Hei hilduri! Voisko olla sitten jopa niin, että noin alhaiset hiilarit ei sovi sulle

Jokaisella on se oma rajansa, joka selviää kokeilemalla. Mulla on harvoin hiilarit noin alhaalla. Tosin en hirveästi laskeskele. Alle 100 g nyt on sellainen ehdoton raja, mutta varmaan siinä 50 kieppeillä saattavat hyvin pyöriä. Syön kuten ennenkin, viljatonta ja maidotonta (tästä en ole enää niin tarkka, jos tarjolla on juustoa, niin syön, mutta itselle en ole ostanut) runsaalla voilla ja oliiviöljyllä höystettyä ruokaa. Munia päivittäin, yleensä aamulla, päivälliseksi kasvis- tai liharuokaa, kalaa harvoin hinnan takia. Liikuntaa on tullut viime aikoina enemmän, kun olen julkisten sijaan kulkenut enemmän pyörällä. Luistelemassa olen käynyt kerran viikossa, mutta kevään viimeiset treenit on tänään. Omalla kotipihalla olen harjoitellut tasapainoliinailua (slacklining) ja jongleerausta, välillä pomppinut trampoliinillakin. Harrastan vaan sellaista liikuntaa, joka on mun mielestä kivaa, juoksulenkille mua ei saa millään...
Nyt mittoihin:
Rinnanympärys: 88 -- 86 - 86 cm
Rintojen alta: 76,5 -- 74,5 -74,5 cm
Napa: 79,5 -- 76 - 75,5 cm
Lantio: 95 -- 93 - 93 cm
Reisi: 53,5 -- 51,5 - 51,5 cm
Olkavarsi: 29 -- 26,5 - 26,5 cm
No niin, kaikki ennallaan ja mahasta se viime viikon pikku turvotus poissa. Tämäkin sopii "en liho kesällä" -tavoitteeseeni. Tosin saishan ainakin tosta mahasta vielä lähteä niitä senttejä. Lähti tai ei, niin bikineitä en aio kaihtaa, maanantaina otin jo aurinkoa tuossa omalla pihalla

Ilokseni huomasin myös mahtuvani yksiin kesähousuihin, joita en viime kesänä voinut kuvitellakaan pitäväni

Hyvä minä

Nyt on ollutkin ihanan lämpimiä päiviä, kesämekot, topit ja caprit tulleet farkkujen ja huppareiden tilalle. Ihania kevätpäiviä kaikille!