Adagio, mä lasken enemmän makroja kuin kaloreita, mutta niiden perusteella saan varmaan jotain 1700 kcal / päivä. Koomakulutus on 1360 kcal tienoilla. Yritän pitää proteiinit tiukasti kurissa, koska ne ainakin alkavat jumittaa, jos tulee liikaa.

Tiedän, että hiilarit ovat kurissa ja vahdin kaikkia syömisiäni jonkin verran ruokakulman kautta.
Ostin kyllä juuri vuoden ajaksi kultakalat itselleni käyttöön. Kaverini näytti sitä vähän ja vaikutti hyödylliseltä. Voisin saada kaloritkin paremmin selville sitä kautta. Syönköhän mä tosin liian vähän, kun kalorit eivät ole tuota suuremmat? Ainoa ravintoaine mitä vois lisätä olisi rasva, ja sitä tulee nyt ehkä 140 g /vrk.
Tämän päivän mittauksissa ei ollut mitään mullistavia eroja tapahtunut. Perjantain pikkujoulut varmaan vaikuttaa, vaikka yritinkin pitää alkoholin kurissa. Ja toisekseen kaveri tarjosi eilen herkullisen (karppi)illallisen ja siitä oli vaikeampi tietää paljon pitäisi syödä, kun ei ollut itse ruokaa valmistanut. Mut hyvää oli!
Vyötärö (kapeimmasta kohdasta): 74 cm
Navan kohdalta: 87 cm
Lantion ympärys: 96 cm
Reiden ympärys: 55,5 cm
Lauantaina olin tunnin verran tanssimassa yhden keikan perään ja eilen tein perus kävelylenkin ennen aamiaista.