19.2.Aamupala klo 9-9:30
voikahvi (1rkl voi, 1rkl kookosöljy, luomuespressoa)
Keitetty muna, herbamarea
mantelileipä(muna,emmental,mantelijauho), voita juustohöylällä, 4 kalkkunaleikettä, oltermannia, salaatilnehtiä, kurkkua
rooibos-teetä
(söin niin paljon kuin napa veti, nälän tunne alkoi hiipimään klo 12)
Lounas klo 12:30-13.00
Munakoisovuokaa (sika-nautaa,munakoisoa,mozzarellaa, mustaa koskenlaskijaa, emmentalia, tomaattipyrettä) söin ”sopivasti” , eli nälkä lähti mutta ei tullut ähky,
jälkkäriksi cappuccino (1,5dl arla café-maito) ja pala tummaa suklaata (70%)
Treeni (ojentajat,hauikset, olkapäät, vatsat) + kevyttä kävelyä klo 14:00-15:30
Palkkari klo 15 (22 g proteiinia ja 35g hiilihydraatteja)
Päivällinen 17:45
Munakoisovuokaa vatsa sopivasti täyteen, pala tummaa suklaata(70%)
30min rauhallinen kävely
Iltapala klo 20:30
Karppipizzaa kämmenen kokoinen pala, rooibos-teetä ilman makeutusta
Omat huomiot: parempi olo kuin eilen, tuhdimmat eväät rokkaa! Treeni kulki hyvin. Palkkari oli hyvä juttu (olen himmaillut sen kanssa, mutta nyt kokeilin ottaa kunnon satsin ja paljon parempi olo, seuraavaksi kokeilen vähähiilarisempaa/heraa). Iltapala oli vähän turha...Tottumuskysymys enemmänkin, siihen pitää kiinnittää huomiota jatkossa
20.2.Aamupala 10:30
Voikahvi
Mantelileivän puolikas (voita, metukkaa, juustoa, salaattia)
30min rauhallinen kävely
Lounas klo 14-15 välillä (syötiin "ulkona")
Kebabsalaatti majoneesilla (söin puolet)
Cappuccino
Päivällinen 19:30
Jauhelihapihvejä , 2dl sekasalaattia, kukkismuussia koskenlaskijalla , 2 dl vihreitä papuja voikuorrutuksella
Iltapala 22
2rkl maapähkinävoita, teetä
Omat huomiot: Iltapalavieroitus epäonnistui, mutta työstäminen jatkuu

Olotila hyvä!