Grasu kirjoitti:
Sähän voit imeyttää lion suussa, niin et ole riippuvainen aterioiden ottoajoista.
Mulla on kanssa lio ja nyt olen kolme viikkoa käynyt salilla 2xvk ja kerran vk vesijumpassa. Mulla on myös ongelma ruokailuissa kun varsinkin välipäivinä on nälkä. Ei ollut ennen.
Samoin jalat ja varsinkin tuo 3kk sitten leikattu jalka on jotenkin pehmeä

.
Johtuuko se liiasta treenistä vai onko se vaan niin heikko että siksi ei jaksa?
Sori kun tungin tänne sun ketjuun mutta kun se liippaa niin läheltä sekä kilpparin että nälän osalta.
Hyvä kun "tunget", mielenkiintoista että samaa ongelmaa. Siis toi, et välipäivinä nälkä. Eka aattelin, et se kuuluu asiaan ja tuskin keho ilmottas isommasta nälästä kuin on kulutus, mut toisin kävi.
Mitä tarkoitat pehmeillä jaloilla?
Mulla ei ole jaloissa paljoakaan lihaksia. Mä just mietin, et mitä käy, jos joudun lopettaa salitreenin. Nimittäin, en voi harrastaa matalatehosempaakaan liikuntaa, kun polvet kipeytyvät. Ne kipeytyy, koska reisissä ei ole tarpeeksi lihasta, joka pitäs polven suorassa, vaan polvi lähtee kiertymään ihan vaan kävellessäkin. Siksi salitreeni, et tulis lihasta. No lihasmassaa onkin vaan lähtenyt...
Vastus jalkaprässissä 15 kg tällä hetkellä. Joskus olen joutunut vetämään viidelläkin kilolla, miettikää. Siis mun pitäs ikääni ja kokooni nähden pystyä laittamaan joku 60-70 kg. Ja tolla 15 kilolla se on sitä että hampaat irvessä väännän, neljän toiston jälkeen pitää pitää tauko et saa sarjan loppuun...
Et...ois oikeesti vähän niinku pakko pystyä käymään tuol salilla. Toinen juttu mitä reenataan on yläkroppa + selkä, niin etten kärsis niin paljoa hartiavaivoista ja saisin paremman ryhdin. Tällä hetkellä ryhti tosi huono ja liikkuvuus myös.