karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-06-22 02:00:14

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 113 viestiä ]  Mene sivulle 1 2 3 4 5 6 Seuraava
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2016-02-18 16:06:05 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Liittynyt: 2016-02-11 14:32:40
Viestit: 110
17.2.

Aamupala:
keitetty muna
kreikkalaista jugurttia 1,5dl, marjoja 1dl
latte (2dl arlan café-maitoa https://www.foodie.fi/entry/arla-1-l-lu ... 3300015447)

Lounas:
Bataattia kookosöljyssä ja kookosmaidossa (2 dl)
Voissa paistettua kanafilettä 100g

Ennen treeniä:
Cappuccino (1,5 dl maitoa)

Treenin jälkeen:
Smoothie (1 dl marjoja, 1dl jugu, 1 dl kerma, muutama cashewpähkinä)

Päivällinen:
Kuten lounas + coleslaw 1 dl

Iltapala:
Muutama siivu mustaa Salaneuvosta
Muutama siivu Oltermannia
Muutama cashew-pähkinä
Pieni omena

Liikunta:
Salilla selkä-rinta-kyljet-vatsat
Kävelyä 9km

Oma kommentti: ruoka oli huonoa! Palautuminen treeneistä ollut heikkoa (haen vielä sitä "Omaa juttua" karppauksen ja treenien suhteen) , joten kokeilin lisätä hh ruokaan (bataatti) mutta en huomaa eroa olossa ja bataatti on ällöttävän makeaa :roll:

edit.lisäys: aamupala ja iltapala + kahvit samaa settiä melkein joka päivä, joskus iltapala jää väliin

_________________
-ruoka on ihmisen paras ystävä-


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2016-02-18 16:30:23 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2011-05-12 11:15:38
Viestit: 5346
Kun maitotuotteita käytät aika reippaasti, niin muista että ne ovat myös hiilihydraattien lähde (paitsi se kova juusto, siinä kun ei ole sitä laktoosia). Pähkinöistä - eritoten tuo cashew - saat myös aika kivasti hiilihydraatteja. Ja niitä on myös kaikissa kasviksissa. Ja moderni jalostettu omena on varsinainen sokeripommi verrattuna villeihin hedelmiin. Pikavilkaisulla ei näyttäneet hiilihydraatit sinulla olleen mitenkään erityisen matalalla, maitotuotteita, pähkinöitä ja marjoja oli sen verran.

Kasviksista: Coleslaw on hyvää, mutta kaaleista ei saa juuri mitään ravinteita irti raakana! Ainoat mitä kannattaa syödä raakana, ovat salaatti ja kurkku, suht kaikista muista kasviksista saa ne ravinteet parhaiten irti kypsennettynä runsaan rasvan kera.

Joo, bataatti on makeaa, samoin porkkana. Sen vuoksi en itse käytä, kun en tykkää. Eli kypsennettyjä vihanneksia runsaan rasvan kera lautaselle, unohda vaikka bataatti ja syö kaalia, punakaalia, parsakaalia, kukkakaalia, sipuleita, purjoa, kesäkurpitsaa, munakoisoa jne. Ja kourallinen tuoretta päivässä riittää - kun ei syö hiilihydraatteja suurta määrää, ei myöskään pissi pois niin paljon C-vitamiinia kuin suuremmalla hiilihydraattikuormalla pissisi.

Palautuminen voi olla heikkoa sen vuoksi että kroppa vasta totuttelee uuteen ravintoon, ei suinkaan sen vuoksi että niitä hiilihydraatteja olisi liian vähän. Ja muistathan myös lisätä suolan määrää: Matalilla hiilihydraateilla pissit sitä puolestaan pois enemmän kuin aiemmin.

Ja vielä yksi juttu: Tuossa oli 6 syömiskertaa päivässä (se cappucino maidolla on sen maidon vuoksi 'syömiskerta') mikä on tosi paljon. Aina syötyäsi jotain olet ns. aterianjälkeisessä tilassa, eli rasva ei pala. Se kestää 2-3 tuntia. Karppauksen yksi etu on nimenomaan se, että kun ateriat on koostettu oikein (= paljon sitä rasvaa), ruokaväli voi olla 4-8 tuntia, jolloin rasva palaa muulloinkin kuin yöllä nukkuessa.

_________________
Lipidaari, laktovoori, lähiruoka

Jos kerron tekeväni jotain itse, se ei tarkoita että suosittelen muita tekemään samoin.
Kaikki sanottava sanottu tismalleen kuten tarkoitan, tulkinnat & rivienväliinluvut täysin omalla vastuulla.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2016-02-19 08:43:03 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Liittynyt: 2016-02-11 14:32:40
Viestit: 110
18.2.

Aamupala:
munakokkeli (2 munaa, voita 2rkl)
cappuccino (1,5 dl Arlan café-maitoa, tästä en luovu :twisted: )
kreikkalaista jugurttia 1,5 dl
luomu-omena
muutama saksanpähkinä

Lounas:
kreikkalaista salaattia (salaatti, kurkku, tomaatti, feta, punasipuli, oliivit, paljon öljyä)
kanafile 100g, kermassa haudutettua pinaattia 1-2 dl
kaakao (1 dl maitoa, 1 dl kermaa, tummaa kaakaojauhetta)

Kahvi:
Cappuccino (1,5 dl Arlan café-maitoa)
Keitetty kananmuna

Päivällinen:
kreikkalaista salaattia (salaatti, kurkku, tomaatti, feta, punasipuli, oliivit, paljon öljyä)
kanafile 100g, kermassa haudutettua pinaattia 1-2 dl
karppipizza 1 pala (mantelijauho, muna, emmental, aurajuusto,tonnikala,punasipuli,metukka)

Iltapala:
2 hapankorppua, kalkkunaleikettä, oltermannia

Oma huomio: nälkä nälkä nälkä, liian kevyet eväät!

_________________
-ruoka on ihmisen paras ystävä-


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2016-02-19 08:44:36 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Liittynyt: 2016-02-11 14:32:40
Viestit: 110
Toisinsyöjä kirjoitti:
Kun maitotuotteita käytät aika reippaasti, niin muista että ne ovat myös hiilihydraattien lähde (paitsi se kova juusto, siinä kun ei ole sitä laktoosia). Pähkinöistä - eritoten tuo cashew - saat myös aika kivasti hiilihydraatteja. Ja niitä on myös kaikissa kasviksissa. Ja moderni jalostettu omena on varsinainen sokeripommi verrattuna villeihin hedelmiin. Pikavilkaisulla ei näyttäneet hiilihydraatit sinulla olleen mitenkään erityisen matalalla, maitotuotteita, pähkinöitä ja marjoja oli sen verran.

Kasviksista: Coleslaw on hyvää, mutta kaaleista ei saa juuri mitään ravinteita irti raakana! Ainoat mitä kannattaa syödä raakana, ovat salaatti ja kurkku, suht kaikista muista kasviksista saa ne ravinteet parhaiten irti kypsennettynä runsaan rasvan kera.

Joo, bataatti on makeaa, samoin porkkana. Sen vuoksi en itse käytä, kun en tykkää. Eli kypsennettyjä vihanneksia runsaan rasvan kera lautaselle, unohda vaikka bataatti ja syö kaalia, punakaalia, parsakaalia, kukkakaalia, sipuleita, purjoa, kesäkurpitsaa, munakoisoa jne. Ja kourallinen tuoretta päivässä riittää - kun ei syö hiilihydraatteja suurta määrää, ei myöskään pissi pois niin paljon C-vitamiinia kuin suuremmalla hiilihydraattikuormalla pissisi.

Palautuminen voi olla heikkoa sen vuoksi että kroppa vasta totuttelee uuteen ravintoon, ei suinkaan sen vuoksi että niitä hiilihydraatteja olisi liian vähän. Ja muistathan myös lisätä suolan määrää: Matalilla hiilihydraateilla pissit sitä puolestaan pois enemmän kuin aiemmin.

Ja vielä yksi juttu: Tuossa oli 6 syömiskertaa päivässä (se cappucino maidolla on sen maidon vuoksi 'syömiskerta') mikä on tosi paljon. Aina syötyäsi jotain olet ns. aterianjälkeisessä tilassa, eli rasva ei pala. Se kestää 2-3 tuntia. Karppauksen yksi etu on nimenomaan se, että kun ateriat on koostettu oikein (= paljon sitä rasvaa), ruokaväli voi olla 4-8 tuntia, jolloin rasva palaa muulloinkin kuin yöllä nukkuessa.


Kiitos vinkeistä! :) Korjausliikkeitä tehty, aamu alkoi voi-kookosöljykahvilla =D>

_________________
-ruoka on ihmisen paras ystävä-


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2016-02-21 14:06:04 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Liittynyt: 2016-02-11 14:32:40
Viestit: 110
19.2.

Aamupala klo 9-9:30
voikahvi (1rkl voi, 1rkl kookosöljy, luomuespressoa)
Keitetty muna, herbamarea
mantelileipä(muna,emmental,mantelijauho), voita juustohöylällä, 4 kalkkunaleikettä, oltermannia, salaatilnehtiä, kurkkua
rooibos-teetä
(söin niin paljon kuin napa veti, nälän tunne alkoi hiipimään klo 12)

Lounas klo 12:30-13.00
Munakoisovuokaa (sika-nautaa,munakoisoa,mozzarellaa, mustaa koskenlaskijaa, emmentalia, tomaattipyrettä) söin ”sopivasti” , eli nälkä lähti mutta ei tullut ähky,
jälkkäriksi cappuccino (1,5dl arla café-maito) ja pala tummaa suklaata (70%)

Treeni (ojentajat,hauikset, olkapäät, vatsat) + kevyttä kävelyä klo 14:00-15:30
Palkkari klo 15 (22 g proteiinia ja 35g hiilihydraatteja)

Päivällinen 17:45
Munakoisovuokaa vatsa sopivasti täyteen, pala tummaa suklaata(70%)

30min rauhallinen kävely

Iltapala klo 20:30
Karppipizzaa kämmenen kokoinen pala, rooibos-teetä ilman makeutusta


Omat huomiot: parempi olo kuin eilen, tuhdimmat eväät rokkaa! Treeni kulki hyvin. Palkkari oli hyvä juttu (olen himmaillut sen kanssa, mutta nyt kokeilin ottaa kunnon satsin ja paljon parempi olo, seuraavaksi kokeilen vähähiilarisempaa/heraa). Iltapala oli vähän turha...Tottumuskysymys enemmänkin, siihen pitää kiinnittää huomiota jatkossa [-X

20.2.
Aamupala 10:30
Voikahvi
Mantelileivän puolikas (voita, metukkaa, juustoa, salaattia)

30min rauhallinen kävely

Lounas klo 14-15 välillä (syötiin "ulkona")
Kebabsalaatti majoneesilla (söin puolet)
Cappuccino

Päivällinen 19:30
Jauhelihapihvejä , 2dl sekasalaattia, kukkismuussia koskenlaskijalla , 2 dl vihreitä papuja voikuorrutuksella

Iltapala 22
2rkl maapähkinävoita, teetä

Omat huomiot: Iltapalavieroitus epäonnistui, mutta työstäminen jatkuu #-o Olotila hyvä!

_________________
-ruoka on ihmisen paras ystävä-


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2016-02-22 08:41:45 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Liittynyt: 2016-02-11 14:32:40
Viestit: 110
21.2.

Aamupla 10:30
Voikahvi
Mantelileivän puolikas (voita, oltermannia, metukkaa, salaattia)

Lounas 13:30
munakoisovuokaa (sikanauta, juustot, munakoiso)
cappuccino (1,5 arla cafemaito) , pala tummaa suklaata

Päivällinen 18:15
Jauhelihapihvit , kukkismuussia , 1 etikkapunajuuri, jälkkäriksi 2rkl mustikka-mansikkasekoitusta+3rkl kermavaahto

Ilta:
Teetä, 2tl maapähkinävoita

Päivällisen jälkeen väsytti järkyttävästi n.tunnin. Iltapala pienenee hienosti lusikallinen lusikalliselta :D

_________________
-ruoka on ihmisen paras ystävä-


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2016-02-23 09:26:11 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Liittynyt: 2016-02-11 14:32:40
Viestit: 110
22.2

Aamupala 8:30
Rasvakahvi
Keitetty kananmuna
3rkl jugurttia, 2rkl mustikkaa, 3tl kermavaahtoa

Lounas
1,5 kpl porsaan sisäfilepihvi+kermaa, 1dl vihreää salaattia, 1 pieni avokado
latte

Iltapäivällä 15-16
teetä ja cappuccino

Päivällinen 18:30-19:30
Ravintolassa:etanoita, pala vaaleaa leipää, kanafilettä, puolikas peruna (iso :twisted: ), kasviksia, parmesankastiketta, juustokakkua noin desi, soodavettä,cappuccino

Kiukkupäivä, ketutuskäyrä aamusta asti yläviistosta. Illallinen piristi suuresti! (no onkos ihme, kun kahvia kaksi kertaa enemmän kuin normaalipäivänä :lol: ) Iltasyömisten suuremmista hiilarimääristä huolimatta olo hyvä, ei vatsavaivoja eikä hiilarihumalaa =D>

_________________
-ruoka on ihmisen paras ystävä-


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2016-02-24 08:54:10 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Liittynyt: 2016-02-11 14:32:40
Viestit: 110
23.2.

Aamupala 8:30
rasvakahvi (voi, kookosöljy, espresso, kermaa, vettä) (yhteensä 4dl juomaa)

Lounas 12:30
2 kpl possun sisäfilepihviä, pinaattia kerma+koskenlaskijakastikkeessa
Latte
Teetä

Päivällinen 18:30
Salaatti ( vihreetä,kurkkua,tonnikala, majoneesi,kananmuna,juustoja,suolakurkkua) pinaattia kerma-koskenlaskijakastikkeessa (1dl)
Teetä

Yhteensä Reilu 9km hyötykävelyä&koiralenkkejä. Hyvä olo! Ei iltapalaa! =D>

_________________
-ruoka on ihmisen paras ystävä-


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2016-02-25 09:43:27 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Liittynyt: 2016-02-11 14:32:40
Viestit: 110
24.2.

Aamupala 9:00
Rasvakahvi 4dl

Lounas 12:00
broileri-kasvispannu(voi,herkkusieni, kesäkurpitsa,emmental,bro.jauheliha) ja sekasalaattia 1,5dl
cappuccino, pala tummaa suklaata

Päivällinen 18:00
Uunilohi, kasvispannua 2dl (purjo,paprika,porkkana,ranskankerma), juustosiivuja

Iltapala 21:00
Pala leipäjuustoa, muutama saksanpähkinä, lusikallinen maapähkinävoita, pala tummaa suklaata


Omia huomioita: kasviksia liian vähän ollut viime päivinä, niitä paljon lisää lounaalle ja päivälliselle!

_________________
-ruoka on ihmisen paras ystävä-


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2016-02-26 16:14:27 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Liittynyt: 2016-02-11 14:32:40
Viestit: 110
25.2.

Aamupala 9:00
Rasvakahvi, 2 hapankorppua voilla (1g hh/pala)


Lounas klo 12:45
rasvaisia ja juustoisia kasviksia, broileria
cappuccino, pala tummaa suklaata

Päivällinen klo 19:15
Maapähkinä-kookoskanaa, kesäkurpitsaa, sekalaattia 2dl. VHH-Suklaakakkua.

Oma huomiot: aamulla todella outo olo, hidas ja ”ontto” , korvissa vinkui, tavallaan samanlainen olo kuin juuri ennen pyörtymistä mutta ei niin heikko. Meni ohi kun söin, hapankorppua teki kovasti mieli. Loppupäivä vointi normaali.

_________________
-ruoka on ihmisen paras ystävä-


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2016-02-26 16:44:16 
Poissa
kukkahattukarppi
kukkahattukarppi
Avatar

Liittynyt: 2008-10-30 22:39:49
Viestit: 18625
Minulla tuollainen outo olo kertoo suolanpuutteesta ja korjaantuu kun ottaa suolaa ja vettä.

_________________
Karppausta v 2008 keväästä Heikkilän ketoruokavalion ja Annikan LCHF tyyliin.
LCHF ruokavalio(kin) toimii vain jos sitä noudattaa.
Old lives matter.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2016-02-27 13:58:58 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Liittynyt: 2016-02-11 14:32:40
Viestit: 110
26.2.

Aamupala 10:00
Rasvakahvi, pieni pala vhh-suklaakakkua

Lounas 13:30
kookos-maapähkinäkanaa, kesäkurpitsaa, salaattia 2dl
cappuccino, pala tummaa suklaata

Päivällinen 17:30
Ravintolassa: 1 mozzarellatikku, muutama maissilastu+salsaa, annos kanaa, kasviksia ja salaattia, vicyä

Illalla muutama siivu juustoa ja osa nellie dellies salty liqourice-pussista

Kävelyä yhteensä 10km

Omat huomiot: kiva ja sujuva päivä, ei valittamista :)

_________________
-ruoka on ihmisen paras ystävä-


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2016-02-27 14:00:16 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Liittynyt: 2016-02-11 14:32:40
Viestit: 110
mlv kirjoitti:
Minulla tuollainen outo olo kertoo suolanpuutteesta ja korjaantuu kun ottaa suolaa ja vettä.


Saattoipa hyvinkin olla suolasta kyse koska "Olvit" jääneet vähille parin päivän aikana, enkä ole muistanut laittaa merisuolaa veteen #-o

_________________
-ruoka on ihmisen paras ystävä-


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2016-02-28 11:28:40 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Liittynyt: 2016-02-11 14:32:40
Viestit: 110
27.2.
Aamupala 10:15
Rasvakahvi, pari sormenlevyistä leipäjuustopalaa, keitetty muna, pieni pala vhh-suklaakakkua ja kermavaahtoa

Lounas 16
Mantelileipä päällisillä, kahvi, pala tummaa suklaata

Päivällinen 20:30
Munakas(munia, kerma, tonnikala, aurajuusto, emmental) majoneesia päälle

Omat huomiot: karsea olo aamupalan jälkeen, söin ihan liikaa [-X

_________________
-ruoka on ihmisen paras ystävä-


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2016-02-29 13:48:07 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Liittynyt: 2016-02-11 14:32:40
Viestit: 110
aamupala: rasvakahvi

lounas: kaali-siskonmakkarapaistos (kaalia, siskonmakkaroita, sipulia, paprikaa), cappuccino, pala tummaa suklaata

päivällinen: hampurilainen mantelileipään, kookos-omenapaistosta (voi, omena, kookos) ja kermavaahtoa

illalla: 3 hapankorppua, voimariinia, muutama siivu juustoa, muutama saksanpähkinä

_________________
-ruoka on ihmisen paras ystävä-


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2016-02-29 16:12:37 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2010-02-08 17:09:12
Viestit: 2225
Moikka!

Onko sulla laihdutustarvetta vai karppaatko vain paremman olon takia? :)

Miten paino on muuttunut tänä aikana? Hyvältä näyttää tuo setti :)


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2016-02-29 17:06:22 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Liittynyt: 2016-02-11 14:32:40
Viestit: 110
tuutu kirjoitti:
Moikka!

Onko sulla laihdutustarvetta vai karppaatko vain paremman olon takia? :)

Miten paino on muuttunut tänä aikana? Hyvältä näyttää tuo setti :)



Moi Tuutu! On laihdutustarvetta, tai sanoisinko kehonkoostumusmuutostarve :lol: Eli: vyötärö huitelee himpan yli 90cm. Rasvaa on myös lantiolla ja selässä. Karppasin vuosi sitten kevät-syksy ja sain muutamia kiloja hitaasti pois. Sitten vähän lepsuilin (ruisleipää usein, karkkia joskus :oops: ) Nyt ei tunnu tapahtuvan mitään, paino himmailee samoissa lukemissa ainakin vielä. Senttejä on lähtenyt muutamia mutta nekin tosi hitaasti.

Oikeastaan voisin tähän väliin laittaa vähän laajemman väliaikapäivityksen, koska nyt on kuukausi takana tarkkaa hiilien laskemista:

Joulukuussa lisäsin liikuntaa paljon, keskimäärin kävelin sitä ennen 3-4km/pvä, joulukuusta asti olen kävellyt keskimäärin 9km/pvä. Tammikuussa aloitin myös lihaskuntoa treenailemaan varovasti kotona, taustalla siis uupumus/kropan romahdus joten olen tosi varovainen (vuoden olen jo toipunut pahimmasta kevyesti liikkuen, eli voimia keräillyt sopivaan tahtiin). Tuntui kroppa toimivan, joten aloin käymään salilla (rakastan kuntosalia!) helmikuun alussa. Samaan aikaan aloin laskemaan hiilareita tarkkaan. Helmikuun ajan meno on ollut suurin piirtein tämä:

-salilla 3 krt /vko (kolmijakoinen ohjelma, isot painot, lyhyet toistot, yksi treenikerta max 20-30min + parin kilometrin lämmittelevä ja palautteleva kävely/sauvakävely/joskus lämppänä soutua tms 10min) Lisäksi kävelyä, treenipäivinä vähemmän kuin välipäivinä mutta keskimäärin se 9km/pvä.
- aluksi söin ihan mitä vaan karppia, ihan niin paljon ja usein kuin teki mieli (1-2 vkoa)
- kolmannella viikolla herpaantui ote ja ruuat oli muutaman päivän liian kevyitä, olo oli huono (aterioiden suunnittelu on THE juttu!) Silloin aloin pitämään tätä päiväkirjaakin.
-viime viikon pidin treenitaukoa, kävelyä vain.
-reilu viikko on mennyt pääsääntöisesti 3 aterian rytmillä, odottelen olisko tällä mitään vaikutusta painoon/kehonkoostumukseen. Jos mitään ei tapahdu kuukauden sisään, niin olen miettinyt että joko alan laskemaan makroja tarkemmin tai sitten palkkaan jonkun "persoonallisen Rainerin" avuksi (mutta mistä löytyis sellainen joka hyväksyy karppaamisen :?: )
-olo on hyvä, mieli virkeä =D> Tämän viikon kuulostelen miltä tuntuu treenien jälkeen, vaihdoin edellisen käyttämäni, hiilarisen Lidlin palkkarin, heraksi. Ainakin just NYT, tunti jalkatreenin jälkeen on hyvä olo, ei liian ryytynyt, mutta rento ja hyvällä tavalla "kaikkensa antanut" :)
-Eilen vaivasi hirveä närästys, epäilen rasvakahvia syylliseksi, joten se meni nyt ainakin viikoksi tauolle että näkee miten olo muuttuu.

_________________
-ruoka on ihmisen paras ystävä-


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2016-02-29 18:17:59 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2010-02-08 17:09:12
Viestit: 2225
:smt023


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2016-03-01 08:49:51 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Liittynyt: 2016-02-11 14:32:40
Viestit: 110
29.2.

aamupala: cappuccino (1,5dl maito) ja keitetty muna

lounas: 3 lihapullaa, kukkismuussia koskenlaskijalla, muutama lusikallinen kookos-omenapaistosta ja kermavaahtoa

treenin jälkeen: herapalkkari

päivällinen: possu-kasviswokki (possusuikale, kesäkurpitsa, sipuli, paprika, herkkusieni), 1-2dl sekasalaattia, ruokalusikallinen omena-kookospaistosta ja kermavaahtoa

Illalla 2rkl marjasekoitusta, 4rkl kermavaahtoa

Liikunnat: jalkatreeni 30 min ja kävelyä yhteensä 10km

_________________
-ruoka on ihmisen paras ystävä-


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2016-03-01 14:29:34 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Liittynyt: 2016-02-11 14:32:40
Viestit: 110
Fiiliksiä:

Ontto ja "huippaava" olo taaaas! Ei auta suola, ei mikään. Täysin ulalla mikä voi olla syy. Hiilareita lisää vai ruokaa lisää vai vähemmän liikuntaa (nyyh, ei!!) ???

_________________
-ruoka on ihmisen paras ystävä-


Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 113 viestiä ]  Mene sivulle 1 2 3 4 5 6 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 14 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)