karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-05-02 14:24:18

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 41 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 Seuraava
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-02-11 09:20:20 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Joo, ihmiset on tosiaan erimallisia :shock: .
Tuo sentin pituusero on ihan minimaalinen mikä siis meillä on :) .
Mulla on tosiaan semmoiset metrijalat, että 15cm lyhyempi kaverini on istuilteen samanmittainen kuin minä, mutta sitten kun noustaan niin meikä vaan jatkuu ja jatkuu :lol: .

Jokunen aika sitten käytiin keskustelua ystäväni miehen kanssa tästä mun painosta. Hänestä ei ollut todellista näillä mitoilla, että mulla on läskiä. No ei siinä auttanut kuin esitellä jenkkakahvat, niin johan hiljeni :D
Niin ja kylkiluut ei törrötä vielä pitkään aikaan :evil:

Kuntoiletko minkäverran?
Minä kävin salilla vajaan vuoden, mutta nyt se on tauolla, kun tuli asumusero miehen kaa...joten on hieman hoito-ongelmia :roll: . Jumppailen kotona satunnaisesti 4kg punttien kanssa.

175cm

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-02-11 10:14:03 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Noniin, päivän/viikon ärsyttävin ja odotetuin tehty, mittaus. :D

Viime viikolla kävin tunnilla (fitball) vain kerran, sitten vei vatsatauti ja muut sain peruuttaa :evil: Muuten pyrin käymään eri tunneilla kaksi kertaa viikossa vähintään. Salille en ole eksynyt pitkään aikaan, yksin on niin tylsää tehdä... Omalle kuntokeskukselle on nostettava siinä mielessä kyllä hattua, että valvottua lapsiparkkia on järjestetty kiitettävästi, muuten jäisi minultakin väliin. Miehellä on sen verran epäinhimmilliset työajat.

Kiva kuitenkin löytää vertailikumppani! :D

Tämän viikon tulokset ovat kyllä pitkälti vatsatautini ansiota, vesi/tee-linjalla ei paljon pääse kuin kutistumaan :wink: . Kilo pois ja mitat tulevat tässä:

vyötärö: 75 cm (sama)
r.ymp.: 78 cm (sama)
lantio: 101 cm (-2 cm :D )
reisi: 58 cm (-1cm)
Pohkeestakin se sentti on lähtenyt, vaikka ei sitä pitänytkään enää mittailla...

Tickeriäkin saan käydä taas rukaamassa :D Toivottavasti vain eivät palaa...

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-02-19 07:42:30 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Viikonloppu meni juhliessa lapsen synttäreitä. Kakusta osasin pysyä erossa, mutta suolakeksejä runsaan maustejuuston kanssa meni aika paljon.
Viikolla en ehtinyt tunneilla käymään lainkaan, se vähä vapaa-aika mitä töidenjälkeen jäi, meni täysin valmisteluihin ja kun juhlat oli lauantaina juhlittu, olin totaalisen loppu. Rentoutuminen ja kiireen loppu aiheuttivat täyden v*****sen...

Onneksi mies antoi tilaa ja sain möllöttää rauhassa sunnuntain. Mies otti vetovastuun perheestä. Kyllä yksi ottaa päähän- päivä, sillointällöin tekee ihmeitä.

No mutta, vaa´alle en ole uskaltanut :oops: , pelkään että se näyttää enemmän... Mutta tuloksia on kuitenkin taas tullut senteissä :D
Ihanaa kun vaatteet alkavat roikkumaan päällä! Saan hankkia uusia ja PIENEMPIÄ :D

Mitat taas:
lantio 101cm (sama)
reisi 57cm (-1cm)
liivimitta 78cm (sama)
vyötärö 74cm (-1cm)

Kun vielä saisi taas paremmin aikaa käydä niillä tunneilla...

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-02-19 09:59:44 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

hyvähyvä :!: Reidetkin kapenee :!:
lähtispä mullaki vyötäröltä :)

175cm

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-02-24 09:06:30 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Viikko kujeilua takana jälleen kerran.
Senteissä ei nyt ole tapahtunut muutoksia kuin liivimitassa -1 cm... Mutta olen todella iloinen silti että vatsataudin aikana hävinneet sentit ja kilot eivät ole tulleet takaisin, vaikka ruoka on maistunut todella hyvin sen jälkeen...

Eräs tuttava huomautti kuinka olen päässytkin näin laihtumaan, samaan hengenvetoon harmitteli kun itsellään vain paino nousee. Hän on sen verran puheliasta tyyppiä että enpäs päässyt kertomaan syitäni... Mutta hänen omat yrityksensä ovat olleet ateriakorvikejauheita ja tällähetkellä koettaa vähärasvaista kasvisruokavaliota...
Ehkä jonain päivänä saan myös suunvuoron... :wink:

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-03-04 08:13:40 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Noniin! :D
Lantio 100cm! Muualta en ole kadottanut mitään, mutta tuokin riittää, siis vielä pikkasen pois... :)

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-03-11 07:01:47 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Ei tuloksellista mittausta... päinvastoin, reidessä oli lisää sentti. Mutta en taida ottaa sitä huomioon. Päällä on hirveä turvotus. Johtunee perjantai-illsta, jolloin veljen avovaimon kanssa vietimme tyttöjen illan.

Eilen pahaan olooni vedin pitsaa, mies toi lohduksi mustikkapiirakkaa ja pepsiä :shock: Eli meni täysin maton alle koko päivä...

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-03-20 07:34:47 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Olinpas taas unohtaa...
Reidestä, olkavarresta, vyötäröltä ja liivimitasta on kaikista lähtenyt sentti. :D Tosin reidestä ja vyötäröltä se mitkä tulivat takaisin, mutta lähti kuitenkin.

Mutta jos vertaa tämän päivän tuloksia tammikuun alkuun, niin olen erittäin tyytyväinen! :P
lantio 104cm --> 100cm (-4cm)
reisi 62cm --> 57cm (-5cm)
liivimitta 78,5cm --> 78cm (-0,5cm)
olkavarsi 28cm --> 27cm (-1cm)
pohje 38cm --> 36cm (-2cm)
vyötärö 76cm --> 74cm (-2cm)

Eniten on lähtenyt sieltä mistä olisi tarkoituskin, eli lantiolta ja reisistä. Syksyn aikana ei sieltä pahemmin laardi sulanut vaan vatsan alueelta. Vatsankin ympärys oli muistaakseni jossain vähän yli 90cm:n aloittaessa... :shock:

Eli vaikka taas on hidastanut pudotus, niin kun vertailee tuloksia joita on tullut kuitenkin melko lyhyen ajan sisällä, niin ei voi muuta kuin hymyillä. 8)

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-03-26 06:32:53 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

:smt026 Satanen rikki! EN uskonut tämän päivän tulevan! :lol:
Paino ei ole pudonnut pitkään aikaan mihinkään taas, mutta onneksi luotan enemmän tähän puolitoistametriseen ystävääni, mittaan.

Lantio 99cm (-1cm) :lol:
Reisi. Paksuin kohta edelleen 57cm, mutta sentti alapäin niin se on 56cm.... Ehkä ensi viikko valaisee jo paremmin asiaa.

Muutoin samoissa mitoissa:)

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-03-26 22:50:20 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

:smt041 Vähä hianoo!!! sie meet jo reteesti eellä, sentit vaan karisee! :D
Mieki täälä yritän, mut siun mittoihin on viel matkaa. Taidat pysyä aika hyvin ruodussa, toisin kuin eräs :oops:
Hianosti menee, jatka vaan samaan malliin niin kesäksi saat jo haeskella bikinejä ;)

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-03-27 06:06:51 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Tack tack! :D
Sehän tässä hauskinta onkin... mä en kovin helposti pysy ruodussa. :oops: Siksi varmaan en uskalla tuota ruokapäikkyäkään tänne alkaa väsäämään. Mut varmaan naurettaisin ulos koko roorumilta.

Mä varmasti nykyään sorrun vähintään kerran viikossa. En karkkeihin tms. mutta olen taas lisännyt täysjyvätuotteita ruokavalioon, mutta vähentänyt maitotuotteita. Sipsitkin ovat edelleen se heikkolenkki, mutta eivät onneksi edes kerran kuussa.

Lisäksi nälänhallinta taitaa alkaa olemaan hyppisissä :) . Aamulla kahvin lisäksi voi mennä kananmuna tai jokunen leikkele. Lounaskoko (siinä 12 aikaan) on pienentynyt hurjasti, tulen täyteen hyvin nopeasti ja 17 aikaan yleensä syön jotain välipalaa; salaattia, näkkäriä... Ja illalla ennen nukkumaan menoa iltapala. Luulen että nykyään syön päivän aikana sen mitä ennen suunnilleen luonaalla.... Silti ravinnon ollessa vähän toisin koostettua, pysyn ihme kyllä kylläisenä :D

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-04-01 07:02:40 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Olen nyt jotenkin alkanut ylläpitoon tms. Paino ei enää laske, joskei nousekkaan. No, en ole siitä huolissani. Muutokset ovat vain hyvin hyvin hitaita taas.

Reisi viikon aikana laski siihen 56 cm:iin. :D Muutoin mitat pysyivät samana, vaikka lantiolla voisi olla siinä ja siinä olisiko jo alle 99cm.

No, hyvää aprillipäivää!

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-04-01 07:20:58 
Poissa
touhukarppi
touhukarppi

Moi Greeny, hyvinhän sulla menee.Mulla noi viimeiset 2-3kg oli tosi kovan työn takana. Kyllä nekin sitten jossainvaiheessa tippuvat. Mä aloitan kanssa ylläpidon ja meinaan lisätä vähän täysjyvää mukaan. :D

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-04-02 07:07:28 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

moi...
minäkin olen vissiinkin jollain omalla ylläpidolla, kun paino ei tipu ollenkaan, eikä mitatkaan muutu...ainakaan pienemmäksi.
Sinä olet ottanut minua kovasti kiinni. Taidetaan olla ihan samoissa mitoissa, sentti sinne tai tänne :)

175cm

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-04-03 20:01:28 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Me ollaan vissiin saman painoisia. Mulla alkaa kesäkuntoon kiristys. Tappomeininki :P

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-04-04 06:04:23 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Heipsis, kiva kun käy vieraita!

:D Tappomeininki, hyvä ilmaisu. Sitä munkin pitäisi varmaan kokeilla. :D
Toinen mitä mietin, olisi että koettaisin huijata itseni uskottelemaan että vielä on kymmenen kiloa pudotettavaa, niin ehkä noi pari kiloa sitten lähtisi, ja toivottavasti juuri lanteilta/reisistä. :?

Sain eilen kiivaasti odottamani työhaastattelukutsun. Olin hakenut kahta paikkaa ja molempien haastattelu on samanaikaisesti :D No, illalla palkitsin itseni hetken mielihyvällä ja söin miehen lihapiirakan... Mutta kyllä se taas hetken harmittelun jälkeen nosti motivaatiota :wink:

On muuten oltava vaan positiivista että alan olemaan yhä useamman ihmisen kanssa samankokoinen :D , ennen olin ihan yksin omankokoinen.

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-04-10 06:11:51 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Väliaikatedoite; En ole mitannut, enkä mittaa! Selitys; Pääsiäinen!

Palataan taas viikonloppuna asiaan :D

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-04-13 19:34:04 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Pikku SKABA? No ,ei oikeasti :smt024 otas mitat niin tsempataan? :wink:

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-04-15 07:32:49 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

*huokaus* Olen edelleen samoissa mitoissa. Tätä on nyt kestänyt ihan liian kauan! :cry:

Perjantaina panin kaikki retkahdukset pannaan, enään ei selitykset auta! Sopivasti omaohjaaja kuntosalilta soitteli kuulumisia ja kuun lopussa tehdään mulle uusi saliohjelma 8) Vähän mielekkäämpi ja tehokkaampi.

Kai tää sitten on olevinaan jotain psykologista kun olen jo NIIIN lähellä, ollut jo melkoisen kauan, että sitä kokoajan antaa itselleen luvan lusmuilla ja herkutella. Nyt sen olis jo syytä loppua.

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-04-15 07:38:00 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

moi :D
mullakaan ei oo mitat muuttunu miksikään.
Ei vaikka paino kävi väliin 65,5kg...mitat pysyi samana kuin 2kg isompana :roll: .
Omituista, omituista kerrassaan :smt017
Mulla on vielä tavoitepainoon matkaa viitisen kiloa. Emmää tiiä miten se onnistuu :cry: . Nyt oon alkanu käyttää Finelin ruokakoria, jotta näen jonkinlaista suuntaa minun ravintoarvoille :roll: .
Mut tsemiiiiii sulle kovin :D

175cm

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 41 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00