karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-06-24 19:53:27

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 95 viestiä ]  Mene sivulle 1 2 3 4 5 Seuraava
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Rakas ruokapäiväkirja...
ViestiLähetetty: 2016-01-04 14:20:55 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2006-09-17 20:02:27
Viestit: 572
10 kiloa ajattelin tiputtaa 3 kuukaudessa.

3 viikkoa sairastellut, ennen joulua sairastuin ja nyt alkaa olla hieman parempi olo. Älkää kokeilko tätä kotona: jouluherkkujen keskellä makaaminen ei tee hyvää painolle. :( No, ei auta, toivottavasti kohtapuoleen pääsisi liikkumaan.

Kahvia ja nakkeja.

Jogurttia ja mustikoita.

Kinkkua ja jerkyä

parsakaalia, broiskuu ja homejuustokastiketta. Punkkuu.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2016-01-04 14:22:39 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2006-09-17 20:02:27
Viestit: 572
Kananmunia ja oivariiniä.

Muutama siivu kinkkua.

Nokkos-pinaattikeittoa voisilmillä.

Pari mantelia. Niitä söin muuten eilenkin, en muistanut laittaa.

Parsakaalia (nammmm!), broiskuu ja tällä kertaa kermakastiketta mustahomejuustolla. Punkkua.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2016-01-05 14:33:01 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2006-09-17 20:02:27
Viestit: 572
Eilen illalla söin vielä pähkinöitä.

Pekonia ja munia.

Siivu kinkkua.

Lihapullia ja metsäsienisalaattia.

Broiskun koipia ja punkkua.

Pähkinöitä.

Ja välinälkään otin myös pari Gotlersiivua!

Kasviksia ei pahemmin uppoa, mutta kuhan nyt edes jotain uppoaa!

2 kuppia plögiä vilustukseen! Eikä olleet edes sokeritonta, tajusin vasta jälkeenpäin! :oops:


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2016-01-06 14:25:27 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2006-09-17 20:02:27
Viestit: 572
Aamulla Gotleria ja kermakahvia.

Päivällä ei ollut nälkä ( jippii, ketoosi! ) ja söin sitten vaan kasan parsakaalia merisuolalla ja voilastuilla. Lasi punkkuu.

No, olis varmaan kannattanut syödä muutakin, nälkähän se tuli ja sitten söin tonnin pähkinöitä ja broiskuu. Sokeritonta suklaata ja pastilleja.

Nautaa ja kasviksia. I-olut.

Skarppinäkkäri ja homejuustoa. Punkkua.

Ei mikään dieettipäivä, mutta enpä repsuillutkaan! Se on mun viikonloppu nyt, huomennakin vapaapäivä. :)

_________________
Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2016-01-07 11:21:58 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2006-09-17 20:02:27
Viestit: 572
Day 4

Kermakahvia, kananmunia ja tonnikalatahnaa.

Tänään voisi vaa´alla käväistä, harmi kun en ajatellut aamulla, ja kaalikeittoa tehdä.

Vaaka näytti 1/2kg vähemmän. Noh, se on _vähemmän_, eikä enemmän. :)

Nauta-kasvishässäkkää eilisillalta.

Chilitonnikalaa ja majoneesia.

Kaalikasaria ja punkkia.

2 sokeriton karkkia.

_________________
Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2016-01-08 12:10:10 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2006-09-17 20:02:27
Viestit: 572
-0,8kg, jei!

Kahvia.
Ja jotain. Pitää miettiä mikä maistuisi...

Jamòn Serrano! :)

Savulohi-juustosalaattia.

Turkkijogua ja mustikoita.

Kaalikasaria ja punkkuu.

_________________
Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2016-01-09 11:40:45 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2006-09-17 20:02:27
Viestit: 572
Kermakahvia ja tomaattimaksamakkaraa.

Tonnikalasalaattia.

Ruusukaaleja ja broiskuu pekonikermakastikkeessa.

Ja punkkuu!!! :D

Välipaloja ei näköjään enää tarttee. Ketoosi. :smt050

_________________
Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2016-01-10 12:06:05 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2006-09-17 20:02:27
Viestit: 572
Eilen illalla vielä pähkinöitä.

Kahvia ja voissa paistettuja herkkusieniä.

Fetasalaattia.

Goudaa.

Meksikolaista salaatilla. Jauhista ja sipulia chipotlekastikkeella, avocadoa, kermaviiliä, juustoo, tomaattia ja kiinankaalia. I olut.

Punkkuu, homejuustoa ja skarppinäkki.

_________________
Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2016-01-11 11:54:48 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2006-09-17 20:02:27
Viestit: 572
Kahvia ja Edamia. Tooooosi pieni pala.

Fetasalaatin jämät.

Kielileikettä ja Goudaa.

Ruusukaaleja ja broiskuu pekonikermakastikkeessa. Jämäpäivä. Punkkua tietty, pitäähän sitä kuntoillakin. ;)

Vielä haluisin mansikkarahkaa ja -jogua... Vähän herkkuu!

_________________
Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2016-01-11 13:09:23 
Poissa
kukkahattukarppi
kukkahattukarppi
Avatar

Liittynyt: 2008-10-30 22:39:49
Viestit: 18625
Pistetäänpä merkkiä että luetaan vaikka ei ole kommentoitavaakaan!

_________________
Karppausta v 2008 keväästä Heikkilän ketoruokavalion ja Annikan LCHF tyyliin.
LCHF ruokavalio(kin) toimii vain jos sitä noudattaa.
Old lives matter.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2016-01-11 17:05:39 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2006-09-17 20:02:27
Viestit: 572
Moi moi! :smt006

Eipä kai näissä hirveesti kommentoitavaa ole. Kuhan laittelen ylös, niin pysyy paremmin motivaatio yllä. :smt045

_________________
Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2016-01-12 11:10:45 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2006-09-17 20:02:27
Viestit: 572
Jaksanut mitään rahkoja vääntää illalla -> pähkinöitä ja sokton hedelmäpastilleja.

Kahvia ja Gotleria. Ihan on semmonen hytinä olo, mikä lie.

Fetasalaattia. Extrapaljon öljyä.

Pähkinöitä.

Meksikolaista salaattina.

Punkkuu. Ja varmaan vähän suklaatakin...


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2016-01-12 13:24:16 
Poissa
kukkahattukarppi
kukkahattukarppi
Avatar

Liittynyt: 2008-10-30 22:39:49
Viestit: 18625
Tarpeeksi ruokaa?

_________________
Karppausta v 2008 keväästä Heikkilän ketoruokavalion ja Annikan LCHF tyyliin.
LCHF ruokavalio(kin) toimii vain jos sitä noudattaa.
Old lives matter.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2016-01-12 17:05:30 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2006-09-17 20:02:27
Viestit: 572
Oli talo viileänä ja heräsin puheluun, että käräjäoikeudelta on tullut kirje jostain huumausainerikoksesta. :smt103 Piiiiiiikkasen löi tyhjää päässä, mutta sitten selvisi, että mahd. mennä todistajaksi ja aivan eri jutusta. :D


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2016-01-13 13:05:09 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2006-09-17 20:02:27
Viestit: 572
Kermakahvia ja meetvurstia. Vähän jännä päivä tänään. :)

Pulled pork salaattia ja kuivaa valkkaria.

Nälkä!! Tai ainakin tekee mieli jotain.....

Skarppinäkkäriä nassutan hirveellä oiva kerroksella, 3 jo mennyt... :evil:

Vapaapäivä = repsupäivä?? :( Kun vaan tietäisi, mitä tää kroppa oikeesti himoitsee.

Söin uunipossua läskeineen ja rapsakkine nahkoineen. Nomnom! :P Jos oli energianpuutetta se.

2 sokton suklaapatukkaa, vichyy.

Punkkua.

Mansikkarahkaa.

Mässypäivä. :smt083


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2016-01-14 11:01:59 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2006-09-17 20:02:27
Viestit: 572
Kermakahvia.

Painoon reilu kilo enemmän kuin eilen aamuna. Hyvä muistutus. :roll:

Nakkeja ja sienisalaattia.

Grillimakkaraa ja kaalisalaattia. 1 olutta

Punkkuu. Pari sokton suklaakonvehtia.

Oho, olipas vähät syömiset tänään, ei tullut vaan nälkä! Eilisen mässytyksen jälkeen vähän pelkäsin, että ketoosi olis katkennut, mutta ei tainnut katketakkaan. =D>


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2016-01-15 12:17:02 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2006-09-17 20:02:27
Viestit: 572
Se kilohan lähti helposti pois ja vähän ylikin. Nestettähän nuo heilahtelut vaan on, mutta silti se piristää, kun tulee uusia lukemia. :)

Kermakahvia.

Serranoa.

_________________
Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2016-01-16 12:32:01 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2006-09-17 20:02:27
Viestit: 572
Eilisen syömiset.

Kermakahvia.

Serranoa

Skarppinäkkäriä Oivallinen ja maksamakkaralla.

Pizza ja 1 olutta. ( eihän kukaan huomaa tätä riviä... :oops: )

Grillimakkaraa ja kaalisalaattia.

Sokton postilla.

Skarppinäkkäriä Oivallinen ja juustolla. 1/2 lasia valkkaria.

Ei helvtti tuota ennakoivaa, en jaksa korjata virheitä!


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2016-01-16 19:11:53 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2006-09-17 20:02:27
Viestit: 572
Kermakahvia ja serranoa.

Jauhelihaa ja juustoa.

Pähkinöitä.

Possunkyljyksiä, papuja ja kermasinappikastiketta. Valkkaria. Aivan liikaa.... :roll:


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2016-01-17 12:43:20 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2006-09-17 20:02:27
Viestit: 572
Kahvia ja skarppinäkkiä oivalla ja maksamakkaralla. Vähän on heikko olo eilisestä. Viimenen viinilasi tais olla liikaa....

Edamia ja Oivaa. Broiskuu pekonikastikkeessa.

Chilitonnikalaa ja majoneesia.

Skarppinäkkiä ja metukkaa. Lasi viiniä. Sähköt meni poikki, niin ei voinut tehdä kunnon ruokaa.


Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 95 viestiä ]  Mene sivulle 1 2 3 4 5 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 4 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)