 4 rkl (extra virgin) oliiviöljyä, 1 dl kermaa, 3 rkl psylliumia. Halusin pohjan mihin ei tule juustoraastetta, kun en ole sellaisista jo maistamistani tykännyt. Tein jotain väärin ja psyllium jäi vähän paakuiksi taikinaan. Turposi kyllä, mutta kovin löysää taikinaa se oli vielä 5 minuutin turvotuksen jälkeenkin. No, levitin kuitenkin pellille ja toivoin parasta :D Ensimmäistä kertaa elämässä käytin tomaattipyrettä pizzassa ja innostuin sitten laittamaan sitä liikaa (sekoitin jauhelihaan, kun en olis saanut levitettyä pohjan päälle). Täytteeksi heittelin sen jauhelihan lisäksi puolikkaaseen pizzaan herkkusieniä ja puolikkaaseen ananasta & aurajuustoa. Paistoaikaa en kyllä yhtään muista, asteita taisi olla 225. Katselin uunin luukusta että nyt näyttää hyvältä tuo juusto. En tiedä olisko pizzan pitänyt olla kauemmin, että pohja olis kypsynyt lisää. Pohjan maku oli hyvää, mutta olihan se löysää ja ohutta kun taikinassa ei kuitenkaan ole jauhoja :) Se mikä koko pizzan pilasi oli liika tomaattipyre :smt076 En nyt aamupalaksikaan halunnut syödä sitä... :?
Poika kyllä tykkäsi ja kyllä mäkin sitä söin eilen kolme pientä palaa.

Aamupalaksi söin tänään sitten "vaihtelun vuoksi" nakkimunakkaan :P

Nyt suihkuun ja kaverille kylään! :smt026

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 45 viestiä ]  Mene sivulle 1 2 3 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00