Päätin tänään nyt tänne aloittaa, kun painonlasku ei oo mun juttuni, enkä näemmä pysty edes ruokapäiväkirjaa päivittämään tarpeeksi usein. Tällainen viikottainen vois toimia
Aloin mittaamaan torstaina, oon nyt mittaillut vain ja ainoastaan lantion ja vyötärön, koska ne on ne mitkä lähinnä saisikin kutistua.
Mittaan itseni joka aamu, vessassa käynnin jälkeen, laitan tähän nyt kaikki mittaukset tähän päivään mennessä, mutta vastaisuudessa vain maanantaisin.
to 6.7. lantio: 88cm, vyötärö 71cm
pe 7.7. lantio: 86cm, vyötärö 69cm
la 8.7. lantio: 86cm, vyötärö 68cm
su 9.7. lantio 85cm, vyötärö 68cm
ma 10.7. lantio 84cm, vyötärö 67cm
Tuo tahti on ollut ihan... mieletön huomata! En olis ikinä uskonut. Alkumitathan joskus kesäkuun puolella mulla oli lantio n. 90cm ja vyörätö oli 74cm jopa. En oo ees millään hitler-kuurilla, vaan syön ihan normaalisti karpisti, syön kaksi kertaa päivässä koska on 2 kertaa päivässä nälkä. Ja syön kunnolla, vatsan ihan täyteen asti, pitää aina loikoilla rauhassa jonkun aikaa sen jälkeen, sulatellen.
Välissä saatan napostellakin jotain, jos ollaan jossain ja tulee herkku vastaan. Eilen esim. meni päivällä pari sellaista epäkarppia chiliriisiraksua, tuosta viereisestä oriental shopista ja illalla söin pari palaa karppisuklaata ja pari jotain tummaa kahvisuklaakarkkia, mutta mausta päätellen ne ei ollut ihan täysin sokeritonta, ych.
Mittaan joskus jopa iltaisin ihan vaan sen takia, että en voi uskoa tuollaista hoikistumista todeksi, mutta onpa vaan niin, että illallakin lantio on samoissa mitoissa, vyötärö saattaa joskus turvottaa vähän.
Hui!
Palaillaan viikon päästä, meitsi jatkaa joka-aamuista merkkailua täällä.