karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-05-18 20:57:39

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 5 viestiä ] 
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2007-02-23 09:56:32 
Poissa
sintti
sintti

Eli onko välttämätöntä laskea proteiinin ja rasvan suhdetta kun hiilarit pyrkii pitämään mahdollisimman alhaalla kuitenkin. Onko siis tärkeää laihtumisen kannalta?

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-02-23 10:04:07 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Sanoisin tähän, että niin kauan, ku paino tippuu, ei kannata ottaa ongelmaa mistään määristä ja muista, kunhan vaan pakolliset vitamiini/hivenainehommelit nyt tulee täyteen... Mutta jos puol kiloa syö kasveja päiväs ja muutenki kaikki ok ja paino laskee niin olisin aika tyytyväinen :)
..eri asia sitten taas, jos alkaa jumittaan tai jotain ongelmia muuten ilmentyy.... Tää nyt tosin ihan IMO, jotkut pitää kaikenmaailman laskeskelua tärkeänä ja mukavanakin, mä taas olen vakuuttunu, et mulla stressaus laskemisesta ja syömisestä ainakin estää lopunkin mahdollisen laihtumisen...

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-02-23 10:13:16 
Poissa
sintti
sintti

Kiitos!
Paino on tippunut 2 päivässä kilon jo. Hiilareita en uskalla heti laskea kamalan alas, kun oon ollut hirveä hiilarisyöppö ja töitäkin pitää jaksaa tehdä. Eli syön vähähiilarisia kasviksia ja partaäijää aamuisin n. 2 dl.
Laskin nyt aamupalan grammat ja prot 29/rasva45/hh9.
Miten paljon noita eläinrasvoja uskaltaa syödä, pitäisikö vähitellen siirtyä kasvirasvoihin?
Nimim. meetvurstin ystävä

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-02-23 10:20:02 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Komppaan edellistä. Alussa on vaan tärkeää, että nälkä pysyy poissa. Sitten kun nälän tunne vähenee ja tulee mukava olo voi alkaa viilailemaan. Alussa vaan tankkaa, niin että nälkä lähtee ja hiilarit mahdollisiman alas.

Itselleni pidän aika tärkeänä sitä, että syön aterialla niin reippaasti prodea ja rasvaa kasvisten lisäksi, jotta nälkä pysyy pois kauan. Eli tavoitteena on päästä max. kolmeen ruokailuun ja tarpeeksi pitkät rasvanpolttojaksot välissä. Tämäkin tulee sitten vasta muutaman viikon päästä aloituksesta.

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-02-23 10:36:11 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

IMHO, mitä pahempi hiilariaddikti on, sitä alemmas ne hiilarit kannattaa laskea... Väsymystä aiheuttaa just ne hiilarit, varsinkin siis kaikki nopea, ei rasva/prode.... Ja mä olen ainakin just sellainen ihminen, että mitä enemmän hiilareita syö, sitä enemmän niitä tekee mieli - vaikka olis kyse sitten hitaistakin... Enkä tarkoita nyt kasveja, niissä muutenkin yleisesti aika vähän hh, mutta itsellä esim. kokojyvämurot tai joku muu "terveellinen" hh pompsauttaa heti kauheet himot päällensä... Eli reippaasti vaan hh:t alas, erityisesti jos ne himottaa...

ja vielä lisäys, että eläinrasvat on jees ja hyviä, ei niistä tarvii ikinä siirtyä kasvirasvoihin kokonaan :lol:

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 5 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC+02:00