Turren kanssa samoilla linjoilla. Eli kun minäkin tuota herkullista rahkaani teen isomman satsin, niin en minäkään sitä nyt kerralla hotase... vaan pikkuhiljaa pitkin päivää, joskus jää jopa huomisellekkin... Ongelmahan tässä on lähinnä se, etten tiedä mitä söisin vaikkapa aamupalaksi tai välipalaksi kun jugurttia saati leipää ei saa syödä.. eikä muroja sun muita semmosia mitä nyt ennen tykkäsi rouskutella. Mikään hedelmäihminen minä en ole, ja paistettuihin kananmuniin kyllästyy alta aikayksikön. Ongelmallista on vielä sekin, koskien ruuanlaittoa, etten voi sietää ajatustakaan esim. jostain kukkakaalista tai sun muista semmoisista eväistä... Jo paistettu kaalikin maistuu suussani suorastaan hirveältä
Mutta jokatapauksessa olen nyt päättänyt pudottaa ylimääräiset kilot tällätavalla ja katsoa sitten miltä on taaksejäänyt aika tuntunut, jatkanko eteenpäin millätavalla. No, laihtumisen luulisi olevan väistämätöntä kun tuntuu ettei keksi suuhun pistettävää

No, ei vaiskaan, olenhan minä reseptejä katsellut ja paljon kivaa sieltä onkin löytynyt laitettavaksi. Enemmänkin kaipaisin nyt näitä hyviä vinkkejä aamupalaksi, välipalaksi... Tämä nyt vaan tuntuu aikasta haasteelliselta palalta purtavaksi kun on miltei 30 vuotta ollut perinteisellä peruna-porkkana-leipälinjalla