Hei vaan Ukko! Kiva kun joku kommentoi.
Oon tosiaan melko jokotai ihminen, aika usein asiat menee mönkään jos lähden sooloilemaan. Nyt tosiaan ajattelin mahdollisimman pitkään mennä ilman isoja hiilariannoksia (leipä, peruna,pasta), mutta kyllä minä sitten jossain vaiheessa alan pitää "karkkipäiviä". Minullakin oli joskus viimeksi karpatessani tapana tankata rasvaa huonoina rasvapäivinä niin että laitoin mojovat köntit esim näkkärin päälle, mutta nyt ajattelin pärjätä ihan näin. Etten edes yrittäisi liian extremeä.
Tänään aamupalaksi kermakahvit ja pari kinkun viipaletta sipaisulla sinappia.
Töissä juon taas vitskut ja nautin lounaan klo 23, ajattelin kipaista heseltä kebabsalaatin punaisella majolla. Kabanossiakin tekisi mieli, tyypilliset joulunjälkeiset siis menossa. Katsotaan mihin päädyn klo 20 mennessä.
MUOKS: Juusto Wilhelmiä tuli ostettua ja sitä salaatin kanssa sitten väänsin antaumuksella huokaillen kaksin käsin. Jälkkäriksi kermakahvia.
Nyt 2.30 toinen maggara ja kermakahvi. En taida jaksaa salaattia väsätä.
Yötyö on kyllä haastavaa, varsinkin kun väsy alkaa painaa siinä 2-4 välissä. Silloin tulee silmäiltyä jotain mukavaa jyrsittävää, vielä pari kk sitten meni näkkäriä melko tomerat määrät.

Nyt on sitten sitä suklaata vielä joka ainoa kanslia täynnä ja jostain syystä lihapasteijoitakin. Täytyy kyllä sanoa että niistä kieltäytyminen saa aikaan hassua tyytyväisyydentuntua ja tiedän että mitä pidemmälle pääsen mielihalujen lyttäämisessä, sen paremmalta se tuntuu. Ja helpommalta. Tiedän myös sen että ensimmäinen "pehmennys" ruokavalion suhteen esim "karkkipäivänä" pitää mennä suunnitellusti, muuten pölö pääni ottaa sen heikkoutena ja kaikki voi alkaa luistaa sen jälkeen. Eli minun pitää nyt aluksi suunnitella etukäteen miten poikkean ruodustakin.
TIEDÄN ettei puntarilla käynti kerro mitään näin parin päivän jälkeen, mutta puntariuskovaisena menin silti.

Kerronko?
96,6kg!! Olkoon vaikka henkimaailman painoa, mutta kyllä se vaan piristää mieltä kun luku pienenee heti. Varsinkin kun aivot yhä yrittää vakuuttaa että älä tyttöhyvä sitä kermaa....ja kyllä se broisku on hyvää ilman voitakin ja ..... kyllä tää nyt varmaan näkyy puntarilla kun nuin pali rasvaa. Joo, näkyy se.