heippa ja kiitos kaikkille vastaneille

vastauksista päätellen,toin itseäni huonosti julki .....joten koitan "avata " tilannetta uudelleen.
omasta laihdutus historiasta sen verran,että olen pudottanut nuorena vhh dietillä hyvin (2viikossa n.6kg),olen myös laihduttanut painonvartioissa n.16kg.....aina painonpudotus on ollut tuskaista minulle.hyvät ruokahalut on ongelma,nälkää nähneenä,en haluaisi juurikaan aloittaa laihdutusta ns.normaalilla ruokavaliolla ja toinen jatkuva kompastuskivi on iäinikuinen makeanhimo :[
terveydestäni sen verran,että minulla on JUURI todettu paha uniapnea.kärsin pahasta hapenottosaannista ja useista hengityskatkoksista.(hapenotto 82% ja hengityskatkoksia yli 200 kertaa yössä)
sokeri arvoni on olleet hieman kohollaan,ei mitään hälyyttävää,mutta ennen ne olivat aina 5-5.5 välissä,kin nykyään ne ovaty noin 5.8-6.4(paastoarvo) }sukurasite,sokeritauti.
kärsin myös pahasta ärtyneensuolen oireryhmästä.joka hallitsee elämääni monella tavoin......jatkuvat mahakrampit,turvotus( kuin 8kk della odottava äiti) ja ilmavaivat.
olen siis 43 vuotias, 166cm ja paino heittelee n.92-94 hujakoilla.
koitin vvh ruokavaliota nyt noin kaksi kuukautta ja tuloksetta

-2kg
POSITIIVISINA KOIN: virjeystason paranemisen,nälän tunteen katoamisen ja makeanhimon suht häviämisen.
vatsaoireet hävisivät vhh dietin avulla lähes kokonaan ja olo olo moneen vuoteen hyvä.
lääkärini näytti myös vihreää valoa vhh ruokavalion noudattamiseen

nyt katkasin vhh ruokjavalioni ja jäin pariksi päiväksi ns.vain kaloreita laskemaan ja otin viljat mukaan...
olo on jälleen KAMALA!!!!!olen niin tuskissani,että päätin palata takaisin vhh valioon.
harrastan liiku ntaa omaksi ilokseni,en siis verenmaku suussa,vaan hyvän mielen ja painonpudotuksen tukena.
sitten siihen ruokailuuni.hmmm...pyrin syömään n.2-4 kertaa päivässä,en harrasta välipaloja.
käytän
=pähkinöitä = saksan ja parapähkinää
=munaa
=erilaisia rasvaisia juustoja
=kanaa,lohta,kinkkua,sikaa,nautaa,tonnikalaa(auringonkukkaöljyssä tai oliiviöljyssä)
=majoneesia 80% (lidl,perusmajoneesi alle 3g hh)
=kurkkua,salaattia,tomaattia,punasipulia
=oliivia
=vähän islanninjogurttia
=harvemmin piimää
= harvemmin pekonia
=vähän marjoja (mustikkaa ja vadelmaa)
=vähän hillosipulia
eli aamupala koostuu usein munakkaasta ja päivällä salaattia/kasviksia ja lihaa ja illalla mussutan kulhollisen salaattia,joka sisältää reilusti majoneesia
sitten herkuttelen pähkinöillä....
ITSE AJATTELEN,ONKO UNIAPNEANI NYT LAITTANUT KEHONI STRESSITILAAN JOKA VAIKUTTAA PAINONPUDOTUKSEENI??
JA MAHDANKOHAN MUSSUTTAA PÄHKINÖITÄ,MAJONEESIA JA JUUSTOJA LIIKAA?? kieltämättä 1-1.5 pulloa majoo menee viikossa JA JUUSTOA AINAKIN 500-700G
jos Joku oisi näillä tiedoilla valmis lainaamaan omaa ruokapäiväkirjaansa minulle,jolla on onnistunut
saamaan tuloksia ja olisi verrattavissa minuun,olisin todella kiitollinen

ja uudet helpot ruoka ohjeet ovat myös tervetulleita.
olen lähdössä etelän lämpöön ja nämä läskit saisi kyllä luvan vähentyä ainakin kymmenellä kilolla...murr..
KIITOS JO ETUKÄTEEN
ps.luovuta en vielä
=