karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-04-30 22:12:37

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 4 viestiä ] 
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2008-12-01 20:50:38 
Poissa
sintti
sintti

En välttämättä ihan viikottain ilmoittele noita senttejä, sillä jos ei viikossa mikään muuttunut, ei mun sitä kannata tänne ylös kirjatakaan, eikös :roll:

Alkumitat ovat tässä (ovat vähän aiemmin kirjatut kun alotin karppauksen mut olivat kolme viikkoa sitten aloitellessani samat kuin tuolloin)

11.10.
Vyötärö: 74 cm
Navan kohdalta: 79 cm
Lantio: 93,5 cm
Reisi: 51 cm
Käsivarsi: 27,5 cm

28.11. (3 viikkoa karpattuani)
Vyötärö: 72 cm (-2 cm)
Navan kohdalta: 77 cm (-2 cm)
Lantio: 92 cm (-1,5 cm)
Reisi: 50 cm (-1 cm)
Käsivarsi: 27,5 cm (- 0 cm :( )

Hämmästyttää tuo käsivarsi, pitää varmaan alkaa tekeen jotain painonnostelua... Toisaalta, jospa ne sentit lähtis tuolta sit viimesenä... Mut yleisesti ottaen olen onnellinen :smt026 Tosin enää 3 viikkoa jouluun, joka oli tavoitteeni laihdutuksessa, kiire tulee... Jossen tavoitteeseeni siihen mennessä pääse, aion pitää jouluna "lomaa" karppauksesta, sillä suurin intohimoni joulupöydässä on eri kalat ja mäti perunalla ja tillillä (en syö kinkkua enkä juurikaan laatikoitakaan)... Niin ja ne suklaakonvehdit :oops: Eli en ota paineita, sillä pari päivää annan silloin itselleni lupaa repsua... Ja toisaalta olen aika lähellä tavoitteitani joten ehkäpä onnistun jouluun mennessä...

Ruokapäivis: viewtopic.php?f=11&t=37322

ViestiLähetetty: 2008-12-01 22:28:59 
Poissa
sintti
sintti

Tulipa muuten sellainen vielä mieleen että kaksi viikkoa ennen kuin aloitin varsinaisen karppauksen olin ns. hyväkarppina ja aloittelijana vedin liikaa proteiineja, minkä seurauksena senttejä tuli lisää... En kirjannut noita senttejä ylös, kun otti kauniisti sanottuna hieman päähän, mutta kyllä sitä voi karkeesti sanottuna puhua parista sentistä esim. vyötäröllä (oli muistaakseni 77 cm)... Osa oli varmaan myös nestettä, mutta jos ajatellaan oikein positiivisesti, senttejä on siis 3 viikon aikana lähtenyt enemmänkin kuin nuo yllämainitut [-o<

Tämä vain tsemppauksena itselleni, kun sitä joulua tässä panikoin :lol:

ViestiLähetetty: 2008-12-02 22:06:06 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Hei, olet hienosti kutistunu lyhyessä ajassa =D>

Sulla on nyt sellaset mitat, joihin mä pyrin. Tosin noita lantioluita en kyllä saa hirveesti kutistumaan :wink:
Tsemppiä jatkoon!

ViestiLähetetty: 2008-12-04 12:56:56 
Poissa
sintti
sintti

bea79 kirjoitti:
Hei, olet hienosti kutistunu lyhyessä ajassa =D>

Sulla on nyt sellaset mitat, joihin mä pyrin. Tosin noita lantioluita en kyllä saa hirveesti kutistumaan :wink:
Tsemppiä jatkoon!

Kiitoksia! En oikeastaan tiedä, mitkä mun "tavoitesentit" on, kunhan lähtee tuo ylimääräinen rasvavarasto mahan, käsivarsien ja reisien kohdalta :lol: Toivottavasti päästään siihen, alku on onneksi ollut lupaava! Tsemppiä sunkin projektilla!

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 4 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC+02:00