2009, viikko 12, maanantai 23.3. (rv 13+5) 
Pientä levenemistä joka suuntaan havaittavissa tällä viikolla...(*

Muuten ihan ookoo. Alamaha on alkanut ihan minimaalisesti pömpöttää. Välillä tuntuu mahassa käyvän jo kauhea hyörintä.

Lievä kuvotus vaivaa edelleen, eikä syöminen ole karppausta edelleenkään, mutta on siinä jo sentään taas hieman enemmän tolkkua. Parin päivän päästä alkaa jo keskimmäinen kolmannes. Pitäisi ruveta pikkuhiljaa noista sokerisista jutuista luopumaan, ettei tule sokeririippuvaista jättivauvaa...

Onneksi ihan suurin hitti on kuitenkin karkkien sijaan ollut Subwayn tai Mäkkärin kanasalaatti reilulla majoneesilla!

Harmi, ettei ole mahdollisuutta syödä niitä joka päivä! Löysin myös uudestaan nuoruuteni herkun (Siperiaa oli silloin alle 60 kg): ruisleipä, jonka päälle on mikrossa sulatettu hillitön määrä juustoa. Ainakin tuon yhden palan päivässä on tuntunut paikat kestävän. Vehnästä olen jo luopunut taas, kun se rupesi vaan maistumaan niin pahalta! Se myös tuntuu närästävän enemmän kuin ruis. Tulipahan kokeiltua, ei taas harmita ollenkaan olla ilman. Itse asiassa sokerinsyöntikin on kyllä vähentynyt, kun siitä tuntuu tulevan niin kauhean heikko olo.
Olen saanut yrittäjäkurssin päätökseen, joten nyt voin sitten ottaa äippälomaan asti ihan rennosti.

Yrityksen perustan vasta sitten äitiysloman jälkeen. Mutta jospa sitä nyt tulis vähän jotain valmisteluja (niin vauvan tulon kuin yrityksenkin suhteen) tehtyä, eikä vaan roikuttua karppifoorumilla 24/7 syyskuuhun asti..!

*) muoks. Kun tarkemmin katsoin niin eihän tuossa oikeastaan ole leventynyt muu kuin sellaiset paikat, mistä olis vähän niin kuin tarkotuskin levetä...