Heipp Dorinda, Ninja ja Jules!
Kiitos, Ninja kiitoksesta!
Ei ne tisukat ole kovin paljoa pienentyneet, ainakaan vielä... Edelleenkin mitta on 116 cm, se yksi pienempi tulos johtui väärästä mittauksesta (tai sitten mulla oli jotkut kutistuneet rintsikat päällä) Olkahihnoja olen joutunut vähän lyhentelemään, mutta kupit istuvat edelleen hyvin. Mun mies tykkää myös isosta pepusta ja reisistä... Minä taas en oikein tykkää ihan näin isoista. Kyllä ne onneksi pikku hiljaa pienenevät. Mies on vakuuttanut mulle, että rakastaa mua ihan kaiken kokoisena ja odottaa innoissaan mun terveempiä polvia, että voitais joskus jopa juostakin yhdessä...
jules kirjoitti:
:oletko jostain pohjoisesta, kun karhunkierroksella kävit? ite kävin kaverin kanssa vetämässä sen pisimmän version 15-vuotiaana. oli kyllä tosi hauskaa ja mieli tekee lähteä joku päivä vielä uusiks, kunhan tuo poju kasvaa jonnin verran.
mä olen tänä kesänä innostunut uudestaan melomisesta. suunnittelin liittyväni ens keväänä seuraan tai ostavani oman kajakin, jotta sitä pääsis paremmin harrastamaan. sen lähemmäs merta ja luontoa on vaikea kuvitella pääsevänsä
Asun Rovaniemellä. Ens viikonloppuna olen lähdössä Korouomaan. Olen laitellut juttuja reissuistani OffTopiciin otsikolla "Onko täällä erä- ja vaeltajakarppeja?" Sieltä voi lukea lissää, jos kiinnostaa.
Kannattaa katsoa myös maanpuolustuskoulutuksen kursseja netistä. Ne ovat monesti ilmaisia, kun reserviläiset järjestävät niitä talkoovoimin. Mekin aiomme lähteä Ivalojoelle melomaan ensi kesänä. Viime viikonloppuna olimme mpkry:n erätaitokurssilla, ja yksi kouluttajista kertoi, että varmaankin semmoinen kurssi taas järjestetään. Talvella on ollut "Hukannulkka" niminen kurssi, jossa harjoitellaan selviytymistä talvisessa luonnossa. Siellä nukutaan lumiluolassa, jos lunta on riittävästi. Kursseille saa osallistua käsitykseni mukaan myös Lapin ulkopuolella asuvat.