Ihan tiedoksi, jos joku mahdollisesti on suunnitellut hankkivansa Kate ja Graeme Streetin low carb -treeni-dvd:t:
mulla on kaikki kolme ja olen nyt reilun viikon niitten kanssa treenannut. Mitään varsinaista low carbbia en ole niistä löytänyt, se puoli ehkä tulee heidän kirjassaan, jota mulla ei ole

Mutta itse ohjelmat ovat hyviä ja niitä on helppo noudattaa, ts. kesto ja rasittavuus ovat sopivia. Mutta jos jo tiedät jotakin treenipallon kanssa treenaamisesta ja core trainingista (vatsaliikkeitä ja power joogaa), mitään uutta ei näissä tule.
Hiilaritankkauksesta he toteavat että se on tarpeetonta, pieni annos proteiinia ennen treeniä on parempi. Sitten he mainitsevat sen vanhan, joka varmaankin kaikilla on jo tiedossa, että alakarpilla rasva alkaa palaa nopeasti treenin aloittamisen jälkeen, koska ei ole tyhjennettäviä hiilarivarastoja. Siksi alakarpille riittää puolen tunnin treenijaksot.
Tämä ei ollut kaupallinen pläjäys, vaan infoa niille, jotka mahdollisesti ovat harkinneet noin 100 euron uhraamista... Eli kannattaa harkita vielä uudestaan
http://www.lowcarbexercise.com