^^ Taidanpa siis jatkaa samalla linjalla.
Tosin olisin jatkanut ilman tätä julkaisuakin.
Jo (tai vasta) toinen vuosikymmen meneillään
... ja näin vähän vain siksi, etten aiemmin älynnyt ravitsemussumutusta.
Eikun onhan se hyvä, että joku uskaltaa joskus tällaisia julkaistakin.
_________________
Erkki terveys- eko- ja eettisistä syistä.
Tyyli täällä, kliksEi eläinkään pysy terveenä jatkuvasti vaihtelevalla sapuskalla.
We are 90% microbes and 10% human.Why invent a cure when you can profit from thousands of remedies? (DrWho)