karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-05-03 10:22:57

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 8 viestiä ] 
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2006-07-25 07:29:25 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

On tämä kummaa, kun centit ei lähde vyötäröltä mistä sitä toivois lähtevän :shock: -3cm 5 viikon aikana :cry: eli 90cm edelleen ollaan

Lantion lähtöympärys oli 108cm ja viikko takaperin oli lähtenyt -2cm ja nyt viikossa vielä -6cm, eli lantio oli tänään 100cm

rinnanympärys oli aloitettaessa 106cm ja tänään -3cm eli 103cm

reisistä ei ole lähtenyt yhtään - ovat vieläkin kurjat 65cm :?

Mieheni yritti kannustaa et centit lähtee ekaks sieltä minne ovat tulleetkin :roll:

Ehkä mun kannattaisi tehostaa kotona vähän jumppaa aamuisin ja iltaisin ja yrittää löytää ne vinot vatsalihakset tai jotain :wink:

Pilates vois olla tehokasta, mut olen ryhmä liikkuja ja nyt tähän elämäntilanteeseen lisäpoissaolot kotoa ei sovi ja olen aina ollut tosi laiska itsekseni kotona tekemään. Mut tarttee ottaa itseään niskasta kiinni ja ryhtyä tosissaan myös kropan muokkaamiseen :smt026

Mitens teil noi centit noin vaan lähtee ja tosi huippu suorituksiakin on :?: :!: :lol:

Minä, ihana tytär -04, jässikkä -07, miäs ja hassu somalikissa ;=D

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-07-25 07:35:04 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Mä voin yrittää lohduttaa, että niin ne lähti multakin. Ekaksi katosi takapuoli. Jopa 11 cm ekan kuukauden aikana jolloin hyväkarppasin. Sit aloitin oikeasti karppauksen ja jopa induktion. Sentit alkoivat lähteä vyötäröstä ja lantiosta ja navankin alueelta, mutta etenkin se ylempi mahamakkara katosi. Näytin ja näytän yhä tosi mahakkaalta, sillä peppu on reilusti pienentynyt, eli maha on ikään kuin työtynyt enemmän esille. Siis se vaan näyttää nyt siltä. :cry:

Reisistä alkoi lähteä vasta 3 kuukauden jälkeen... Pääasia että lähtee 8)

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-07-25 07:47:36 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Sokerina pohjalla kirjoitti:
Mä voin yrittää lohduttaa, että niin ne lähti multakin. Ekaksi katosi takapuoli. Jopa 11 cm ekan kuukauden aikana jolloin hyväkarppasin. Sit aloitin oikeasti karppauksen ja jopa induktion. Sentit alkoivat lähteä vyötäröstä ja lantiosta ja navankin alueelta, mutta etenkin se ylempi mahamakkara katosi. Näytin ja näytän yhä tosi mahakkaalta, sillä peppu on reilusti pienentynyt, eli maha on ikään kuin työtynyt enemmän esille. Siis se vaan näyttää nyt siltä. :cry:

Reisistä alkoi lähteä vasta 3 kuukauden jälkeen... Pääasia että lähtee 8)

Mä olen oikeastaan induktiolla aloittanutkin ja hiilarit ovat olleet aikas alhaalla.
Mull ei varsinaista makkaraa mahassa ole - toki se näkyy istuessa ja sit on alavatsapömppö.
Ihra on kertynyt aikas tasaisesti koko kroppaan ja olen aikas tasapaksu :roll:
kropan malli on pitkät jalat ja lyhyt selkä

Ehkä näkyvin muutos on kuitenkin et selkäpuolelle kertyneet makkarat ovat melkein kokonaan hävinneet :lol: ja siten vyötärökin näyttää kapeammalta

Taistelua jatketaan ja jos nyt yrittäisin oikeasti kokeilla sitä juustotonta linjaa, ni näkis auttaisko se ripeämpään painonpudotukseen ja myös centtien kadottamiseen ja jotakin jumppaa, jos tytön kans vaix tanssittaisiin tai jotain :smt050

ViestiLähetetty: 2006-07-25 07:59:17 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Nirppu-74 kirjoitti:
On tämä kummaa, kun centit ei lähde vyötäröltä mistä sitä toivois lähtevän :shock: -3cm 5 viikon aikana :cry: eli 90cm edelleen ollaan

Lantion lähtöympärys oli 108cm ja viikko takaperin oli lähtenyt -2cm ja nyt viikossa vielä -6cm, eli lantio oli tänään 100cm

rinnanympärys oli aloitettaessa 106cm ja tänään -3cm eli 103cm

reisistä ei ole lähtenyt yhtään - ovat vieläkin kurjat 65cm :?

Mieheni yritti kannustaa et centit lähtee ekaks sieltä minne ovat tulleetkin :roll:

Ehkä mun kannattaisi tehostaa kotona vähän jumppaa aamuisin ja iltaisin ja yrittää löytää ne vinot vatsalihakset tai jotain :wink:

Pilates vois olla tehokasta, mut olen ryhmä liikkuja ja nyt tähän elämäntilanteeseen lisäpoissaolot kotoa ei sovi ja olen aina ollut tosi laiska itsekseni kotona tekemään. Mut tarttee ottaa itseään niskasta kiinni ja ryhtyä tosissaan myös kropan muokkaamiseen :smt026

Mitens teil noi centit noin vaan lähtee ja tosi huippu suorituksiakin on :?: :!: :lol:

LISÄYS VIELÄ ET MUN
alapömppö on 104cm
ja lantio on ollut 96cm joku 8-vuotta sitten ja en usko noin kapeaksi pääsevänikään lantio on nyt tosi jees 100cm, mut kuhan vyötäröä sais kapeammaksi ja pömppöä pienemmäksi :wink:

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-07-30 09:36:47 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Ihra on kertynyt aikas tasaisesti koko kroppaan ja olen aikas tasapaksu :roll: kropan malli on pitkät jalat ja lyhyt selkä

-----------------------------------------------------------------------------------
hah, mulla sama vartalotyyppi :D
oon varmaan jo kysynyki että minkämittainen oot? Minä oon 175 ja jalkoja siitä melkein metri :oops: .
Paino kertyy välille rinnan alta-takamus joten semmonen pallero tikkujen päässähän minä vähän olen.
Tulis ees tisseihin se ylimääräinen :D
nyt ku laihtuu, nii selästä lähtee maggarat pois ja vyötärökin alkaa hieman tulla esiin.
Mutta tosiaan oon semmoinen T-malli, että hartiat on suht leveät lantioon nähden
ja tavara tuppaa tarttumaan navan ympärille :roll:

175cm

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-07-30 13:48:44 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

pömppö kirjoitti:
Ihra on kertynyt aikas tasaisesti koko kroppaan ja olen aikas tasapaksu :roll: kropan malli on pitkät jalat ja lyhyt selkä

-----------------------------------------------------------------------------------
hah, mulla sama vartalotyyppi :D
oon varmaan jo kysynyki että minkämittainen oot? Minä oon 175 ja jalkoja siitä melkein metri :oops: .
Paino kertyy välille rinnan alta-takamus joten semmonen pallero tikkujen päässähän minä vähän olen.
Tulis ees tisseihin se ylimääräinen :D
nyt ku laihtuu, nii selästä lähtee maggarat pois ja vyötärökin alkaa hieman tulla esiin.
Mutta tosiaan oon semmoinen T-malli, että hartiat on suht leveät lantioon nähden
ja tavara tuppaa tarttumaan navan ympärille :roll:

Mull hartiat ja lantio melkkistä yhtä leviät ja rintoja on mut muuten se ihra on tasasesti levittynyt vallaten vyötärönseudun kuiteskin enemmän :roll:

Mull pituutta on 5cm vähemmän - eli 170cm ja painoakin rutkasti enemmän ku sulla :!:
mä tavoittelen sitä 65kg:n painoa, jonka uskoisin sopivan mulle :)

Jalkoja mull voi verrata 180cm ihmiseen ja selkää 160cm ihmiseen.
Joskus vitsailin et 2m jalkoja ja 2cm selkää ja iso karvainen pääpehko :mrgreen:

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-08-02 06:57:56 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Tänään painoa oli lähtenyt viime viikosta -400g \:D/
Vyötäröltä - 1cm
molemmista reisistä ensimmäistä kertaa - 1cm
ja voikohan olla totta et mun pömpöstä navan kohdalta on lähtenyt - 9cm :shock:

Olen varmasti mitannut väärästä kohtaa kun 104cm ollut ja tänään 95cm :roll:

Mut jotakin on lähtenyt kuiteskii :lol:

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-08-04 19:34:03 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Mullakin peffanseutu kutistuu vyötäröä nopeammin, joten ainakaan tuo omppuindeksi ei juuri ole miksikään muuttunut. Vatsa näyttää pömpöltä mutta housut lötköttää peffasta. Käsivarretkin ovat onneksi kutistuneet, en ole mitannut, mutta inhat allit eivät enää hölsky. Reisiä en ole mitannut, kutistuneet ovat kun sain hiljan mahtumaan päälle farkut, joita en ole vuosiin saanut kiskottua polvia ylemmäksi :D

Aloitus toukokuussa 2006 ja eka kerran vuosiin kesävaatteiden osto on hauskaa

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 8 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC+02:00