HJELP !
Pientä apua kaipaisin ja toivoisin sitä täältä saavani !
Olen käynyt juoksemassa epätasaisen tasaisesti vuoden verran, n 4-8km lenkkejä
ja oikeastaan nyt juossut taas vähän tavoitteellisemmin aina vähintään 5km kerralla..
Aloitin ensin karppaamisen niin että pidin hiilarit tosi matalina. Huomasin että en jaksanut
urheilla, jo kilometrin juoksun jälkeen jalat sanoivat yksinkertaisesti EI ja jouduin vaivoitellen juosta
kotiin loppumatkan laahustellen. (normisti tommonen 7km menee ihan muitta mutkitta)
No sitten mä oivalsin että niitä hiilareita pitäis varmaan edes vähän syödä...
eeeeh, ei ole kyllä auttanut. oon pyrkiny syömään hiilareita about 50 päivässä, tänään osan otin ennen juoksulenkkiä ja 5km jälkeen jalat huusi niin lujaa että oli pakko luovuttaa ja kävellä kotiin. Nyt olen väsynyt ja muutaman tunnin mun on ollut niiiin kylmä. (en tiedä onko oikeesti kylmä vai voisko tää johtua jostain
) .. Eilen taas hormoonit heitteli niin että suurinpiirtein itkin koko päivän aivan täysin olemattomista asioista. WTF.
Mitenköhän tosta juoksusta sais tän VHHn aikana puristettua kaiken hyödyn irti, ja mitenköhän jaksaisin paremmin ? Mielestäni syön kumminkin monipuolisesti vähän kaikkea mitä listalta saa.
Tätä vhhta ei nyt ole vielä kestänyt kuin viikon että ehkä se on tässä alussa vaan ? Oon kyllä ollu samalla kuurilla ennenkin mutta koskaan ei ole ollut näin vetämätöntä oloa kuin nyt. (EN VOI OLLA RASKAANA
)