No ei tietenkään oteta!
Hankalia tutkimustuloksia kannattaa välttää keinolla millä hyvänsä, ja tämä välttely on vielä helppo juttu : )
Ja kun ollaan periskoopissa, laitetaan perään muutaman vuoden takainen psykiatrin blogi jossa asiasta lisää.
Linkki:
https://evolutionarypsychiatry.blogspot ... iatry.html
_________________
Erkki terveys- eko- ja eettisistä syistä.
Tyyli täällä, kliksEi eläinkään pysy terveenä jatkuvasti vaihtelevalla sapuskalla.
We are 90% microbes and 10% human.Why invent a cure when you can profit from thousands of remedies? (DrWho)