Haloo! Tää hullu neitokarppi siirtyy ruokapäikyistä myös tänne senttipuolelle ihan vain siitä syystä, että mittojen muistaminen ja esiin kaivaminen käy paljon helpommin täällä kun mun ruuhkaisassa juorupäiväkirjassani
Täällä siis infot syömingeistä (ja ne juorut, ne juorut...) ja tässä taas sentittelyt, avot. You happy? Mää ainakin oon!
Tavoitteena on siis yksinkertaisesti pienempi vyötsky. Tällä hetkellä se on 66 senttiä ja tavoite vaanii jossain 64 senttimetrin tienoilla. Eli ei paha. Pituutta mulla on 170 senttiä ja keveyttä kuuskaksi kiloa, mutta vyötärölinja on alkanut uhkaavasti levetä opiskelijaelämän ja liiallisen alkomaholin myötä. Eihän se maapähkinävoipurkki lihota jos sitä ei merkkaa päikkyyn, eihän?

No mutta enikeis, tavoitteen toteutumiseksi asetin syntymäpäiväkuukauteni toukokuun, silloin haluan olla parhaimmillani. Ja jollei vyötsky kapene niin perse sais levitä! Terveisin, suuri 50-luvun pin up-tyttöjen ihailija
Tällä hetkellä en harrasta punttia enkä juuri muutakaan, mutta aikeissa on rahavarantojen salliessa alkaa käymään sekä puntilla että ehkä jossain pilateksen/joogan tyylisissä keskivartaloharjoituksissa. Kahvakuulaa vispaan harvoin, mutta sellaisenkin omistan. Jos teillä on jotain hyvää ohjelmaa kahvakuulalle mielessä, niin tulemaan vaan! Mä en osaa tehdä sillä paljon mitään...
Alkumitat tulee huomenna, nyt otetaan rennosti vielä tämä päivä. 8 weeks to go, kyllä mä siihen pystyn!