Mieheni on vakaasti päättänyt aloittaa karppaamisen ja minä tietysti perheen kokkina saan tästä kärsiä

No ei nyt sentään, pidän ruuanlaitosta ja uudet kermalla höystetyt reseptit ovat tervetullutta vaihtelua viime keväiseen täysjyväriisi+kanahöystöön jolla painoa yritettiin kovasti pudottaa.
Painoa hänellä on nyt ehkä sellainen 10 kiloa liikaa...
Olen lukenut Atkinsin kirjaa ja tätä foorumia ja yrittänyt kovasti sisäistää kaiken mutta tuntuu kovin vaikealta, tiedän kyllä että minulla on paha tapa ottaa kaikki liian kirjaimellisesti eli kun sanotaan että proteiinia 1-2 g painokiloa kohden niin minähän otan sen laskimen nätisti käteen ja tuhraan sitten lippujen ja lappujen kanssa... lopuksi totean koko homman liina monimutkaiseksi
No mutta, tässä piakkoin olisi määrä aloittaa ja kun mieheni on hieman uusavuton niin olen suunnitellut etukäteen ruokalistaa josta olisi kätevä katsoa mitä ostaa ja mitä tehdään. Näyttääkö tämä edes yhtään hyvältä vai rupeanko kaiken alusta? Kasviksia tulisi suurinpiirtein se mitä Atkins suosittelee eli 7-8 dl päivässä.
1.päivä
aamiainen:2 munan munakas; pekonia 3 viipaletta, juustoraastetta tomaattia, kurkkua
päivällä: tonnikalasalaatti (prk tonnikalaa+ vihannekset)
illalla: pekoni-kanakastike+ keitettyä kukkakaalta
2.päivä
aamiainen:2 munan munakas+sieniä, sipulia, paprikaa,tomaattia
päivällä: fetasalaatti, leikkeleitä
illalla: pekoni-kanakastike+ keitettyjä kasviksia (jos kastiketta on:-)
3. päivä.
aamiainen: munasalaatti
päivällä: tonnikalaa+ kasviksia
illalla: paistettua porsaanpihviä, kermakastiketta+ keitettyjä kasviksia
4.päivä
aamiainen:edellisestä illasta jäänyttä pihviä, tomaattia, kurkkua
Kovasti etukäteen kiittäen:D