piinastiina kirjoitti:
Ja kun olisin voinut vannoa et aikaväliä on jos muutamakin tovi!
Siinä nähdään, ei kannata pitää nippa nappa-vaatteita.
Liian useesti näkee teinejä, joilla on muutaman tuuman liian pienet lantio-farkut.
Ei kannata, ei! Nyt on joku välivaihe meneillään kun en oikein löydä kokoani. Ei oo mitään sopivaa, vaan niitä tosivanhoja jotka menee justiinsa ja niitä, jotka on just jääneet liian isoiksi.
Ostoksilla 46-koon farkut saattavat näyttää pukukopissa tuolta kuin muffarikuvassa ja kohta ne kuitenkin valuu jalasta. Alla kuvassa olevat on stretchit ja todellisuudessa liian löysät. Putoavat kävellessä puolitankoon, mutta noin kuvaustilanteen takia... että miltä näyttää (vai hyvältä

, kiitos Auranen, vaikka nyt kyllä imartelet!).
Tuo välitavoitefarkkukuva on kuvottavuudessaan kuitenkin voitto; kuten sanoin, ne eivät ole istuneet tuon paremmin koskaan. Ja mun painoindeksi alkoi silloin kakkosella, ei kolmosella. Ehkä jo vuoden päästä ne sujahtavat päälle kuin hansikas

Tavoite ei tunnu enää niin kaukaiselta! "Pientä" siloittelua vain
Ja mitä niihin teineihin tulee, olin just semmonen... Mä sentään olin snoukkatyttö enkä puhdasverinen pissaliisa, joten peitin isoilla yläosilla vararenkaat. Tai toisaalta löysillä housuilla. Sitä se siiderin ja kaljan kittaaminen + tupakointi + makaronin ja leivän puputtaminen teetti... Vaikka olin soukissakin painolukemissa, hormonit oli jotenkin keturallaan ja kaikki ylimääräinen meni vatsaan. Kun osti farkut missä pepa näytti hyvältä, ihan järkky muffin top!!