|
Päätinpä aloittaa tähän oman aiheeni.
Kolmen viikon sentteilyn tulos on -3 cm, jotka tosin lähti jo ekan 2 viikon aikana. Oon kyllä tosi yllättynyt ettei viime viikolla tullut senttejä takaisin, koska vedin 5 päivän hirveen hiilarimässykuurin (oon lomalla, kaverin häät jne tekosyitä). Vasta 2 päivää sen mässyilyn jälkeen taas vetäny tiukkaa induktiota.
Lantiota oon mittaillut kanssa tässä reilun vuoden ajan, tänä aamuna näytti 107 cm joka on sentti vähemmän kuin viime viikolla!
Kävin keskiviikkona shoppailemassa ja suorastaan järkytyksekseni mahduin koon 44 housuihin. Kolmet housut sovitin ja niistä yhdet oli vieläpä vähän isot! Muistan vielä senkin ajan kun housukoko oli 48-50 eikä 46 mahtunut ikinä jalkaan...
Tämä sentti-kampanja tuli hyvään aikaan koska lähden maanantaina 7 viikoksi reissuun enkä pääse ainakaan kovin säännöllisesti vaakaan. Mittanauha sen sijaan lähtee mukaan!
Saa nähdä mitä USA:n hyvin hiilaripainotteinen ruokatarjonta tekee senteille...
Löysin vähän vertailuarvoja marraskuulta 2005: Vyötärö 92 cm, lantio 115 cm. Eli 7 ja 8 cm lähtenyt pois. Paino on pudonnut 5 kg samana aikana.
Olen käynyt salilla n. 4 kuukautta keskimäärin 3 krt viikossa. Sillä on ollut aika positiivinen vaikutus sentteihin, eli senttejä on lähtenyt vaikka paino on pysynyt samassa. Ainakin näppituntumalla voisi sanoa että reidet ovat hyötyneet eniten liikunnasta, niistä ei tosin ole mittoja.
_________________  Pituus 170 cm
|