karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-04-21 13:24:13

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 3 viestiä ] 
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Kristallikruunu kutistuu
ViestiLähetetty: 2011-07-10 12:36:03 
Poissa
sintti
sintti

Tämä sintti alkaa nyt kutistumaan. 8) =D> =D> =D> Liityin tänne jo toukokuussa 2011, mutta eilen oikeastaan aloin paneutua tähän juttuun enemmän. :) [-o< :roll:

Laihdutuksen eteen olen tehnyt näitä asioita:

-Suunnitellut uudestaan ruokavalion, Antti Heikkilän ohjeilla (30-60gr HH/päivässä) mennään.
-Ottanut selvää, missä ruokakaupoissa on mitäkin ja mitä minun pitää viikoksi ostaa.
-Tällä hetkellä käyn lenkillä 2 kertaa viikossa ja arkiliikun melkein joka päivä.
-Syksyllä aloitan uinnin ja kuntosalin. Aktiivisia päiviä haluan viikkoon seuraavasti: 1 kerta uintia, 2 kertaa kuntosalia, 1 aerobista liikuntaa. Eli yhteensä 4 päivänä liikun aktiivisesti vähintään 1 h. Riittääköhän tämä?

Eli tästä näkyy, että minulla täytyy olla hyvin "rautapeltiset" ohjeet itselleni, jotta tämä oikeasti alkaa toteutumaan. Uskon siihen, että voin laihtua, mutta minun täytyy oppia todella ihan UUSI elämäntapa tästä karppauksesta. 8)

Tässä näkyvät sentit, hieman häpeillen ne tähän laitan: :oops:
rinnanympärys: 113cm
rinnan alta: 95cm
navan kohdalta: 111cm
lantio: 114,5cm
reisi(15cm polvitaipeen yläpuolelta): 59cm
olkavarsi (10cm taipeesta): 35cm

Elopainoa on kertynyt 90,5kg. :oops: Ja tavoite tällä 165cm naisella on 58kg. :wink:

TÄSTÄ SE ALKAA! 10.7.2011.

Viestin otsikko: Re: Kristallikruunu kutistuu
ViestiLähetetty: 2011-07-15 09:52:56 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Tervetuloa joukkoon!
Ihastelen noita sinun suunnitelmiasi! (Täytyy kai käydä vakoilemassa, niin saisin omat liikunnat vauhtiin...)
Eikös se ole niin, että hyvin suunniteltu on puoliksi tehty :D

Viestin otsikko: Re: Kristallikruunu kutistuu
ViestiLähetetty: 2011-08-01 14:03:06 
Poissa
sintti
sintti

Kiitos Elliskä!

Oon laihtunut senteissä! :D :D Liikunnansuhteen: Ihan noin hienona suunnitelmani eivät ole lähteneet valitettavasti käyntiin; jalkaan tuli penikkatauti. Ruokavalio: Hiilareita olen kuitenkin koittanut vähentää, nyt yllätyin, kun mittasin itseäni:

rinnanympärys: 113cm /-> 110cm /
rinnan alta: 95cm / -> 93cm
navan kohdalta: 111cm / -> 107cm !!
lantio: 114,5cm / -> 114 cm
reisi(15cm polvitaipeen yläpuolelta): 59cm /-> 58 cm
olkavarsi (10cm taipeesta): 35cm / -> 32cm /
Mut sitten.. mulle oli tullut 1 kg painoa lisää.. mitä ihmettä? Toivon sen olevan turvotusta..

Tämä muutos on tapahtunut 13.7 lukien tähän päivään, eli reilussa kahdessa viikossa! Siis pari senttiä olen kaventunut ja nyt itsekin tässä ihmettelen, kun en meinannu uskoa, kun kaverit ovat kaikki sanoneet, että oon ohentunu. Lantiosta on lähteny vähiten.. Ja siis kun katson taaksepäin, niin oon kyllä koittanut mahdollisimman vähän syödä ruokaa. Muutamina päivinä oon vetäny aika paljon hiilareita, mutta toisaalta se on hyvä välillä löysätä kait ja pysyy aineenvaihunta ja m-terveys kunnossa ;) Uutta: Jos illanvietosta on jääny vähän herkkuja yli, niin oon kylmästi laittanu ne roskiin, enkä napostellut niitä yksin seuraavana päivänä!

No jopas.. pitää näköjään jatkaa karppia linjaa! :D

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 3 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC+02:00