karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-04-26 13:16:48

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 9 viestiä ] 
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2008-01-01 12:38:54 
Poissa
sintti
sintti

Uuden vuoden huumassa ja lupausten velvoittamana olen paattanyt pudottaa painostani ne about 20 kg, joita olen 10 vuoden aikana kerannyt ja havennyt. Niinpa netissa pyörittyani paadyin sivustoillenne ja Atkinssia kokeilleena tunnen etta tama voisi toimia... siis voisi, vaan toimiiko sittenkaan...

Jotain 4 vuotta sitten kokeilin Atkinssia ja vietin miellyttavan 2 viikkoa syöden vain proteenia ja painoni putosi silmissa. Olin enemman kuin tyytyvainen. Valitettavasti sairastuin sitkeaan kuumeflunssaan ja oli "pakko" ruveta syömaan hedelmia ja vihanneksia ja niinpa lopulta tuli palattua entisiin kuvioihin ja paino palasi entiselleen.

Paatin ryhtya hyvaksi havaitulle Atkinssille uudestaan, mutta talla kertaa mitaan ei tapahtunut: paino ei pudonnut, pain vastoin housun vyötarö alkoi entisestaan kiristamaan, joten uskoin korvaan kuiskuttelijoita ja jatin sikseen. :oops:

NYT EPARÖİN: KANNATTAAKO YRİTTAA UUDELLEEN? :?

Olen lapsesta saakka jattanyt potut lautaselle ja syönyt vain lihat, joten Atkins ja proteini painotteinen dietti, olivat eka kerralla helpoiin ja miellyttavin tietamani tapa pudottaa painoa. Tokalla kerralla kaikki ei kai menny nappiin vaikka ohjeita noudatinkin.

Kertokaa oi kanssasisaret ja veljet missa meni vikaan, etten taas joudu ojasta allikkoon...

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2008-01-01 12:45:15 
Poissa
landekarppi
landekarppi

:wink: Atkinsilla mieki aloitin, koska se oli kans helpoin mut välil huomasin, et suuntaus on pikkase muuttunu, mut kuitenki vhh-tyylillä... 8)
Kokeilemal sie tiedät vaa, mikä siule sopii ja mitä on helpoin noudattaa, aikansa se vie, mut ku oppii, ni sit se menee luonnostaa... ja kilot pysyy poissa...

:wink:

Ja jonain päivänä huomaat, et voit syödä, mitä ikinä haluat, etkä silti enää liho... :wink: Tähä mieki pyrin karppauksen alotettua... ja pääsin... :wink: Tsemppiä! :wink:

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2008-01-01 13:44:12 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Mulla on Atkinsin ohjeet vielä lukematta, mutta jotenkin olen antanut itselleni kertoa, että se ei olisi niinkään proteiinipainotteinen vaan pikemminkin rasvapainotteinen. Voin kyllä uskoa, että pelkkää proteiinia syömällä jää muutama tärkeä vitamiini ja hivenaine saamatta. Tais se Atkinskin kehottaa salaattia popsimaan.

Entäs jos kokeilisit vaan korvata välteltävät hiilihydraatit rasvalla, kasviksilla ja vihanneksilla ja söisit proteiinia kohtuudella. Ainakin mun korvissa se kuulostaa terveellisemmältä pitkällä tähtäimellä ja on näillä eväillä painokin pudonnut tasaisen varmaa tahtia.

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2008-01-01 15:59:23 
Poissa
valtamerikarppi
valtamerikarppi

sanoo se. niin se sano minullekkin. tosin huomasin, etta kolmannella kierroksella taytyy ponnistella enemman ja tarkkailla syomisiaan vahan tiukemmin. eipa onnistunutkaan niin helposti kuin ekalla tai tokalla kerralla. tasta on kirjotettu netissa. googleta golden shot niin loydat tietoa. nain kay monelle, etta se eka kerta on se helpoin. nyt on vierahtanyt melkein puolitoista vuotta ja se ruokarytmi loytynyt, niin kuin kristiina arralla, ja jonkin sortin tasapainossa mennaan.

tiedoksi, etta tana aikana on karsiutunut yli 20kg laskia....

http://es.youtube.com/watch?v=Xz-UvQYAmbg

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2008-01-01 16:51:44 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Toivottavasti et ajattele "ätkinssiä" väliaikaisena lihansyöntikuurina, jolla laihduttaa ja sitten palata vanhaan ruokakomentoon, koska 100% varmuudella saat kaikki laihduttamasi takaisin ja ehkä korkojen kera. Mieti ensin oletko halukas ja valmis ottamaan tästä itsellesi uuden elämäntavan. Jos olet, ota tarkkaan selville mihin tämä ruokavalio perustuu. Foorumilta löytyy FAQ (usein kysytyt kysymykset) sekä Ateriamatriisi, joiden avulla pääset hyvään alkuun. Kirjoja monet suosittelevat lukemaan ja niin varmaan kannattaakin, jos on epävarma. Itse en ole hirveästi kirjoja lueskellut (ei ole aikaa...), mutta täältä saa ohjeita ja paljon tietoa tiivistetyssä muodossa. Malttia kehiin :wink:

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2008-01-01 20:34:09 
Poissa
landekarppi
landekarppi

:wink: Nii ja miultaki karissu yli 20kg... :wink:

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2008-01-02 10:26:42 
Poissa
sintti
sintti

Toivottavasti sanoo! :? Siis kolmas kerta.
Tämä on meinaan kolmas kerta mulla ja lähden mukaan lihavampana kuin koskaan. :oops: Inho itseä kohtaan on ylittänyt sietokyvyn ja jotain on tehtävä. Nyt alkaa tuntumaan paino nilkoissa ja polvissa mm. ja olo on hirveä! :x
Mutta muistan kyllä miten hyvä olo tulee parin-kolmen päivän jälkeen tai ekan viikon jälkeen ja siksi jaksan ponnistella! :smt026

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2008-01-02 21:30:17 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

minulla on nyt toinen yritys menossa (tänään alkoi). Tsemppiä sinulle ja toivottavasti onnistut. Itse vielä etsin sitä minulle sopivaa laihdutustapaa, mutta metukat yms. ei välttämättä ole minun juttuni. n. 3 vuotta sitten laihdutin 15kg protskupitoisella ruokavaliolla, mutta harmikseni retkahdin pizzoihin yms. kun tapasin nykyisen mieheni. Ja sitten sitä oltiin jo raskaana ja arvatenkin ne raskauskilot jäi :( Nyt siis 20 kiloa enemmän painoa. eli -20kg täällä tavoitteena ja tälläkertaa koitan pysyä ruokavaliossa.

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2008-01-03 11:40:07 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

anzu79 kirjoitti:
Itse vielä etsin sitä minulle sopivaa laihdutustapaa, mutta metukat yms. ei välttämättä ole minun juttuni.

Ei kai kukaan metukkaa pakota syömään vaikka vähähiilarisella olisitkin. :wink: Itse en syö sitä oikeastaan koskaan, ainoastaan joskus harvoin pieninä suikaleina jauhelihapihveissä tai lihapullissa.

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 9 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC+02:00