Heips! Olen ollut pari kk hyväkarppina.. Tai ainakin tarkoituksenani on ollut olla hyväkarppina mutta, minulla vain on nyt kuitenkin alkanut hengitys haisemaan ja tuntuu, että tuoksahdan asetonille, eli jonkun näköisessä ketoosissa taidan kuitenkin olla, vaikka se ei ole ollut tarkoitukseni.
Minulla ei ole painon pudotus tarvetta, vaan syy karppaukseni aloittamiseeni on ollut mm. aikaisemmat ainaiset hiiva ongelmat, ainainen väsymys ja uupumus mitkä ovatkin nyt karppauksen myötä korjaantuneet huomattavasti ja olo on ollut kevyempi ja energisempi.. Mutta mitä nyt tehdä tuolle haju ongelmalle?
Ruokavalioni päivän aikana on mm. seuraava:
Aamupalaksi partaäijää ja hedelmiä tai marjoja joukkoon, iso lasi vettä sekä kahvia kermalla.
Lounaaksi esim. eilen oli kanasalaatti jossa mm. kanasuikaleita, ruukkusalaattia, kurkkua, pekonia, paprikaa, maissia ja herneitä
Töiden jälkeen syön joko kalaa paistettuna tai uunissa kypsennettyä (usein lohta) tai jotakin lihaa (usein jauhelihaa) niiden kanssa höyrytettyjä tai keitettyjä kasviksia (ei perunaa)..
Illalla syön hedelmiä ihan sellaisenaan tai partiksen kanssa
Pitkin päivää juon runsaasti vettä ja joskus herkuttelen mm. suolapähkinöillä

.
Pitäisikö mun lisätä tai poistaa jotakin ruokavaliostani, jotta tuo hajuongelma korjaantuisi?
Kiitoksia jo näin etukäteen vastauksistanne ja toivottavasti saitte jotakin selvää ehkä hieman sekavasta kirjoituksestani