karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-09-20 13:34:59

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 45 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2014-03-16 15:58:22 
Poissa
ylläpitokarppi
ylläpitokarppi

Miltä tämä kuntoprojekti näyttää itse kullakin? Oma tyypillinen lenkkini on edelleen viiden kilometrin paremmalla puolella muutaman kerran viikossa. Muina päivinä tulee liikuttua muuten. Pieni reittivaihtelu estää tylsistymisen.

ViestiLähetetty: 2014-03-16 19:00:12 
Poissa
sintti
sintti

Tällä viikolla erinäisten syiden vuoksi kilometrit jäi suunnilleen neljäänkymmeneenviiteen. Tuli pidettyä kaksi lenkitöntä päivää, mikä ei todellakaan maata kaada mutta tuntuu taas etten ois tehnyt viikkoon yhtään mitään. Molempina kyllä sain hien pintaan ihan kotipihassa, mutta silti tuntuu kuin olisin lintsannut pahastikin.. Tänään kävelin hermoja lepuuttaakseni kympin ja kirosin vaan maailmaa puolet matkasta. En ymmärrä mikä mua vaivaa. Hermot on ollut ylikireällä koko viikon, ehkä juuri siksi että kuvittelen maanneeni teloillani koko hemmetin viikon. Ärsyttää vietävästi kun huomaa itsensä olevan äärimmäisen ärsyttävä, nillittävä harppu. ARGH.

Parina edellisenä viikkona saldo on ollut n. 60 km, alle neljäänkymppiin en anna viikkosaldon kyllä tipahtaa ilman jotain tosi hyvää ja painavaa syytä. Kuitenkin kävely on kivaa ja toi nuori toimelias koiruus on myös lenkkinsä ansainnut ja kyllä sitä normaalisti se oma hermokin saa terapiaa siinä. Toivottavasti ensi viikosta tulee kaikin puolin parempi.

ViestiLähetetty: 2014-03-16 20:31:37 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Viikkotiivistelmän aika!

Tiistaina: reipas vajaan puolen tunnin kipaisu, kävellen pikku hiki niskassa. Katupöly kävi ikävästi keuhkoon :x
Perjantaina: kipkop korkkareilla kaupungilla perinteinen shoppailupäivä, kävelyä kertyi varmaan reilun 30 min.edestä (en laskenut) järkyttävän tuulinen päivä muuten....
Lauantaina: reilun 20 min:n pyräys lumen ja jäätyneen sohjon liukastamilla pyöräteillä. Mukavan rapsakka ilma kyllä oli :)

Tänään vaihdan kävelyn keppijumppaan, koska näin siivouspäivänä on tullut ihan tarpeeksi juostua pitkin taloa ja yläkerrasta alakertaan ja takaisin hiki hatussa.

Illalla tulee num3rot. Täytyy yrittää jaksaa valvoa riittävän myöhään. Eli ihan ekaksi tästä suuntaan kahvinkeittoon :arrow: MARS!

"Kaikki hauska on hyvää vatsalle"
-Muumimamma

ruokapäikky: http://karppaus.info/forum/viewtopic.php?f=11&t=65532

ViestiLähetetty: 2014-03-19 11:33:55 
Poissa
vaelluskarppi
vaelluskarppi

Mä liityn kans tähän kävelijöiden joukkoon. Oon aina tykännyt reippaasta kävelystä tai sauvakävelystä. Mä mittaan aikaa kun ei mulla oo askelmittaria. Mun lenkit on päivittäin puolesta tunnista puoleentoista tuntiin.

Ellemme varmuudella tiedä, kuinka tulee käymään, olettakaamme että kaikki käy hyvin. Mauno Koivisto

ViestiLähetetty: 2014-03-20 07:45:25 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Käveltyä on tullut ihan kiitettävästi, sen lisäksi että pyörä on pääasiallinen kulkuneuvo. Yleensä menee sellainen 4 km lenkki, välillä sauvoen, välillä ihan vaan kävellen ja joskus myös juosten. Lisäksi työviikonloppuina tulee töissä hullu määrä kävelyä. Päivittäisen kävelyn ajatuksena itsellä on ihan vaan hyvinvoinnin lisäksi se, että jaksaa taas kesällä tehdä noita siivoushommia päivittäin. Viime kesänä alku oli pirun raskasta, kun oli käytännössä istunut koko kevään.

Pölinöitä vol. 4 ja palstaunelmia

Oulaliina jolkottelee kohti puolikasta

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 45 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3

Kaikki ajat ovat UTC+02:00