karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-04-20 20:56:41

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 171 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 15 6 7 8 9
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2009-11-16 11:27:26 
Poissa
mittanauhakarppi
mittanauhakarppi

henttu23 kirjoitti:
Mikä vika muuten ratsareissa? Eikö niihin kuulu myös se, että pyppy on vähän niin kuin sydän alaspäin? Sen sijaan, että olisi sydän oikein päin (iso yly, pikkuiset pakarat) tai laatikko takaa päin. Ite edustan jompaa kumpaa noista, enkä ole siitä kovin mielissäni. Mun mielestä lantio on se kohta, mikä levein on, eli ne "ratsastushousut" sitten vaikkapa. Jos siis kurveja ajattelee -> ry levein, vyötärö kapein ja ly levein :?:
Luulenpa, että tuo minunkin lantioni on lähinnä mallia laatikko, ja sitten siinä takapuolen alapuolella reisilevenemä. :-k Ja juu, olisihan se johdonmukaista mitata lantiona leveintä kohtaa, kun kerran mittaan vyötärönäkin kapeinta kohtaa. En vissiin osaa päättää, mittaisinko "esteetikkona" vai ompelijana. ;)

2009, viikko 46, maanantai 16.11.

Kuva

Painoa on viikossa hävinnyt reilusti, mutta senttejä tullut joku lisää... :? Mutta mitäs kummaa, jotain on kuitenkin (kahden viikon takaiseen) tapahtunut. Tavoitefarkut on venyneet kaapissa! :shock:

Kuva
vasen 4.11. oikea 16.11.

Viestin otsikko: Re: Siperian sentit 2009
ViestiLähetetty: 2009-11-19 02:04:06 
Poissa
humpuukikarppi
humpuukikarppi

no oho, ja onpa tosiaan venyneet. Ja nyt saa heittää vesilintua kaikilla 5kg enää jutuilla, siis äh, en tajuu. :D Onnittelut!

ViestiLähetetty: 2009-11-22 12:07:44 
Poissa
mittanauhakarppi
mittanauhakarppi

^Jep jep. Tällä tahdillahan se nappi menee seuraavalla sovittamisella jo kiinni! 8) (Mutta saapa nähdä, joko noissa tän vuoden puolella istutaan... :whistle:)

2009, viikko 47, sunnuntai 22.11.

Kuva

Paino (keskiarvo) taas nousussa, kiitos koko alkuviikon kestäneen turvotuksen. :x Paino on vaihdellut tällä viikolla 3 kg sisällä, mikä on minulle tosi paljon! :shock: Ilmeisesti kyse on jostain synnytyksenjälkeisestä hormonaalisesta jutusta, koska nyt on päivänä muutamana ollut vähän merkkiä menkkojen alkamisesta. Tai jotain sellaista. Lisäksi minulla on ollut ihan hullun kuuma. Päivällä on jossain vaiheessa pakko ottaa paita pois ja öisin herään yltä päältä hiessä, vaikka nukun pelkissä alusvaatteissa.

Mutta mutta, ne sentithän tässä oli pääasia, Sentit-alueella ja senttiaiheisessa ketjussa kun ollaan. ;) Ja sillä rintamalla näyttää hyvältä! :smt023 Tällä viikolla siis alitettu vuoden ensimmäisen viikon lukemat sekä mittojen summassa että suurimmassa osassa yksittäisiä mittoja! Kuva Reidenympärys on jostain syystä sentin enemmän, mutta vyötärö on taas/jo raskauttaedeltävissä lukemissa ja rinnanympärystä on imetyksestä huolimatta enää 2 cm enemmän kuin vuoden alussa. Kuppikoko on kyllä monta kirjainta isompi kuin alkuvuodesta, eli selkäpuolelta on kutistuttu. Mutta onpa imetysliivienkin kupit käyneet hieman väljemmiksi. Normaalit kirjaimet, täältä tullaan!

Ai niin, pitääpä hehkuttaa vielä sitäkin, että raskausaikana comebackin tehneistä selluliiteistä ei näy enää jälkeäkään. 8) Pitää se vanhankin kerta toisensa jälkeen todeta, että on tämä vaan ihme dieetti. Minullahan oli selluliittia jo 12-vuotiaana ja normaalipainoisena. Mutta johonkin ne vaan liiat hiilarit heivattua hävis. :mrgreen:

ViestiLähetetty: 2009-11-26 13:02:29 
Poissa
mittanauhakarppi
mittanauhakarppi

Olen tässä tehnyt hieman ajatustyötä ja pistänyt asioita järjestykseen ja mittasuhteisiin...

JULISTAN TÄTEN ITSENI SOPIVAN KOKOISEKSI. ;)

Ensinnäkin totesin, että en tee tiedolla painostani yhtikäs mitään. Kun kerran polvet kestää ja veneen pelastusliiveissäkin kantoraja tulee vastaan vasta 90 kilossa, niin ihan sama vaikka painaisin 75 kg lopun ikääni. Vaikka siinä taulukoiden mukaan onkin 5 kg liikaa. Ja mitä sentteihin tulee - päätin, että niitä on sopivasti ja ihan oikeissa paikoissa. Miksi odottaisin, että itse olen johonkin Vaatteeseen sopivaa kokoa, kun voin jo nyt tehdä kaavat vaatteisiin, jotka sopivat Minulle? (Haha, ihan kuin minulla olisi niin kauan molemmat kädet tuon vauvan kanssa vapaana, että sen tekisin! :lol:) Enhän minä ole lihava (enkä rumakaan) vaan terve ja hyvinvoiva. Muodokas kenties. Miksi siis tavoitella jotain muuta kuin mitä nyt on?

Seuraavan kerran mittoja luvassa sitten vasta joulukuussa. Eli jos nyt kerran kuussa vaikka seurais, mitä tapahtuu. Otsikkoon pyöristin muutaman sentin alaspäin muodolliseksi tavoitteeksi, joka tulee ehkä ensi vuonna vastaan - jos on tullakseen. Kaikkinainen turina täällä silti jatkossakin sallittu. :)

ViestiLähetetty: 2009-11-26 14:06:42 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

:smt041 Ihana julistus!! Pakko oli kommentoida, kun käyn kuiteskin aina sun "jutut" lukemassa. Oot yksi mun "karppi-idoleista" :D

oih ja voih kun olisi itsekkin aikoinaan edes kuopuksen odotusajan pysynyt karppina..

ViestiLähetetty: 2009-11-26 15:55:35 
Poissa
mittanauhakarppi
mittanauhakarppi

^Kiitoksia vaan. Vai idoli...? Kuva

ViestiLähetetty: 2009-11-26 16:22:17 
Poissa
humpuukikarppi
humpuukikarppi

Hieno julistus! :D Pääasia et itse viihtyy omissa nahkoissaan ja sullahan on tuo "salainen ase" eli ompelukone käytettävissä. Sujauta vauva kantoliinaan, niin pääsee surauttelemaan. Jos asuttaisiin lähekkäimmin, niin pidettäisiin mammojen ompeluiltamia ja ommeltaisiin tasselleita ja ties mitä tisseleitä ja burleskiasusteita... Ja miksei ihan vaatteitakin, jopa.
Ompeletko vauvalle?

ViestiLähetetty: 2009-11-26 16:26:20 
Poissa
himokarppi
himokarppi

Mäkin fanitan Siperiaa. Ihana julistus! =D>

ViestiLähetetty: 2009-11-26 21:31:57 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Onneksi olkoon :smt045

ViestiLähetetty: 2009-11-27 01:17:20 
Poissa
mittanauhakarppi
mittanauhakarppi

Kiitoksia myöskin teille. :)

Mimmimakia kirjoitti:
Ompeletko vauvalle?

Eipä ole hirveästi vauvalle tullut mitään ommeltua, kun on saatu isot kasat serkulle pieneksi käyneitä vaatteita ja vähän muualtakin. Ja muutenkin tuntuu vähän turhalta vaivalta, kun niiden käyttöikä on niin lyhyt. :P Blogista löytyy ne vähät (+allekirjoittaneen muodot :lol:), jos huvittaa käydä katsomassa. Aika hiljaista on kyllä ollut viime aikoina päivittäminen...

Viestin otsikko: Re: 100-70-95
ViestiLähetetty: 2009-11-27 10:12:00 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Hieno julistus tosiaan! =D> Itsekin olen alkanut olla viime aikoina vähän samoilla linjoilla sen suhteen, että vaikka otankin mitat edelleen joka viikko, niin lähinnä sellaiselta seurailulta tämä tuntuu. En myöskään ole käynyt pariin-kolmeen viikkoon ollenkaan vaa'alla, koska minua ei oikeastaan edes kiinnosta mitä lukemia se näyttää. :mrgreen:

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 171 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 15 6 7 8 9

Kaikki ajat ovat UTC+02:00