karppaus.info

karppininjat
Tänään on 2024-02-22 13:41:13

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 5 viestiä ] 
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2022-01-10 12:21:51 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2022-01-07 12:31:11
Viestit: 5
Paikkakunta: Vantaa
Nesteiden poistumisen jälkeen painon pudotus alkoi jumittaa ja nyt paino nousee.
Tässä esimerkki eiliseltä päivältä: Energiaa 1523kcal, hiilareita 18,60, proteiinia 138,80, rasvaa 101,70
LIsäksi liikunnasta tulee kulutusta 300-400kcal päivässä.
Peruskulutus 2850kcal, joten energiavajetta kertyi vähintään 1327kcal.
Luuli tuolla vajauksella painon tippuvan. :x

_________________
samikarppi


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2022-02-18 12:52:36 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2021-10-19 22:53:09
Viestit: 2
Mitä liikuntaa olet harrastanut? Voiko olla mahdollista että voimaharjoittelu on kehittänyt jonkin verran lihasta (ns. "noobgains" ilmiössä lihakset kasvaa nopeasti jos aikaisempaa treenikokemusta ei ole) Liikuttaessa lihakset saattavat käsittääkseni myös kerätä nestettä itseensä.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2022-04-20 20:39:50 
Poissa
tagerhaverkarppi
tagerhaverkarppi

Liittynyt: 2010-05-12 18:58:50
Viestit: 93100
Karppaaminen ei ole kitukuuri.

_________________
"We are not living longer, we are dying longer". Sten Ekberg
Häntä pystyyn vaikka hakaneulalla!


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2022-04-21 00:10:59 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2018-06-05 15:08:11
Viestit: 1181
Joo, ei tarvitse olla alikaloreilla.

_________________
ME-tauti (G93.3)
lannerangan nivelrikko


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2022-04-23 05:51:07 
Poissa
Ruokakarppi
Ruokakarppi
Avatar

Liittynyt: 2010-03-28 18:09:47
Viestit: 7159
Tähän vaikuttaa myös historiasi. Jos olet syönyt viimeisen 20 vuotta roskaruokaa ja esimerkiksi jojo laihdutellut, ei keho palaudu ja paino tipu hetkessä.

Tätä asiaa voisi ajatella siten, että ensinnä syöt terveellisesti, kuten nyt oletkin aloittanut syömään, kehosi alkaa korjaamaan aikaisemman ravinnon aiheuttamia vikoja, paino saattaa jopa nousta alussa, varsinkin jos olet kitudiettaillut tai ollut esim vegaani (jotka ovat aliravittuja yleensä/aina). Ensin syödään itsensä terveeksi, sitten vasta aletaan tiputtamaan painoa.

Keho on monimutkainen asia. Kalorivajeella joo laihdutaan mutta asia ei ole ihan niin selkeä.
Proteiini on termogeeninen ja sen syöminen käyttää energiaa. Proteiinin kulutusta on hankala laske, kun ei voi tietää miten paljon sitä käytetään milloinkin lihaksien korjaukseen, kasvattamiseen, elimistön tai muun korjaukseen, paljonko sen sulattamiseen menee energiaa jne.

Eli summasummarum. Anna keholle aikaa tottua muutokseen, syö itsesi täyteen proteiinia ja rasvaa, älä syö alikaloreita, pätkäpaastoile, älä syö välipaloja, äläkä kuseta itseäsi syömällä karkkia, sokeria, ym. Jos pystyt älä syö keto herkkuja, makeutusaineet nostavat insuliiniä, kuten sokerikin, älä steressaa, nuku hyvin. Löydät sulle sopivan rytmin.

_________________
Kliks--->Ketogeeninen ruokavalio, liikunta, ketoosi ja biohakkerointi.
Kliks-->Jäbän kokkailut, osa II..
Kliks->Jäbän kokkailut, osa I..
Kliks->Instagram täsä


Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 5 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: AhrefsBot ja 4 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)