Eka viikko karppausta takana ja olo on mahtava
Mittasin sentit sunnuntaina mutta pääsin koneelle vasta tänään joten päivittelen vähän myöhässä, sori. Kiloja tippui ja senttejä katosi, kuten monella muullakin ekalla viikolla kuulemma käy. Hiilarit olen pitänyt alle 20g päivässä, proteiinia olen syönyt liikaa ja liian vähän rasvaa mutta minun kokeneemmat karppi ystävät ovat auttaneet minua oikeaan suuntaan. Ummetus vaivaa vieläkin, tosin nyt kun aloin juoda kahvia niin suolenmutkassa tuntuu jonkinlaista liikettä, pidetään peukut pystyssä
Syön vain kaksi kertaa päivässä, olen aina ollut huono syömään joten syön vain aamulla ja töiden jälkeen.
Meinasin itkeä onnesta kun eräät minulle rakkaat housut mahtui jalkaan jo viikon karppauksen jälkeen

nuo housut eivät ennen edes mahtuneet peffani yli menemään mutta nyt ne mahtui! JEE! Nappi ja vetskari ei mene kiinni mutta kyllä siihenkin pisteeseen toivottavasti päästään jossasain vaiheessa.
Tässä siis mittoja, pituutta minulla on hurjat 162cm
Aloitus mitat, Ma 9.2.
Paino: 68kg
Vatsa: 86cm
Reisi: 59cm
Pohje: 39cm
Su 15.2.
Paino: 65,2kg
-2.8kgVatsa: 82cm
-4cmReisi: 55cm
-4cmPohje: 38cm
-1cmPerässä siis punaisella merkattu kuinka paljon on kadonnut kiloja ja senttejä ekaan viikkoon verrattuna.