karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-04-23 13:35:06

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 126 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 4 57 Seuraava
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2009-03-02 18:23:38 
Poissa
mittanauhakarppi
mittanauhakarppi

henttu23 kirjoitti:
Heh, painosarakkeessani seisoo 80-82,5 kg :D Esimerkiksi 81-kiloisena painoindeksini olisi alle 30 -- siltä varalta, että ticker menee liikahtamaan ( :roll: ) sanotaan, että nyt paino pyörii 85 kg:n ympärillä. Karppitiiviyttä havaittavissa XL-sarjassa :D

Niinpä. 8) Meikäläisenkin kokoiset ihmiset painavat taulukon mukaan keskimäärin onnettomat 68 kg!! :lol:

ViestiLähetetty: 2009-03-02 23:59:41 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Et sää Siperia turhan päiten mittanauhakarppi oo, tittelisi olet ansainnut 8) Mutta oletko todellakin AC-mitoituksella (en ihan muista enää)? Se on aika harvinainen vartalomalli tuon linkin mukaan.

On tämä hauskaa ja armollista puuhaa vaa'an lukemien tuijottamisen sijaan. Yleensä jojotellessa ovat lähteneet kilot senttien sijaan, joten tämä on kyllä pieni ihme. Edelleen tavoittelen alle 80 kilon lukemia, mutta oikeastaan sen jälkeen ei ole kilokehityksellä enää merkitystä, jos senttikehitys jatkuu.
Hehkun ja hehkutan niin, että itseänikin nolottaa :D

Heipat myös Pingviinille! Täytyy tehdä vastavierailuja pikapuoliin suuntaan jos toiseenkin :)

ViestiLähetetty: 2009-03-03 07:16:06 
Poissa
mittanauhakarppi
mittanauhakarppi

henttu23 kirjoitti:
Mutta oletko todellakin AC-mitoituksella (en ihan muista enää)? Se on aika harvinainen vartalomalli tuon linkin mukaan.

Kyllä vaan, jos rinnan ja lantionympärystä katsoo. Vyötärö ja rinnanalus minulla on kyllä reilusti taulukkokokoa kapeampi, eli kyse on ennemmin rintavuudesta kuin lanteettomuudesta, joten ajattelen mieluummin ylä- ja alaosan koon erikseen, eli olevani kokoa B40 ja 80F/G enkä kauttaaltaan AC46... :lol:

ViestiLähetetty: 2009-03-05 15:29:38 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

pingviini kirjoitti:
:lol: Ihania nämä sun analyysit, mittoja ja % joka suuntaan =D>

Olin jo hiukan mennyt sekaisinkin :D Oon käynyt muutamassa viestissä ekalla sivulla korjailemassa lukuja. Vyötäröltä oli tosiaan lähtenyt 16, ei 14 cm (muutaman kerran se piti laskea, että sen uskoi!). Vyötäröstä muistan sellaisenkin asian, että seisoessa sen ympärys oli himpun yli tai allekin 110 cm, mutta istuessa navan päälle valui yli 120 cm tynnyri. Järkyttävä ero, nyt tietenkin maha pysyy ok kasassa istaallaankin. Viikottaiset vaihtelut olivat haitarilla 5 cm, joten hieman mua vaivaa tämä mittaamisen epämääräisyys, kun tuossa marginaalissa saa vääristeltyä lukuja huomattavasti radikaalimpaan suuntaan. Mutta enhän sellaista tekisi 8)

Toinen oma hämmennys oli tuo rinnan alapuolelta otettu mitta. Seurailen sitä vain tuon liivikoon kautta, muuten sillä ei sinänsä ole mulle merkitystä enkä sitä ilmoita.

:arrow: Käy järkeen, Siperia. Se 46-koko taas ei käy, kaukana olet siitä :D

ViestiLähetetty: 2009-03-07 20:20:16 
Poissa
pallopollari
pallopollari

Juu... kyllä tämäkin päikky on lukulistalla :) mennään niin samoissa kiloissa ja pituus melkeen sama... Mut erityyppiset vartalot on näköjään. En voi vertailla meidän senttejä :D (mä oon se suorakulma ja tiimalasi vois olla haaveena)

ViestiLähetetty: 2009-03-09 01:13:58 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Moips Miirumaikkikin! :) Huvitin itseäni vertailemalla omia mittojani pluskoon mallien mittoihin, BGM Models Australia. Vitsit, jos olis sopivat kasvot niin tuossa olis työ, johon vois tavoitella. Opiskelijalle lisätienestiä :D Täytyy kyllä aploodeerata niitä, jotka saa vatsan pidettyä tiukkana alusvaatekuvia varten koossa 46 tai 48 :o Mikä taas oli hauskaa huomata, oli että samankaltaisiakin mittoja löytyi kuin omat. Sillä erotuksella tietenkin, että nuo mallit ovat keskimäärin 10 cm pidempiä ja muun muassa raajoiltaan nätimmin muodostuneita :oops: Mutta narsismin hengessä...! Olenkohan ainoa, joka jaksaa samalla pieteetillä kollata naisvartaloita ja vertailla :-k

Pari huomiota: yli 20 cm ero vyötäröllä ja rinnalla näyttää aika huimalta, jos rinnanympärys on alle sata. Vähän isommilla naisilla 25 cm ero on aika merkittävä, siis sellainen big booby woman-look :mrgreen: Tietenkin ihailen päinvastaista vartalomallia kuin mitä oma on ollut, eli hieman lanteikkaampaa. Joku 25-30 senttiä vois olla aika unelma ero vyötäröllä ja lantiolla. Makumieltymysanalyysin jälkeen päädyin

unelmamittoihin
96-72-99

ry-vy erotus 24 cm
vy-ly erotus 27 cm

Vyötärö-lantiosuhde 0,72

Jos sinulla on nämä, omistat unelmavartaloni :lol:
Vertasin naisten kokotaulukkoon jälkikäteen ja aika lähelle meni sitä B42:sta, johon olin suunnitellutkin tähtääväni. Ei mulla ollut hajuakaan, kunhan tuijottelin pyllyjä ja reisiä, vartalon suhteita yritin tutkia esteettisestä näkökulmasta.
En oo outo, oon taiteellinen :mrgreen:

B42-koko: 96-76-100, 72 cm vyötärö on koon B40. Painotaulukko sanoo 64,5 kg. Unelmamittoihin on matkaa rinnasta -13 cm, uumasta -12 cm ja lantiosta -13 cm. Taistoon! Kuva

ViestiLähetetty: 2009-03-09 09:30:41 
Poissa
mittanauhakarppi
mittanauhakarppi

Hihii, sä oot kyl yks Miss Analyysi! :lol: :smt061

Itsekin toivoisin olevani malliltani ennemmin lanteikas kuin tällainen povipommi. Mulla on rinnan ja vyötärön ero yli 30 cm! :shock: Olispa se sama vyötärön ja lantion suhteen... No ehkäpä voin nyt elää toivossa, että lantiokin raskauden myötä levenee... 8-[ Kaikista mieluiten olisin ehkä kuitenkin hoikkaraajainen, mutta se nyt on ainakin ihan turha toivo.

Tsemppiä, reilut -10 cm ympärysmitoista on loppujen lopuksi aika helppo nakki! :mrgreen:

ViestiLähetetty: 2009-03-10 14:47:21 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

henttu23 kirjoitti:

unelmamittoihin
96-72-99

ry-vy erotus 24 cm
vy-ly erotus 27 cm

Vyötärö-lantiosuhde 0,72

Vertasin naisten kokotaulukkoon jälkikäteen ja aika lähelle meni sitä B42:sta, johon olin suunnitellutkin tähtääväni. Ei mulla ollut hajuakaan, kunhan tuijottelin pyllyjä ja reisiä, vartalon suhteita yritin tutkia esteettisestä näkökulmasta.
En oo outo, oon taiteellinen :mrgreen:

B42-koko: 96-76-100, 72 cm vyötärö on koon B40. Painotaulukko sanoo 64,5 kg. Unelmamittoihin on matkaa rinnasta -13 cm, uumasta -12 cm ja lantiosta -13 cm. Taistoon! Kuva

Mulla on sit vissii sun unelmavartalo :) Omat mitat ovat tosiaan 96-69-99

off topic: Mielenkiintoista lukea ruokapäikkyäsi, kun itsekin olen entinen syömishäiriöinen. Mulla on onneksi ollu aina surkea itsekuri, etten ole vuosia ikinä elänyt alikaloreilla. Näin jälkikäteen se on suurin onni.

Mut pitää kommentoida noihin sun reisiin, että sulla on samankokoset reidet kun mulla! :) olen 169cm pitkä eikä nää kyl mun mielestä mitkään isot ole.. tosin kykkään salilla aika ahkeraan, ettei nää mitkää kauheen ohuetkaa ole. Minihameessa kuljen kuitenki monta kertaa viikossa. Eli siitä sulla ei kauheesti edes ole lauihdtutusvaraa.

ViestiLähetetty: 2009-03-10 23:09:47 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Siperia kirjoitti:
Hihii, sä oot kyl yks Miss Analyysi! :lol: :smt061

Hehe :D :oops: Tässä vielä pari testiä naisimmeisille:

Kolikkotesti

Callanetics-kirjan mukaan jalkojen tulisi koskettaa yläreisistä, polvista, pohkeista ja nilkoista.
(Näihin kohtiin voi asettaa ne kolikot).
Muissa kohdissa tulisi olla hieman ilmarakoa, siis reisienkin kohdalla.
Tämän testin oon läpäissyt pulskempanakin :mrgreen:

Sittenhän on myös perinteinen
kynätesti

Eli rintojen alle kynä(t), jos pysyy siellä niin ne roikkuu :? Helevata, tässä tulis kyllä olla joku
kuppikokoraja, sillä ei isot kannut millään pysy noin terhakkaina kannattelematta.
Kuka perkele tämän keksi.

Voi kiitos, Siperia. Oispa niin, että helppo nakki vain :D Vaan reilut 10 cm! Ehkä jo ens vuonna samaan aikaan? Nykyään itsekuri on huono, ennen sitä riitti kyllä. En halua nähdä hirveästi vaivaa hoikistumisen eteen, joten hitaasti tapahtuu... Syömiset ei oo laihduttamista, vaan syön ja liikun siihen tapaan kuin voisin kuvitella loppuelämäni tekevän. Hienosäätöä teen kyllä jatkuvasti. Henkisesti oon siis ylläpidolla, mutta onhan tuossa uudenvuoden puolella pari kiloa kuitenkin lähtenyt.

Heips, Goldie! Mä arvasin, että löytyy joku noilla mitoilla :D Vau, 69 cm vyötärö... Onko sulla jossain kuvia :-k :D
Hitto kun en silloin hoikkana mitannut, sais jotain osviittaa siitä, kuinka kapoiseksi sen vyötärön voi edes saada. Mun luontainen olotilani ei kuitenkaan ole vyötärölihava, vaan se on jotain hyvin väärillä ruokailu- ja juomailutottumuksilla hankittua.

Ehkäpä jaloissa vaan silmälle mieluisampi muoto riittäisi. Muhkurat pois. Snoukka on etureisille tehokasta, siinähän ollaan monta tuntia kyykistelevässä asennossa niiden varassa, niin ylös kuin alas mennessä. Sisäreidet onkin juttu erikseen. Ja jos nyt vielä lämpimikseni jatkan jaarittelua (lienee minulla siihen lupa vaikka ketään ei kiinnostaisikaan :mrgreen: ), niin siinä mielessä ne vois kaveta, kun reidet aika mahtavasti hinkkaa housut haaruksista puhki. On ollu vähällä, etten oo saanu sukkahousuja syttymään palamaan :D Ei siis minareita tänne vielä :lol: Ja oishan se aika hassua hävittää kolmisenkymmentä senttiä vyötäröltä, eikä yhtään reisistä, mutta se vaan kertoo juuri niistä epäsuhtaisuuksista ja niiden korjaantumisesta. Toivon.

ViestiLähetetty: 2009-03-11 13:22:46 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

henttu23 kirjoitti:
unelmamittoihin
96-72-99

ry-vy erotus 24 cm
vy-ly erotus 27 cm

Vyötärö-lantiosuhde 0,72

Heh, omat mittani ovat aika lähellä noita, tämänhetkinen tilanne on 98-76,5-102. :mrgreen: Olipa hauska nähdä miltä näyttää muuten suunnilleen saman kokoinen mutta 13 cm pidempi nainen. :lol:

ViestiLähetetty: 2009-03-11 20:53:15 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

^ Tuossahan se jutun hauskuus onkin, kun torson mitat ovat vaan osa totuutta. On paljon muitakin tekijöitä kuten pituus :D Minä taasen olen aika tarkalleen 13 cm noita vertailemiani malleja lyhyempi. On silti jotenkin kiva määrittää itsellensä se tavoite (ja todeta, että hävitettävää ei välttämättä ole kymmeniä kiloja tai kymmeniäkymmeniä senttejä).

ViestiLähetetty: 2009-03-11 22:57:01 
Poissa
pallopollari
pallopollari

Jep en minäkään ole ylipainoinen vaan pelkästään alimittainen!
Mulla on ystävä joka on yli 180cm pitkä. Ja meillä on sama rintaliivikoko ja sama housukoko. Arvaa vaan kumpi meistä vaikuttaa normaalilta ja urheilulliselta näissä mitoissa ja kumpi on se tukeva täti-ihminen? ei oo helppoo olla pätkä #-o

ViestiLähetetty: 2009-03-13 18:20:24 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Länsirintamalla ei mitään uutta.

ViestiLähetetty: 2009-03-13 18:24:33 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

henttu23 kirjoitti:
Hehe :D :oops: Tässä vielä pari testiä naisimmeisille:

Kolikkotesti

Callanetics-kirjan mukaan jalkojen tulisi koskettaa yläreisistä, polvista, pohkeista ja nilkoista.
(Näihin kohtiin voi asettaa ne kolikot).
Muissa kohdissa tulisi olla hieman ilmarakoa, siis reisienkin kohdalla.
Tämän testin oon läpäissyt pulskempanakin :mrgreen:

Sittenhän on myös perinteinen
kynätesti

Eli rintojen alle kynä(t), jos pysyy siellä niin ne roikkuu :? Helevata, tässä tulis kyllä olla joku
kuppikokoraja, sillä ei isot kannut millään pysy noin terhakkaina kannattelematta.
Kuka perkele tämän keksi.
Olen käynyt täällä silloin tällöin lueskemassa edistymisestäsi ja arvaa vaan kävinkö testit luettuani hakemassa 4 kolikkoa ja kynän :lol: No joo, kolikkotestin tulos oli kyllä odotettavissa, eli jalat ovat reisistä sen verran tiiviisti yhdessä, että mistään raosta ei voi parhaalla tahdollakaan puhua. Olen tuon testin joskus ennenkin tehnyt ja silloin BMI on jotain välillä 18,5-19, eikä silloinkaan jäänyt paljon rakoa #-o Tuo kynätesti olikin sitten kivempi :D Eli kuppikokoni on G tai F (povi on pienentynyt aavistuksen painon pudottua 5-6 kiloa), eikä se kynä pysy paikallaan istuessakaan \:D/ Niin se vaan taitaa olla, että me olemme kaikki eri mallisia ja jokaisen kropasta löytyy jotakin hyvää :D

Tsemppiä sinulle projektiisi! :D

ViestiLähetetty: 2009-03-13 18:40:19 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Tyhmä kynätesti Kuva :D

Siis hei vaan, Orkidea :)

ViestiLähetetty: 2009-03-13 18:47:38 
Poissa
mittanauhakarppi
mittanauhakarppi

^Kolikkotesti on kans ihan tyhmä! Ei välitetä sellasista! :twisted:

ViestiLähetetty: 2009-03-13 18:51:32 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Siperia kirjoitti:
^Kolikkotesti on kans ihan tyhmä! Ei välitetä sellasista! :twisted:
Ihan samaa mieltä :evil: :wink:

ViestiLähetetty: 2009-03-13 18:59:07 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Tasan meni puntit, joten ei välitetä :D

ViestiLähetetty: 2009-03-13 19:06:04 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

henttu23 kirjoitti:
Tasan meni puntit, joten ei välitetä :D
Niinpä :wink: ja ajatelepa, että hyvillä liiveillä saat ihmeitä aikaan, mutta noihin paksuihin reisiin ei auta mikään :?

ViestiLähetetty: 2009-03-31 23:06:04 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Hei alle sammen! :smt006

Tässä välissä otettiin takapakkia -- ei pelkästään kiloissa vaan senteissä myös, josta ehdin jo huolestua :? Nyt on kuitenkin tilanne normalisoitunut ja senttejäkin varmaan kohta saadaan taas kehiin :) Sitä odotellessa...

Plussatulokset hauismitassa johtuivat siitä, että jossain vaiheessa mittasin oikeasta kädestä :oops: Olen aloittanut mittaamisen vasemmalta puolelta, jonka ympärys on nyt 34 cm (-4 cm, -11,8 %). Oikealla puolella sentin enemmän (vaan, kovasti on erilaiset nuo puolet).

Muita senttejä odotellessa laitan mun käsivarteni 'ihailtavaksi' :shock: Ei, tuo ei ole fläsää :D Kun kierrän tai jännitän kättäni, lihas muuttuu ihan valtavaksi. Saunamökillä oon rehkinyt, mutta puntilla en ole ollut vuosikausiin. Lihakset tulevat ja pysyvät helposti.

Kuva

Mun koipeni ovat uudessa avattaressa :D

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 126 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 4 57 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00