| karppaus.infon arkistoitu foorumi https://karppi.ninja/forum/ |
|
| Rakas ruokapäiväkirja... https://karppi.ninja/forum/viewtopic.php?f=11&t=69564 |
Sivu 1/5 |
| Julkaisija: | Melanie [ 2016-01-04 14:20:55 ] |
| Viestin otsikko: | Rakas ruokapäiväkirja... |
10 kiloa ajattelin tiputtaa 3 kuukaudessa. 3 viikkoa sairastellut, ennen joulua sairastuin ja nyt alkaa olla hieman parempi olo. Älkää kokeilko tätä kotona: jouluherkkujen keskellä makaaminen ei tee hyvää painolle. Kahvia ja nakkeja. Jogurttia ja mustikoita. Kinkkua ja jerkyä parsakaalia, broiskuu ja homejuustokastiketta. Punkkuu. |
|
| Julkaisija: | Melanie [ 2016-01-04 14:22:39 ] |
| Viestin otsikko: | Re: Rakas ruokapäiväkirja... |
Kananmunia ja oivariiniä. Muutama siivu kinkkua. Nokkos-pinaattikeittoa voisilmillä. Pari mantelia. Niitä söin muuten eilenkin, en muistanut laittaa. Parsakaalia (nammmm!), broiskuu ja tällä kertaa kermakastiketta mustahomejuustolla. Punkkua. |
|
| Julkaisija: | Melanie [ 2016-01-05 14:33:01 ] |
| Viestin otsikko: | Re: Rakas ruokapäiväkirja... |
Eilen illalla söin vielä pähkinöitä. Pekonia ja munia. Siivu kinkkua. Lihapullia ja metsäsienisalaattia. Broiskun koipia ja punkkua. Pähkinöitä. Ja välinälkään otin myös pari Gotlersiivua! Kasviksia ei pahemmin uppoa, mutta kuhan nyt edes jotain uppoaa! 2 kuppia plögiä vilustukseen! Eikä olleet edes sokeritonta, tajusin vasta jälkeenpäin! |
|
| Julkaisija: | Melanie [ 2016-01-06 14:25:27 ] |
| Viestin otsikko: | Re: Rakas ruokapäiväkirja... |
Aamulla Gotleria ja kermakahvia. Päivällä ei ollut nälkä ( jippii, ketoosi! ) ja söin sitten vaan kasan parsakaalia merisuolalla ja voilastuilla. Lasi punkkuu. No, olis varmaan kannattanut syödä muutakin, nälkähän se tuli ja sitten söin tonnin pähkinöitä ja broiskuu. Sokeritonta suklaata ja pastilleja. Nautaa ja kasviksia. I-olut. Skarppinäkkäri ja homejuustoa. Punkkua. Ei mikään dieettipäivä, mutta enpä repsuillutkaan! Se on mun viikonloppu nyt, huomennakin vapaapäivä. |
|
| Julkaisija: | Melanie [ 2016-01-07 11:21:58 ] |
| Viestin otsikko: | Re: Rakas ruokapäiväkirja... |
Day 4 Kermakahvia, kananmunia ja tonnikalatahnaa. Tänään voisi vaa´alla käväistä, harmi kun en ajatellut aamulla, ja kaalikeittoa tehdä. Vaaka näytti 1/2kg vähemmän. Noh, se on _vähemmän_, eikä enemmän. Nauta-kasvishässäkkää eilisillalta. Chilitonnikalaa ja majoneesia. Kaalikasaria ja punkkia. 2 sokeriton karkkia. |
|
| Julkaisija: | Melanie [ 2016-01-08 12:10:10 ] |
| Viestin otsikko: | Re: Rakas ruokapäiväkirja... |
-0,8kg, jei! Kahvia. Ja jotain. Pitää miettiä mikä maistuisi... Jamòn Serrano! Savulohi-juustosalaattia. Turkkijogua ja mustikoita. Kaalikasaria ja punkkuu. |
|
| Julkaisija: | Melanie [ 2016-01-09 11:40:45 ] |
| Viestin otsikko: | Re: Rakas ruokapäiväkirja... |
Kermakahvia ja tomaattimaksamakkaraa. Tonnikalasalaattia. Ruusukaaleja ja broiskuu pekonikermakastikkeessa. Ja punkkuu!!! Välipaloja ei näköjään enää tarttee. Ketoosi.
|
|
| Julkaisija: | Melanie [ 2016-01-10 12:06:05 ] |
| Viestin otsikko: | Re: Rakas ruokapäiväkirja... |
Eilen illalla vielä pähkinöitä. Kahvia ja voissa paistettuja herkkusieniä. Fetasalaattia. Goudaa. Meksikolaista salaatilla. Jauhista ja sipulia chipotlekastikkeella, avocadoa, kermaviiliä, juustoo, tomaattia ja kiinankaalia. I olut. Punkkuu, homejuustoa ja skarppinäkki. |
|
| Julkaisija: | Melanie [ 2016-01-11 11:54:48 ] |
| Viestin otsikko: | Re: Rakas ruokapäiväkirja... |
Kahvia ja Edamia. Tooooosi pieni pala. Fetasalaatin jämät. Kielileikettä ja Goudaa. Ruusukaaleja ja broiskuu pekonikermakastikkeessa. Jämäpäivä. Punkkua tietty, pitäähän sitä kuntoillakin. Vielä haluisin mansikkarahkaa ja -jogua... Vähän herkkuu! |
|
| Julkaisija: | mlv [ 2016-01-11 13:09:23 ] |
| Viestin otsikko: | Re: Rakas ruokapäiväkirja... |
Pistetäänpä merkkiä että luetaan vaikka ei ole kommentoitavaakaan! |
|
| Julkaisija: | Melanie [ 2016-01-11 17:05:39 ] |
| Viestin otsikko: | Re: Rakas ruokapäiväkirja... |
Moi moi! Eipä kai näissä hirveesti kommentoitavaa ole. Kuhan laittelen ylös, niin pysyy paremmin motivaatio yllä.
|
|
| Julkaisija: | Melanie [ 2016-01-12 11:10:45 ] |
| Viestin otsikko: | Re: Rakas ruokapäiväkirja... |
Jaksanut mitään rahkoja vääntää illalla -> pähkinöitä ja sokton hedelmäpastilleja. Kahvia ja Gotleria. Ihan on semmonen hytinä olo, mikä lie. Fetasalaattia. Extrapaljon öljyä. Pähkinöitä. Meksikolaista salaattina. Punkkuu. Ja varmaan vähän suklaatakin... |
|
| Julkaisija: | mlv [ 2016-01-12 13:24:16 ] |
| Viestin otsikko: | Re: Rakas ruokapäiväkirja... |
Tarpeeksi ruokaa? |
|
| Julkaisija: | Melanie [ 2016-01-12 17:05:30 ] |
| Viestin otsikko: | Re: Rakas ruokapäiväkirja... |
Oli talo viileänä ja heräsin puheluun, että käräjäoikeudelta on tullut kirje jostain huumausainerikoksesta. Piiiiiiikkasen löi tyhjää päässä, mutta sitten selvisi, että mahd. mennä todistajaksi ja aivan eri jutusta. |
|
| Julkaisija: | Melanie [ 2016-01-13 13:05:09 ] |
| Viestin otsikko: | Re: Rakas ruokapäiväkirja... |
Kermakahvia ja meetvurstia. Vähän jännä päivä tänään. Pulled pork salaattia ja kuivaa valkkaria. Nälkä!! Tai ainakin tekee mieli jotain..... Skarppinäkkäriä nassutan hirveellä oiva kerroksella, 3 jo mennyt... Vapaapäivä = repsupäivä?? Söin uunipossua läskeineen ja rapsakkine nahkoineen. Nomnom! 2 sokton suklaapatukkaa, vichyy. Punkkua. Mansikkarahkaa. Mässypäivä.
|
|
| Julkaisija: | Melanie [ 2016-01-14 11:01:59 ] |
| Viestin otsikko: | Re: Rakas ruokapäiväkirja... |
Kermakahvia. Painoon reilu kilo enemmän kuin eilen aamuna. Hyvä muistutus. Nakkeja ja sienisalaattia. Grillimakkaraa ja kaalisalaattia. 1 olutta Punkkuu. Pari sokton suklaakonvehtia. Oho, olipas vähät syömiset tänään, ei tullut vaan nälkä! Eilisen mässytyksen jälkeen vähän pelkäsin, että ketoosi olis katkennut, mutta ei tainnut katketakkaan.
|
|
| Julkaisija: | Melanie [ 2016-01-15 12:17:02 ] |
| Viestin otsikko: | Re: Rakas ruokapäiväkirja... |
Se kilohan lähti helposti pois ja vähän ylikin. Nestettähän nuo heilahtelut vaan on, mutta silti se piristää, kun tulee uusia lukemia. Kermakahvia. Serranoa. |
|
| Julkaisija: | Melanie [ 2016-01-16 12:32:01 ] |
| Viestin otsikko: | Re: Rakas ruokapäiväkirja... |
Eilisen syömiset. Kermakahvia. Serranoa Skarppinäkkäriä Oivallinen ja maksamakkaralla. Pizza ja 1 olutta. ( eihän kukaan huomaa tätä riviä... Grillimakkaraa ja kaalisalaattia. Sokton postilla. Skarppinäkkäriä Oivallinen ja juustolla. 1/2 lasia valkkaria. Ei helvtti tuota ennakoivaa, en jaksa korjata virheitä! |
|
| Julkaisija: | Melanie [ 2016-01-16 19:11:53 ] |
| Viestin otsikko: | Re: Rakas ruokapäiväkirja... |
Kermakahvia ja serranoa. Jauhelihaa ja juustoa. Pähkinöitä. Possunkyljyksiä, papuja ja kermasinappikastiketta. Valkkaria. Aivan liikaa.... |
|
| Julkaisija: | Melanie [ 2016-01-17 12:43:20 ] |
| Viestin otsikko: | Re: Rakas ruokapäiväkirja... |
Kahvia ja skarppinäkkiä oivalla ja maksamakkaralla. Vähän on heikko olo eilisestä. Viimenen viinilasi tais olla liikaa.... Edamia ja Oivaa. Broiskuu pekonikastikkeessa. Chilitonnikalaa ja majoneesia. Skarppinäkkiä ja metukkaa. Lasi viiniä. Sähköt meni poikki, niin ei voinut tehdä kunnon ruokaa. |
|
| Sivu 1/5 | Kaikki ajat ovat UTC+02:00 |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |
|