karppaus.infon arkistoitu foorumi
https://karppi.ninja/forum/

Lähetä kuva ateriastasi II
https://karppi.ninja/forum/viewtopic.php?f=2&t=54675
Sivu 1/65

Julkaisija:  hoover [ 2011-05-24 08:50:36 ]
Viestin otsikko:  Lähetä kuva ateriastasi II

Jatketaan täällä. Elellinen ketju hurahti yli satasivuiseksi.
viewtopic.php?f=2&t=27362

Proteiinipirtelö fillarilenkille.

Liitteet:
pp.jpg
pp.jpg [ 71.14 KiB | Katsottu 61298 kertaa ]

Julkaisija:  HmrTuro [ 2011-05-24 08:52:34 ]
Viestin otsikko:  Re: Lähetä kuva ateriastasi II

merkki :)

Julkaisija:  psychorella [ 2011-05-24 17:57:33 ]
Viestin otsikko:  Re: Lähetä kuva ateriastasi II

merkki

Julkaisija:  scoundrel [ 2011-05-27 19:00:30 ]
Viestin otsikko:  Re: Lähetä kuva ateriastasi II

Tulin töistä kotiin klo 19 jälkeen enkä ollut syönyt mitään koko päivänä, oli vähän nälkä jo tuossa kohtaa.
Pikaillallinen onneksi valmistui tuossa tuokiossa:

Kuva

Kurkkua, tomaattia, raejuustoa, Lidlin cevapcici-jauhelihapötköjä sekä runsaassa voissa paistettuja tuoreita herkkusieniä.
Nälkä lähti :mrgreen:

Julkaisija:  Alli.81 [ 2011-05-27 21:19:57 ]
Viestin otsikko:  Re: Lähetä kuva ateriastasi II

:smt044 Merkki

Julkaisija:  Mamachi [ 2011-05-29 00:06:14 ]
Viestin otsikko:  Re: Lähetä kuva ateriastasi II

Uunijuustoa ja mansikkasosetta :smt060

Liitteet:
Juusto-1.jpg
Juusto-1.jpg [ 68.81 KiB | Katsottu 60872 kertaa ]

Julkaisija:  scoundrel [ 2011-05-29 08:10:07 ]
Viestin otsikko:  Re: Lähetä kuva ateriastasi II

ooteenä, eikö tän keskustelun vois laittaa stickyksi tohon ylös kuten edellinenkin oli? Tää on vaikeampi bongata nykyisellään... 8-[

Julkaisija:  piinastiina [ 2011-05-29 08:42:24 ]
Viestin otsikko:  Re: Lähetä kuva ateriastasi II

Käytä kirjanmerkkinä ja klikkaa aina tuota oikeassa reunassa olevaan kirjamerkki-nappulaa
niin sinulle tärkeät ketjut pysyvät lähettyvillä.

Silloin ei tarvi edes laittaa merkki-viestiä ketjuun. :wink:

Julkaisija:  piinastiina [ 2011-05-29 08:43:09 ]
Viestin otsikko:  Re: Lähetä kuva ateriastasi II

Käytä kirjanmerkkinä ja klikkaa aina tuota oikeassa reunassa olevaan "näytä kirjamerkit"-nappulaa
niin sinulle tärkeät ketjut pysyvät lähettyvillä.

Silloin ei tarvi edes laittaa merkki-viestiä ketjuun. :wink:

Julkaisija:  scoundrel [ 2011-05-29 09:16:18 ]
Viestin otsikko:  Re: Lähetä kuva ateriastasi II

piinastiina kirjoitti:
Käytä kirjanmerkkinä ja klikkaa aina tuota oikeassa reunassa olevaan kirjamerkki-nappulaa
niin sinulle tärkeät ketjut pysyvät lähettyvillä.

Silloin ei tarvi edes laittaa merkki-viestiä ketjuun. :wink:

...En ajatellutkaan pelkästään itseni kannalta tätä. Mutta kai se käy niinkin.

Julkaisija:  piinastiina [ 2011-05-29 09:31:13 ]
Viestin otsikko:  Re: Lähetä kuva ateriastasi II

No juu ymmärsin senkin ja hyvähän se olis jos pysyis tuossa stikkinä.
Tuo kirjanmerrki-juttu oli vain extraa. :wink:

Muillekin tiedoksi. :mrgreen:

Julkaisija:  marika_ [ 2011-05-29 09:55:02 ]
Viestin otsikko:  Re: Lähetä kuva ateriastasi II

Kihlajaispöydän tarjoomuksia, kaikki karpisti tehty.

Minihampurilaisia ja taka-alalla olevassa isossa kulhossa tonnikalasalaattia
Kuva

Juustokakkuja
Kuva

Julkaisija:  Mässi [ 2011-05-29 12:10:23 ]
Viestin otsikko:  Re: Lähetä kuva ateriastasi II

No pehkele, noihin kihlajaisiin olisi meikkiskin voinut mielellään osallistua =P~ :D

Julkaisija:  Mamachi [ 2011-06-13 23:09:18 ]
Viestin otsikko:  Re: Lähetä kuva ateriastasi II

Ääh.. Tulee nälkä :D Eilen kattelin lowcarbfriendsien foorumia, siel oli otsikko Atkins food porn tms... :mrgreen: Aika kivoja kakkuja oli ja kaikkee...

Julkaisija:  luuttu [ 2011-06-15 12:44:07 ]
Viestin otsikko:  Re: Lähetä kuva ateriastasi II

Kuva

Ei nämä nyt vielä syötävässä mallissa ole, mutta jos lisää possua hauduttelisi padassa hyvän tovin.

Julkaisija:  Mässi [ 2011-06-15 22:07:21 ]
Viestin otsikko:  Re: Lähetä kuva ateriastasi II

Mamachi kirjoitti:
Ääh.. Tulee nälkä :D Eilen kattelin lowcarbfriendsien foorumia, siel oli otsikko Atkins food porn tms... :mrgreen: Aika kivoja kakkuja oli ja kaikkee...


Laittaisitko linkkiä, kiitosh! :D

Julkaisija:  sollya [ 2011-06-16 19:25:17 ]
Viestin otsikko:  Re: Lähetä kuva ateriastasi II

Heipat vaan kaikille taas, merkataanpa tämäkin ketju muutamalla kuvasella...

Tässä eräs kesä-luncheon-salaatti
Kuva

Miehistä pöperöä, makkarasoosia ja parsaa :mrgreen:
Kuva

Kanawokkia intialaisella twistillä
Kuva

Poroa ja puolukkaa, mitä sitä muuta.
Kuva

Lissääkin ois mutta ehkä toisella kertaa sitte. :D

Julkaisija:  luuttu [ 2011-06-16 19:58:08 ]
Viestin otsikko:  Re: Lähetä kuva ateriastasi II

Nyt kyllä repesin, katoin että kuvassa oli MUIKKUJA ja makkarakastiketta... =D>

Julkaisija:  riinuliinu [ 2011-06-16 21:47:56 ]
Viestin otsikko:  Re: Lähetä kuva ateriastasi II

Mässi kirjoitti:
Mamachi kirjoitti:
Ääh.. Tulee nälkä :D Eilen kattelin lowcarbfriendsien foorumia, siel oli otsikko Atkins food porn tms... :mrgreen: Aika kivoja kakkuja oli ja kaikkee...


Laittaisitko linkkiä, kiitosh! :D


Mun piti heti guuglettaa :D , ainakin tämmöinen löyty. /Edit. Ja etsimällä löyty sekin Atkins Food Porn.

Edit2. Sikamaista mainita tämmöisiä täällä, taas uus koukutusketju :D.

Julkaisija:  riinuliinu [ 2011-06-17 15:31:30 ]
Viestin otsikko:  Re: Lähetä kuva ateriastasi II

Kuva

Viime viikonloppuista.

Kuva

Tänään tämmöistä. Huomatkaa pekoniluomukseni hienot pitsiset juustoreunat :D.

Kuva

Jälkkäriä vielä pykäsin, turkkilaista minttusuklaapaloilla ja kahvia. Nyt näköjään osasin jo vähän pienentää kuvaakin :D . Karppaus on selvästi kasvattanut älyäni :D.

Sivu 1/65 Kaikki ajat ovat UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/