Nyysnääs kirjoitti:
Anteeksi kun nyt sun ketjuusi vallan tuppaudun, mutta vielä näistä tryffeleistä piti jatkamani. Tytön koulusta tuli lappu, jossa kysyttiin haluaako joku tehdä/lahjoittaa/leipoa jotain joulumyyjäisiin. Tuli heti mieleen nämä jouluiset namipalat (kiitos vain reseptistä!). Tyttökin innostui ja kielsi ehdottomasti vähentämästä piparimausteen määrää. Mulla itselläni taitaakin sitten olla vain "liian herkät" makuhermot. Ainoa ongelma mikä tuli mieleen on, että miten pakkaisin ja kuljettaisin tryffelit. Jos tekisi pahvista esim. sydämen muotoisia pieniä alustoja, joille latoisi sopivan määrän tryffeleitä ja kääräisisi koko komeuden sellofaaniin ja päälle joulunarusta rusetti tms. Nämä ainakin säilyisivät vaikkei tekisikään samana tai edellispäivänä.
On vain kiva saada palautetta! Muuten alkaa jossain kohdassa pohtia onko tassa mitään jarkea.

Ja todella kiva kuulla että tytölla kolahtivat noinkin hyvin.

Nämä ovat tosiaan siitä kivoja, että ne voi tehdä valmiiksi silloin kun itsellä on aikaa.

Pienet rasiat olisivat tietty helpoimpia, mutta niitä voi olla hankala saada - ainakaan tarpeeksi. Sellofaani ja pahvi kuullostavat hyvältä, niitä minäkin olen käyttänyt kun olen antanut tryffeleitä lahjaksi. Minä osasin joskus taitella paperista pieniä laatikoita, mutta sekin on jo unohtunut... Pitääpä koittaa kaivella jos löytaisin ohjeen vielä jostain!

Pilkettä-blogi