karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2025-10-28 16:14:05

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 2 viestiä ] 
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: (P)uuman metsästystalkoot
ViestiLähetetty: 2011-03-20 16:39:32 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Haloo! Tää hullu neitokarppi siirtyy ruokapäikyistä myös tänne senttipuolelle ihan vain siitä syystä, että mittojen muistaminen ja esiin kaivaminen käy paljon helpommin täällä kun mun ruuhkaisassa juorupäiväkirjassani :D Täällä siis infot syömingeistä (ja ne juorut, ne juorut...) ja tässä taas sentittelyt, avot. You happy? Mää ainakin oon!

Tavoitteena on siis yksinkertaisesti pienempi vyötsky. Tällä hetkellä se on 66 senttiä ja tavoite vaanii jossain 64 senttimetrin tienoilla. Eli ei paha. Pituutta mulla on 170 senttiä ja keveyttä kuuskaksi kiloa, mutta vyötärölinja on alkanut uhkaavasti levetä opiskelijaelämän ja liiallisen alkomaholin myötä. Eihän se maapähkinävoipurkki lihota jos sitä ei merkkaa päikkyyn, eihän? :roll: No mutta enikeis, tavoitteen toteutumiseksi asetin syntymäpäiväkuukauteni toukokuun, silloin haluan olla parhaimmillani. Ja jollei vyötsky kapene niin perse sais levitä! Terveisin, suuri 50-luvun pin up-tyttöjen ihailija :mrgreen:

Tällä hetkellä en harrasta punttia enkä juuri muutakaan, mutta aikeissa on rahavarantojen salliessa alkaa käymään sekä puntilla että ehkä jossain pilateksen/joogan tyylisissä keskivartaloharjoituksissa. Kahvakuulaa vispaan harvoin, mutta sellaisenkin omistan. Jos teillä on jotain hyvää ohjelmaa kahvakuulalle mielessä, niin tulemaan vaan! Mä en osaa tehdä sillä paljon mitään... :lol:

Alkumitat tulee huomenna, nyt otetaan rennosti vielä tämä päivä. 8 weeks to go, kyllä mä siihen pystyn!

"Remembering you are going to die is the best way I know to avoid the trap of thinking you have
something to lose. You are already naked. There is no reason not to follow your heart."

ViestiLähetetty: 2011-03-21 12:06:21 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Oho, kolmekyt kyttääjää :shock: I can see yoooou...!

Nyt niitä mittoja:

Vy: 66 cm
Napa: 71 cm
Ly: 91 cm
Reisi: 53 cm

Muilla ei niin väliä. Noista pois niin jees!

"Remembering you are going to die is the best way I know to avoid the trap of thinking you have
something to lose. You are already naked. There is no reason not to follow your heart."

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 2 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC+02:00