Uuden vuoden huumassa ja lupausten velvoittamana olen paattanyt pudottaa painostani ne about 20 kg, joita olen 10 vuoden aikana kerannyt ja havennyt. Niinpa netissa pyörittyani paadyin sivustoillenne ja Atkinssia kokeilleena tunnen etta tama voisi toimia... siis voisi, vaan toimiiko sittenkaan...
Jotain 4 vuotta sitten kokeilin Atkinssia ja vietin miellyttavan 2 viikkoa syöden vain proteenia ja painoni putosi silmissa. Olin enemman kuin tyytyvainen. Valitettavasti sairastuin sitkeaan kuumeflunssaan ja oli "pakko" ruveta syömaan hedelmia ja vihanneksia ja niinpa lopulta tuli palattua entisiin kuvioihin ja paino palasi entiselleen.
Paatin ryhtya hyvaksi havaitulle Atkinssille uudestaan, mutta talla kertaa mitaan ei tapahtunut: paino ei pudonnut, pain vastoin housun vyötarö alkoi entisestaan kiristamaan, joten uskoin korvaan kuiskuttelijoita ja jatin sikseen.
NYT EPARÖİN: KANNATTAAKO YRİTTAA UUDELLEEN?
Olen lapsesta saakka jattanyt potut lautaselle ja syönyt vain lihat, joten Atkins ja proteini painotteinen dietti, olivat eka kerralla helpoiin ja miellyttavin tietamani tapa pudottaa painoa. Tokalla kerralla kaikki ei kai menny nappiin vaikka ohjeita noudatinkin.
Kertokaa oi kanssasisaret ja veljet missa meni vikaan, etten taas joudu ojasta allikkoon...