piinastiina kirjoitti:
Maalaakkona piruja seinille, MImmis?

Eikäkö oon realisti.
Brilla kirjoitti:
Niinpä vain Meijukin pyöristyi uudelleen. Mikäli Raxu ei anna arvoa ruokavaliomuutokselle tuon enempää, voi todellakin käydä niin, että ne kilot hiipivät takaisin, kun ei enää jaksa hillua kuntojumpissa montaa tuntia päivässä. Juu, ei ole kristallipallua mullakaan.
Viisaita sanoja ja näin se nimenomaan on.
suopursu kirjoitti:
Jotenkin sellainen olo, että jotkut meistä eivät löydä lihavuusongelmaansa koskaan ratkaisua, ollaan välillä hoikkia ja taas pulleita. Epäilen että kaikkea ei vielä tiedetä, ja siksi en ala itteeni "raakkaamaan" tai kituuttamaan.
Näin se voi olla, mut matkalla on vaan ajateltava terveydellisiä etuja. Mä muute hoksin tossa just, et oon sitteki laihtunu karppaushistoriani aikana! Enkä ees ihan vähän... mä en vaan oo tajunnu sitä, ku melkein koko 5v ajan sillon ku en oo ollu paksuna oon painanu tämän saman n.90kg. Mut karpatessa (hyvin vaihtelevalla menestyksellä) on kuitenkin ollut kaksi etua: en oo lihonut ja oon laihtunut yhteensä 50kg! Eli ku alon tähän hommaan ni painoin n.95kg, sain painon "kituutettua" sinne 87kg pintaan, sit tuli joku stoppi (kituutin!) ja sit raskauduin ja sillon alussa laski 4kg paino, sit se nous sen 17kg ja sit taas tippu noi 17kg pois kolmessa viikossa ja olin taas n.91kg ja sitte lihoin jonku verran (ehkä 8kg?) ja aloin oottaan tota junioria, josta menin synnärille painavimpana kuin koskaan eli 111kg ja nyt painan taas sen maagisen 90kg, alin paino oli tossa jotain 87kg jo. Laskekaapa huviksenne, paljoko oon "laihtunut".

(mähän oon siis tullu synnäriltä aina 1kg painavampana pois ku oon sinne menny, mikä lie biologinen ihme tuokin?). Ei kuulu tähän ketjuun yhtään, mut kerroinpa silti...