karppaus.infon arkistoitu foorumi
https://karppi.ninja/forum/

Katsan ruokapäikkyä
https://karppi.ninja/forum/viewtopic.php?f=11&t=69796
Sivu 1/1

Julkaisija:  katsan [ 2016-03-08 07:34:52 ]
Viestin otsikko:  Katsan ruokapäikkyä

Hei vaan hei,
rapiat vaille 50 naikkonen täällä huutelee. Mittaa on kertynyt vaatimattomat 159 cm mutta painoa 105 kg :oops: Ensisijainen tarkoitus on laihtua! Kaikki mahdolliset kokeiltu ja tässäkin maailmassa piipahdettu useampaan otteeseen. Melko hätäinen luonne, joten kohta alkaa taas ärsyttää :twisted: ja homma menee kiville, kuten niin monesti aikaisemminkin.
Nelisen viikkoa yritystä takana, vaatimattomilla tuloksilla. Painoa ei ole lähtenyt kuin YKSI kilo, joitakin selkämakkaroita ilmeisesti sulanut mutta mutta... Joku mättää ja selvittääkseni mikä, on pakko kirjata pöperöt ylös (kunhan vaan muistais). Antakaahan ruoskan viuhua :oops:

7.3.
muki kahvia mustana, vettä, ruokalusikallinen oliiviöljyä
appelsiini
balkan kabanossi, vähän sinappia, salaattia (kurkku, tomaatti, suippopaprika, jäävuorisalaatti)
puolikas skyr
pari säälittävän pientä possunlihaklönttiä voissa paistettuna, salaattia (kurkku, tomaatti, suippopaprika, jäävuorisalaatti)
palanen itsetehtyä siemennäkkäriä (mantelijauho) ja margariinia, muki kahvia mustana
appelsiini
vettä pitkin päivää, tuskin kuitenkaan ihan tarpeeksi

Tänään tiistaina edessä pitkä työpäivä ja kirjaan jo etukäteen eväänä olevia ruokia.

8.3. Hyvää Naistenpäivää :P
kahvia mustana, vettä
itse tehtyä siemennäkkäriä (mantelijauho), margariinia, metsästäjänleikettä 2 viipaletta, puolikas skyr
voissa paistettua broiskua, cesarsalaattia ilman leipäkuutioita
appelsiini
ehrmanin rahka, sokeriton mehukeitto, luraus kuohukermaa
appelsiini
vettä pyrin lipittämään pitkin päivää

Julkaisija:  tuutu [ 2016-03-08 16:34:31 ]
Viestin otsikko:  Re: Katsan ruokapäikkyä

Moikka! :)

Pieniltä näyttää syömiset. En kyllä itse söisi margariinia mistään hinnasta. Enkä oikeastaan appelsiinejakaan, jos laihtua haluaisin. Enkä Skyriä tai keinomakeutettua mehukeittoa.

Kun kerran saa syödä kunnon ruokaakin, runsaalla voilla ja kermalla. :)

Tsemppiä kuitenkin, Kyllä se painokin putoaa, kunhan keho ensin uskoo, ettei tässä nälkään olla kuolemassa. :)

Julkaisija:  katsan [ 2016-03-09 09:49:55 ]
Viestin otsikko:  Re: Katsan ruokapäikkyä

Kiitos kommenteistasi tuutu :D
Pitänee suorittaa karsintaa [-X tiettyjen syömisten osalta. Jospa harjoittelu tuottais...jos ei nyt mestaria sentään niin edes tulosta :P

Keskiviikon sapuskat
kahvi
siemennäkkäriä, voita, metukkaa, teetä
vettä
broilerin rintapala voissa paistettu + wokkivihannekset

Ohjattua kuntojumppaa ja venyttelyä.

Julkaisija:  vyyli [ 2016-03-09 09:55:22 ]
Viestin otsikko:  Re: Katsan ruokapäikkyä

Moi!

Onkin kiinnostavaa seurata sun päikkyä, sillä olemme hyvin samankokoiset ja -ikäisetkin! Minä tosin aloitin lähes 20 kiloa ylempää.

Mulla on noi omatkin syömiset aina vähän hakusessa, joten kovin syvällä rintaäänellä en osaa käydä neuvomaan. Mutta komppaan kyllä vahvasti Tuutua! Kokeilepa jättää hedelmät, kaikki makeat ja keinomakeat pois, ja syö sitä kuuluisaa kunnon ruokaa.

Itselläni on ollut helpointa, kun en syö mitään erityistä ”laihdutusruokaa”. Tarkoitan sillä sellaista, mitä en ennenkään ole syönyt tai mikä ei erityisemmin maistu. Olen vain yksinkertaisesti jättänyt epäsopivat pois ruokavaliosta. Tämä on minulle kyllä pitkälti myös psyykkinen juttu. Onnistuminen on helpompaa, kun ei tarvitse koko ajan ajatella ruokaa ja koostaa jotain merkillisiä ateriakokonaisuuksia tai muistaa juoda vettä. Tämä ei kuitenkaan tarkoita ettei lautaselle olisi ilmaantunut kaikenlaista uutta. En tietenkään tiedä, millaista ruokaa mieluiten syöt ja mikä sinulle on luontaista, kunhan tässä vain hölisen omia kokemuksiani.

Näissä sun ekoissa päikkypäivissä ei muuten tainnut olla yhtään kananmunaa? Etkö tykkää tai oletko allerginen vai oliko vain sattumaa? Itse tykkään kananmunista, kun ovat helppoja ja ravinteikkaita ja voi laittaa monella tavalla ja nopeasti.

Tsemppiä ja kärsivällisyyttä!

Julkaisija:  ~Weera~ [ 2016-03-09 11:06:30 ]
Viestin otsikko:  Re: Katsan ruokapäikkyä

Yhdyn edellisiin, ja pienet on pöperöt.
Miten ois 3 kunnon ruokaa päivässä, ja ne turhat välipalat, aplarit, skyrit pois.
Jälkkärinä tai ruoan ohella sit näkkäriä voilla, tai turkkilaista jogurttia marjoilla.
:smt023

Julkaisija:  katsan [ 2016-03-10 14:37:48 ]
Viestin otsikko:  Re: Katsan ruokapäikkyä

Kiitos kommenteista vyyli ja VeeraX :P
Kävin tsekkaamassa ateriamatriisia ja muutenkin lueskelemassa, että mites tää nyt menikään. Korjausliikkeitä on tehtävä :)
Ostoslistalla mm partista, munia, marjoja. Ehkä tää tästä alkaa kirkastua.

Torstain syömiset
muki kahvia mustana, vettä
3 munan pekonimunakas (terkkuja vyylille :), sattumaahan se)
kaksi balkan kabanossia juustokuorrutteella
partista + tilkka kermaa

Liikuntana illalla pumppi.

Julkaisija:  katsan [ 2016-03-17 08:12:52 ]
Viestin otsikko:  Re: Katsan ruokapäikkyä

Perjantai meni ihan 'laillisesti' vaikka en enää muistakaan syömisiä. La oli ne ikävämmät sukujuhlat ja samalla teemalla mentiin myös sunnuntaina. Tämä näkyi myös ruokailuissa.

Maanantaina
kahvia mustana, vettä
possua, salaattia, balsamicoa
pkt paistettua pekonia :shock:
siemennäkkäriä, kahvi mustana
Liikuntana pumppi illalla.

Tiistaina
kahvia mustana, vettä
vielä kerran possua, salaattia, balsamicoa
2 munan metukkamunakas
kahvia mustana
Töissä 13 tuntia.

Keskiviikko
kahvia mustana, vettä
voissa paistettua broiskua, kermaa, vihanneksia
voissa paistettua broiskua, kermaa, vihanneksia
kahvia mustana, mantelileipä, kinkku

Torstai
kahvia mustana, vettä
voissa paistettuja naudanlihasuikaleita, punajuurigratiinia
uunilohta
kahvi mustana, vettä illalla ei jumpan ja saunan jälkeen ollut nälkä
Ja jumppana siis pumpin kaltaista settiä.

Perjantai
kahvia mustana, vettä
tomaattikeittoa, nams todella hyvää (tomaattimurska, vsip, pekoni, punaisia linssejä, koskenlaskijaa, kasvisliemikuutiota), mantelileipä, voita, metukkaa
grillikylkeä
partista,kermaa ja kuningatarmarjoja, makeutusainetippoja

Illalla kolmen jumpan setti.
Lauantai
Tomaattikeittoa, mantelileipä, metukkaa, voi
2 x chili wilhelm, juustoa, sinappia
Venyttelyjumppa

Sunnuntaista 20.3 tiistaihin 22.3
samanmoisesti syöpötellyt kuin tähänkin asti. Jumpilla käyn 3-5 krt/vko. Syönkö liian vähän? Pitänee opetella makrolaskurin käyttö. Josko se antais selitystä jumiin. Neljä kiloa miinusta. Suunta on toki oikea mutta kovin hitaasti edistyy. Jaksaa, jaksaa [-o<

Julkaisija:  katsan [ 2016-03-24 07:20:41 ]
Viestin otsikko:  Re: Katsan ruokapäikkyä

Kahvi + kookosöljy korkattu :D Ei huono.

Julkaisija:  River [ 2016-03-24 08:32:11 ]
Viestin otsikko:  Re: Katsan ruokapäikkyä

En tiedä miten suuria nuo annokset ovat, mutta aika vähäisiltä näyttää sinun syömiset. Finelillä on uusi ateriapäiväkirja, joka laskee makrojen lisäksi myös vitamiinien ja hivenaineiden saannin! Kun sinne ensin rekisteröityy ja jatkossa sitten kirjautuu sisään, saa sen päiväkirjan tallennettua jatkoakin ajatellen. Kätevää :)

Julkaisija:  vyyli [ 2016-03-24 16:47:55 ]
Viestin otsikko:  Re: Katsan ruokapäikkyä

Katselin tässä joku ilta sun uusia ruokia, ja minusta näyttää paljon paremmalta kuin aiemmin! Ajattelinkin , että kyllä nyt on paino varmaan lähtenyt laskuun. Ja onhan se! Jos sulla kerran ensimmäisten neljän viikon saalis oli yksi kilo ja nyt yhteensä neljä, niin eikös se ole aikamoista edistystä? Eikä mitään jumia!

Riverin kanssa samaa mieltä, että kannattaa ehkä laskeskella välillä vähän. Minäkin taivuin vihdoin viimein vähäksi aikaa makrolaskuihin, vaikka en niin periaatteessa haluaisikaan. Ja kyllähän siellä joitakin ylläreitäkin on tullut. Joten suosittelen!

Julkaisija:  katsan [ 2016-03-29 06:20:46 ]
Viestin otsikko:  Re: Katsan ruokapäikkyä

Kiitos kommenteista River ja vyyli :)
Mää niin arvasin, etten tältä välty. Siis makroilta :shock: Pitänee vihkiytyä saloihin.
Viime vkolla oli jotenkin erilainen olo. Jaaha, juu ketoosissa uiskenneltiin ja syvällä. Lauantaina tuli juhlittua, joten sinne meni ketoosit. Sunnuntaista taas siivosti eteenpäin.

Julkaisija:  katsan [ 2016-03-31 11:00:15 ]
Viestin otsikko:  Re: Katsan ruokapäikkyä

ke 30.3
kahvia
kaksi iiisoaa jauhelihapihviä, salaattia
partista, marjoja, kuohukermaa
(joulu) kinkkua, sinappia

liikuntana oman kehon painolla tehty treeni

ja ne makrot näyttäis että kaloreita 2149 :shock:
r 58%
p 35%
hh 7%

Ja painoahan viikon aikana on tippunut 0,00 kg!

Julkaisija:  Toisinsyöjä [ 2016-03-31 11:22:15 ]
Viestin otsikko:  Re: Katsan ruokapäikkyä

Makrot ovat nyt semmoiset, että liian paljon proteiinia ja liian vähän rasvaa. Kroppa muuttaa ylimääräisen proteiinin sokeriksi.
Rasvaa voi olla vaikka 70-85% ja proden määräksi riittää 10-15%

Julkaisija:  katsan [ 2016-04-04 07:28:37 ]
Viestin otsikko:  Re: Katsan ruokapäikkyä

Kiitos Toisinsyöjä 8)

Lauantain ja sunnuntain syömisistä tuli molemmista kutakuinkin tällaiset energiansaannit:

R 77%
P 21%
HH 2%
1731 kcal

Lauantaina liikunnaksi kaksi kävelylenkkiä koiran kanssa. Sunnuntaina hikijumppa. Lähes välittömästi jumpan jälkeen tuli todella huono olo. Väistyi kyllä kun kotona vetelin marjasmoothien.
Tikku väittää ketoosia syväksi. Olossa ei nyt ihmeempiä.

Julkaisija:  katsan [ 2016-04-05 07:01:37 ]
Viestin otsikko:  Re: Katsan ruokapäikkyä

Maanantainakin tuli syötyä :mrgreen:
r 78%
p 17%
hh 5%
1686 kcal

Liikuntana reilun parin km kävely + illalla 45 min hikijumppa.

Julkaisija:  katsan [ 2016-04-06 09:14:38 ]
Viestin otsikko:  Re: Katsan ruokapäikkyä

Tiistai
r 144 g/82%
p 158 g/15%
hh 12 g/3%
1559 kcal

Kävely rapiat päälle 2 km.
13 tunnin työpäivä.
Ketoosissa mennään neljättä tai viidettä pvää. Sanotaan neljättä!
Vointi ok. Ai, paitsi jalkapohja kipee :| Liittynee kuitenkin johonkin muuhun kuin ruokavalioon :lol:

Julkaisija:  katsan [ 2016-04-07 08:32:24 ]
Viestin otsikko:  Re: Katsan ruokapäikkyä

Keskiviikko
r 130 g/72%
p 72 g/18%
hh 32 g/8%
1589 kcal

Työmatka fillaroiden. Vajaa 5 km.

Julkaisija:  katsan [ 2016-04-12 09:56:11 ]
Viestin otsikko:  Re: Katsan ruokapäikkyä

Täällä ollaan edelleen :wink:
Ruokailut suunnilleen samoin kuin aikaisemminkin. Ketoosissa edelleen. Painonlasku vaatimatonta.
Työmatkat on fillaroitu. Jumppainnostus kadonnut. Etsinnässä.
Väsyttää kovasti koko ajan. Yöt nukun kuin tukki. Päivällä kahden maissa väsyttää ihan riivatusti.
Päätän tämän päivän raporttini täältä tähän.

Julkaisija:  katsan [ 2016-04-14 06:07:27 ]
Viestin otsikko:  Re: Katsan ruokapäikkyä

keskiviikko
r 152 g/78%
p 75h/18%
hh 18 g/4%
1730 kcal

Työmatkafillarointia ja illalla 45 min oman kehon painolla tehty treeni.
Ketoosi jatkuu.
Jotain "kikkakolmosta" tarvis varmaan kokeilla. Hiljaista on tulosten saralla. Ja lisäksi eilen alkoi närästys :x

Sivu 1/1 Kaikki ajat ovat UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/