| karppaus.infon arkistoitu foorumi https://karppi.ninja/forum/ |
|
| Katsan ruokapäikkyä https://karppi.ninja/forum/viewtopic.php?f=11&t=69796 |
Sivu 1/1 |
| Julkaisija: | katsan [ 2016-03-08 07:34:52 ] |
| Viestin otsikko: | Katsan ruokapäikkyä |
Hei vaan hei, rapiat vaille 50 naikkonen täällä huutelee. Mittaa on kertynyt vaatimattomat 159 cm mutta painoa 105 kg Nelisen viikkoa yritystä takana, vaatimattomilla tuloksilla. Painoa ei ole lähtenyt kuin YKSI kilo, joitakin selkämakkaroita ilmeisesti sulanut mutta mutta... Joku mättää ja selvittääkseni mikä, on pakko kirjata pöperöt ylös (kunhan vaan muistais). Antakaahan ruoskan viuhua 7.3. muki kahvia mustana, vettä, ruokalusikallinen oliiviöljyä appelsiini balkan kabanossi, vähän sinappia, salaattia (kurkku, tomaatti, suippopaprika, jäävuorisalaatti) puolikas skyr pari säälittävän pientä possunlihaklönttiä voissa paistettuna, salaattia (kurkku, tomaatti, suippopaprika, jäävuorisalaatti) palanen itsetehtyä siemennäkkäriä (mantelijauho) ja margariinia, muki kahvia mustana appelsiini vettä pitkin päivää, tuskin kuitenkaan ihan tarpeeksi Tänään tiistaina edessä pitkä työpäivä ja kirjaan jo etukäteen eväänä olevia ruokia. 8.3. Hyvää Naistenpäivää kahvia mustana, vettä itse tehtyä siemennäkkäriä (mantelijauho), margariinia, metsästäjänleikettä 2 viipaletta, puolikas skyr voissa paistettua broiskua, cesarsalaattia ilman leipäkuutioita appelsiini ehrmanin rahka, sokeriton mehukeitto, luraus kuohukermaa appelsiini vettä pyrin lipittämään pitkin päivää |
|
| Julkaisija: | tuutu [ 2016-03-08 16:34:31 ] |
| Viestin otsikko: | Re: Katsan ruokapäikkyä |
Moikka! Pieniltä näyttää syömiset. En kyllä itse söisi margariinia mistään hinnasta. Enkä oikeastaan appelsiinejakaan, jos laihtua haluaisin. Enkä Skyriä tai keinomakeutettua mehukeittoa. Kun kerran saa syödä kunnon ruokaakin, runsaalla voilla ja kermalla. Tsemppiä kuitenkin, Kyllä se painokin putoaa, kunhan keho ensin uskoo, ettei tässä nälkään olla kuolemassa. |
|
| Julkaisija: | katsan [ 2016-03-09 09:49:55 ] |
| Viestin otsikko: | Re: Katsan ruokapäikkyä |
Kiitos kommenteistasi tuutu Pitänee suorittaa karsintaa tiettyjen syömisten osalta. Jospa harjoittelu tuottais...jos ei nyt mestaria sentään niin edes tulosta Keskiviikon sapuskat kahvi siemennäkkäriä, voita, metukkaa, teetä vettä broilerin rintapala voissa paistettu + wokkivihannekset Ohjattua kuntojumppaa ja venyttelyä. |
|
| Julkaisija: | vyyli [ 2016-03-09 09:55:22 ] |
| Viestin otsikko: | Re: Katsan ruokapäikkyä |
Moi! Onkin kiinnostavaa seurata sun päikkyä, sillä olemme hyvin samankokoiset ja -ikäisetkin! Minä tosin aloitin lähes 20 kiloa ylempää. Mulla on noi omatkin syömiset aina vähän hakusessa, joten kovin syvällä rintaäänellä en osaa käydä neuvomaan. Mutta komppaan kyllä vahvasti Tuutua! Kokeilepa jättää hedelmät, kaikki makeat ja keinomakeat pois, ja syö sitä kuuluisaa kunnon ruokaa. Itselläni on ollut helpointa, kun en syö mitään erityistä ”laihdutusruokaa”. Tarkoitan sillä sellaista, mitä en ennenkään ole syönyt tai mikä ei erityisemmin maistu. Olen vain yksinkertaisesti jättänyt epäsopivat pois ruokavaliosta. Tämä on minulle kyllä pitkälti myös psyykkinen juttu. Onnistuminen on helpompaa, kun ei tarvitse koko ajan ajatella ruokaa ja koostaa jotain merkillisiä ateriakokonaisuuksia tai muistaa juoda vettä. Tämä ei kuitenkaan tarkoita ettei lautaselle olisi ilmaantunut kaikenlaista uutta. En tietenkään tiedä, millaista ruokaa mieluiten syöt ja mikä sinulle on luontaista, kunhan tässä vain hölisen omia kokemuksiani. Näissä sun ekoissa päikkypäivissä ei muuten tainnut olla yhtään kananmunaa? Etkö tykkää tai oletko allerginen vai oliko vain sattumaa? Itse tykkään kananmunista, kun ovat helppoja ja ravinteikkaita ja voi laittaa monella tavalla ja nopeasti. Tsemppiä ja kärsivällisyyttä! |
|
| Julkaisija: | ~Weera~ [ 2016-03-09 11:06:30 ] |
| Viestin otsikko: | Re: Katsan ruokapäikkyä |
Yhdyn edellisiin, ja pienet on pöperöt. Miten ois 3 kunnon ruokaa päivässä, ja ne turhat välipalat, aplarit, skyrit pois. Jälkkärinä tai ruoan ohella sit näkkäriä voilla, tai turkkilaista jogurttia marjoilla.
|
|
| Julkaisija: | katsan [ 2016-03-10 14:37:48 ] |
| Viestin otsikko: | Re: Katsan ruokapäikkyä |
Kiitos kommenteista vyyli ja VeeraX Kävin tsekkaamassa ateriamatriisia ja muutenkin lueskelemassa, että mites tää nyt menikään. Korjausliikkeitä on tehtävä Ostoslistalla mm partista, munia, marjoja. Ehkä tää tästä alkaa kirkastua. Torstain syömiset muki kahvia mustana, vettä 3 munan pekonimunakas (terkkuja vyylille kaksi balkan kabanossia juustokuorrutteella partista + tilkka kermaa Liikuntana illalla pumppi. |
|
| Julkaisija: | katsan [ 2016-03-17 08:12:52 ] |
| Viestin otsikko: | Re: Katsan ruokapäikkyä |
Perjantai meni ihan 'laillisesti' vaikka en enää muistakaan syömisiä. La oli ne ikävämmät sukujuhlat ja samalla teemalla mentiin myös sunnuntaina. Tämä näkyi myös ruokailuissa. Maanantaina kahvia mustana, vettä possua, salaattia, balsamicoa pkt paistettua pekonia siemennäkkäriä, kahvi mustana Liikuntana pumppi illalla. Tiistaina kahvia mustana, vettä vielä kerran possua, salaattia, balsamicoa 2 munan metukkamunakas kahvia mustana Töissä 13 tuntia. Keskiviikko kahvia mustana, vettä voissa paistettua broiskua, kermaa, vihanneksia voissa paistettua broiskua, kermaa, vihanneksia kahvia mustana, mantelileipä, kinkku Torstai kahvia mustana, vettä voissa paistettuja naudanlihasuikaleita, punajuurigratiinia uunilohta kahvi mustana, vettä illalla ei jumpan ja saunan jälkeen ollut nälkä Ja jumppana siis pumpin kaltaista settiä. Perjantai kahvia mustana, vettä tomaattikeittoa, nams todella hyvää (tomaattimurska, vsip, pekoni, punaisia linssejä, koskenlaskijaa, kasvisliemikuutiota), mantelileipä, voita, metukkaa grillikylkeä partista,kermaa ja kuningatarmarjoja, makeutusainetippoja Illalla kolmen jumpan setti. Lauantai Tomaattikeittoa, mantelileipä, metukkaa, voi 2 x chili wilhelm, juustoa, sinappia Venyttelyjumppa Sunnuntaista 20.3 tiistaihin 22.3 samanmoisesti syöpötellyt kuin tähänkin asti. Jumpilla käyn 3-5 krt/vko. Syönkö liian vähän? Pitänee opetella makrolaskurin käyttö. Josko se antais selitystä jumiin. Neljä kiloa miinusta. Suunta on toki oikea mutta kovin hitaasti edistyy. Jaksaa, jaksaa
|
|
| Julkaisija: | katsan [ 2016-03-24 07:20:41 ] |
| Viestin otsikko: | Re: Katsan ruokapäikkyä |
Kahvi + kookosöljy korkattu |
|
| Julkaisija: | River [ 2016-03-24 08:32:11 ] |
| Viestin otsikko: | Re: Katsan ruokapäikkyä |
En tiedä miten suuria nuo annokset ovat, mutta aika vähäisiltä näyttää sinun syömiset. Finelillä on uusi ateriapäiväkirja, joka laskee makrojen lisäksi myös vitamiinien ja hivenaineiden saannin! Kun sinne ensin rekisteröityy ja jatkossa sitten kirjautuu sisään, saa sen päiväkirjan tallennettua jatkoakin ajatellen. Kätevää |
|
| Julkaisija: | vyyli [ 2016-03-24 16:47:55 ] |
| Viestin otsikko: | Re: Katsan ruokapäikkyä |
Katselin tässä joku ilta sun uusia ruokia, ja minusta näyttää paljon paremmalta kuin aiemmin! Ajattelinkin , että kyllä nyt on paino varmaan lähtenyt laskuun. Ja onhan se! Jos sulla kerran ensimmäisten neljän viikon saalis oli yksi kilo ja nyt yhteensä neljä, niin eikös se ole aikamoista edistystä? Eikä mitään jumia! Riverin kanssa samaa mieltä, että kannattaa ehkä laskeskella välillä vähän. Minäkin taivuin vihdoin viimein vähäksi aikaa makrolaskuihin, vaikka en niin periaatteessa haluaisikaan. Ja kyllähän siellä joitakin ylläreitäkin on tullut. Joten suosittelen! |
|
| Julkaisija: | katsan [ 2016-03-29 06:20:46 ] |
| Viestin otsikko: | Re: Katsan ruokapäikkyä |
Kiitos kommenteista River ja vyyli Mää niin arvasin, etten tältä välty. Siis makroilta Viime vkolla oli jotenkin erilainen olo. Jaaha, juu ketoosissa uiskenneltiin ja syvällä. Lauantaina tuli juhlittua, joten sinne meni ketoosit. Sunnuntaista taas siivosti eteenpäin. |
|
| Julkaisija: | katsan [ 2016-03-31 11:00:15 ] |
| Viestin otsikko: | Re: Katsan ruokapäikkyä |
ke 30.3 kahvia kaksi iiisoaa jauhelihapihviä, salaattia partista, marjoja, kuohukermaa (joulu) kinkkua, sinappia liikuntana oman kehon painolla tehty treeni ja ne makrot näyttäis että kaloreita 2149 r 58% p 35% hh 7% Ja painoahan viikon aikana on tippunut 0,00 kg! |
|
| Julkaisija: | Toisinsyöjä [ 2016-03-31 11:22:15 ] |
| Viestin otsikko: | Re: Katsan ruokapäikkyä |
Makrot ovat nyt semmoiset, että liian paljon proteiinia ja liian vähän rasvaa. Kroppa muuttaa ylimääräisen proteiinin sokeriksi. Rasvaa voi olla vaikka 70-85% ja proden määräksi riittää 10-15% |
|
| Julkaisija: | katsan [ 2016-04-04 07:28:37 ] |
| Viestin otsikko: | Re: Katsan ruokapäikkyä |
Kiitos Toisinsyöjä Lauantain ja sunnuntain syömisistä tuli molemmista kutakuinkin tällaiset energiansaannit: R 77% P 21% HH 2% 1731 kcal Lauantaina liikunnaksi kaksi kävelylenkkiä koiran kanssa. Sunnuntaina hikijumppa. Lähes välittömästi jumpan jälkeen tuli todella huono olo. Väistyi kyllä kun kotona vetelin marjasmoothien. Tikku väittää ketoosia syväksi. Olossa ei nyt ihmeempiä. |
|
| Julkaisija: | katsan [ 2016-04-05 07:01:37 ] |
| Viestin otsikko: | Re: Katsan ruokapäikkyä |
Maanantainakin tuli syötyä r 78% p 17% hh 5% 1686 kcal Liikuntana reilun parin km kävely + illalla 45 min hikijumppa. |
|
| Julkaisija: | katsan [ 2016-04-06 09:14:38 ] |
| Viestin otsikko: | Re: Katsan ruokapäikkyä |
Tiistai r 144 g/82% p 158 g/15% hh 12 g/3% 1559 kcal Kävely rapiat päälle 2 km. 13 tunnin työpäivä. Ketoosissa mennään neljättä tai viidettä pvää. Sanotaan neljättä! Vointi ok. Ai, paitsi jalkapohja kipee |
|
| Julkaisija: | katsan [ 2016-04-07 08:32:24 ] |
| Viestin otsikko: | Re: Katsan ruokapäikkyä |
Keskiviikko r 130 g/72% p 72 g/18% hh 32 g/8% 1589 kcal Työmatka fillaroiden. Vajaa 5 km. |
|
| Julkaisija: | katsan [ 2016-04-12 09:56:11 ] |
| Viestin otsikko: | Re: Katsan ruokapäikkyä |
Täällä ollaan edelleen Ruokailut suunnilleen samoin kuin aikaisemminkin. Ketoosissa edelleen. Painonlasku vaatimatonta. Työmatkat on fillaroitu. Jumppainnostus kadonnut. Etsinnässä. Väsyttää kovasti koko ajan. Yöt nukun kuin tukki. Päivällä kahden maissa väsyttää ihan riivatusti. Päätän tämän päivän raporttini täältä tähän. |
|
| Julkaisija: | katsan [ 2016-04-14 06:07:27 ] |
| Viestin otsikko: | Re: Katsan ruokapäikkyä |
keskiviikko r 152 g/78% p 75h/18% hh 18 g/4% 1730 kcal Työmatkafillarointia ja illalla 45 min oman kehon painolla tehty treeni. Ketoosi jatkuu. Jotain "kikkakolmosta" tarvis varmaan kokeilla. Hiljaista on tulosten saralla. Ja lisäksi eilen alkoi närästys |
|
| Sivu 1/1 | Kaikki ajat ovat UTC+02:00 |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |
|