| karppaus.infon arkistoitu foorumi https://karppi.ninja/forum/ |
|
| Lähetä kuva ateriastasi II https://karppi.ninja/forum/viewtopic.php?f=2&t=54675 |
Sivu 1/65 |
| Julkaisija: | hoover [ 2011-05-24 08:50:36 ] | ||
| Viestin otsikko: | Lähetä kuva ateriastasi II | ||
Jatketaan täällä. Elellinen ketju hurahti yli satasivuiseksi. viewtopic.php?f=2&t=27362 Proteiinipirtelö fillarilenkille.
|
|||
| Julkaisija: | HmrTuro [ 2011-05-24 08:52:34 ] |
| Viestin otsikko: | Re: Lähetä kuva ateriastasi II |
merkki |
|
| Julkaisija: | psychorella [ 2011-05-24 17:57:33 ] |
| Viestin otsikko: | Re: Lähetä kuva ateriastasi II |
merkki |
|
| Julkaisija: | scoundrel [ 2011-05-27 19:00:30 ] |
| Viestin otsikko: | Re: Lähetä kuva ateriastasi II |
Tulin töistä kotiin klo 19 jälkeen enkä ollut syönyt mitään koko päivänä, oli vähän nälkä jo tuossa kohtaa. Pikaillallinen onneksi valmistui tuossa tuokiossa: ![]() Kurkkua, tomaattia, raejuustoa, Lidlin cevapcici-jauhelihapötköjä sekä runsaassa voissa paistettuja tuoreita herkkusieniä. Nälkä lähti |
|
| Julkaisija: | Alli.81 [ 2011-05-27 21:19:57 ] |
| Viestin otsikko: | Re: Lähetä kuva ateriastasi II |
Merkki
|
|
| Julkaisija: | Mamachi [ 2011-05-29 00:06:14 ] | ||
| Viestin otsikko: | Re: Lähetä kuva ateriastasi II | ||
Uunijuustoa ja mansikkasosetta
|
|||
| Julkaisija: | scoundrel [ 2011-05-29 08:10:07 ] |
| Viestin otsikko: | Re: Lähetä kuva ateriastasi II |
ooteenä, eikö tän keskustelun vois laittaa stickyksi tohon ylös kuten edellinenkin oli? Tää on vaikeampi bongata nykyisellään...
|
|
| Julkaisija: | piinastiina [ 2011-05-29 08:42:24 ] |
| Viestin otsikko: | Re: Lähetä kuva ateriastasi II |
Käytä kirjanmerkkinä ja klikkaa aina tuota oikeassa reunassa olevaan kirjamerkki-nappulaa niin sinulle tärkeät ketjut pysyvät lähettyvillä. Silloin ei tarvi edes laittaa merkki-viestiä ketjuun. |
|
| Julkaisija: | piinastiina [ 2011-05-29 08:43:09 ] |
| Viestin otsikko: | Re: Lähetä kuva ateriastasi II |
Käytä kirjanmerkkinä ja klikkaa aina tuota oikeassa reunassa olevaan "näytä kirjamerkit"-nappulaa niin sinulle tärkeät ketjut pysyvät lähettyvillä. Silloin ei tarvi edes laittaa merkki-viestiä ketjuun. |
|
| Julkaisija: | scoundrel [ 2011-05-29 09:16:18 ] |
| Viestin otsikko: | Re: Lähetä kuva ateriastasi II |
piinastiina kirjoitti: Käytä kirjanmerkkinä ja klikkaa aina tuota oikeassa reunassa olevaan kirjamerkki-nappulaa niin sinulle tärkeät ketjut pysyvät lähettyvillä. Silloin ei tarvi edes laittaa merkki-viestiä ketjuun. ...En ajatellutkaan pelkästään itseni kannalta tätä. Mutta kai se käy niinkin. |
|
| Julkaisija: | piinastiina [ 2011-05-29 09:31:13 ] |
| Viestin otsikko: | Re: Lähetä kuva ateriastasi II |
No juu ymmärsin senkin ja hyvähän se olis jos pysyis tuossa stikkinä. Tuo kirjanmerrki-juttu oli vain extraa. Muillekin tiedoksi. |
|
| Julkaisija: | Mässi [ 2011-05-29 12:10:23 ] |
| Viestin otsikko: | Re: Lähetä kuva ateriastasi II |
No pehkele, noihin kihlajaisiin olisi meikkiskin voinut mielellään osallistua |
|
| Julkaisija: | Mamachi [ 2011-06-13 23:09:18 ] |
| Viestin otsikko: | Re: Lähetä kuva ateriastasi II |
Ääh.. Tulee nälkä |
|
| Julkaisija: | luuttu [ 2011-06-15 12:44:07 ] |
| Viestin otsikko: | Re: Lähetä kuva ateriastasi II |
![]() Ei nämä nyt vielä syötävässä mallissa ole, mutta jos lisää possua hauduttelisi padassa hyvän tovin. |
|
| Julkaisija: | Mässi [ 2011-06-15 22:07:21 ] |
| Viestin otsikko: | Re: Lähetä kuva ateriastasi II |
Mamachi kirjoitti: Ääh.. Tulee nälkä Laittaisitko linkkiä, kiitosh! |
|
| Julkaisija: | sollya [ 2011-06-16 19:25:17 ] |
| Viestin otsikko: | Re: Lähetä kuva ateriastasi II |
Heipat vaan kaikille taas, merkataanpa tämäkin ketju muutamalla kuvasella... Tässä eräs kesä-luncheon-salaatti ![]() Miehistä pöperöä, makkarasoosia ja parsaa ![]() Kanawokkia intialaisella twistillä ![]() Poroa ja puolukkaa, mitä sitä muuta. ![]() Lissääkin ois mutta ehkä toisella kertaa sitte. |
|
| Julkaisija: | luuttu [ 2011-06-16 19:58:08 ] |
| Viestin otsikko: | Re: Lähetä kuva ateriastasi II |
Nyt kyllä repesin, katoin että kuvassa oli MUIKKUJA ja makkarakastiketta...
|
|
| Julkaisija: | riinuliinu [ 2011-06-16 21:47:56 ] |
| Viestin otsikko: | Re: Lähetä kuva ateriastasi II |
Mässi kirjoitti: Mamachi kirjoitti: Ääh.. Tulee nälkä Laittaisitko linkkiä, kiitosh! Mun piti heti guuglettaa Edit2. Sikamaista mainita tämmöisiä täällä, taas uus koukutusketju |
|
| Sivu 1/65 | Kaikki ajat ovat UTC+02:00 |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |
|