Siperia kirjoitti:
Hihii, sä oot kyl yks Miss Analyysi!
Hehe

Tässä vielä pari testiä naisimmeisille:
KolikkotestiCallanetics-kirjan mukaan jalkojen tulisi koskettaa yläreisistä, polvista, pohkeista ja nilkoista.
(Näihin kohtiin voi asettaa ne kolikot).
Muissa kohdissa tulisi olla hieman ilmarakoa, siis reisienkin kohdalla.
Tämän testin oon läpäissyt pulskempanakin
Sittenhän on myös perinteinen
kynätestiEli rintojen alle kynä(t), jos pysyy siellä niin ne roikkuu

Helevata, tässä tulis kyllä olla joku
kuppikokoraja, sillä ei isot kannut millään pysy noin terhakkaina kannattelematta.
Kuka perkele tämän keksi.
Voi kiitos, Siperia. Oispa niin, että helppo nakki vain
Vaan reilut 10 cm! Ehkä jo ens vuonna samaan aikaan? Nykyään itsekuri on huono, ennen sitä riitti kyllä. En halua nähdä hirveästi vaivaa hoikistumisen eteen, joten hitaasti tapahtuu... Syömiset ei oo laihduttamista, vaan syön ja liikun siihen tapaan kuin voisin kuvitella loppuelämäni tekevän. Hienosäätöä teen kyllä jatkuvasti. Henkisesti oon siis ylläpidolla, mutta onhan tuossa uudenvuoden puolella pari kiloa kuitenkin lähtenyt.
Heips, Goldie! Mä arvasin, että löytyy joku noilla mitoilla

Vau, 69 cm vyötärö... Onko sulla jossain kuvia
Hitto kun en silloin hoikkana mitannut, sais jotain osviittaa siitä, kuinka kapoiseksi sen vyötärön voi edes saada. Mun luontainen olotilani ei kuitenkaan ole vyötärölihava, vaan se on jotain hyvin väärillä ruokailu- ja juomailutottumuksilla hankittua.
Ehkäpä jaloissa vaan silmälle mieluisampi muoto riittäisi. Muhkurat pois. Snoukka on etureisille tehokasta, siinähän ollaan monta tuntia kyykistelevässä asennossa niiden varassa, niin ylös kuin alas mennessä. Sisäreidet onkin juttu erikseen. Ja jos nyt vielä lämpimikseni jatkan jaarittelua (lienee minulla siihen lupa vaikka ketään ei kiinnostaisikaan

), niin siinä mielessä ne vois kaveta, kun reidet aika mahtavasti hinkkaa housut haaruksista puhki. On ollu vähällä, etten oo saanu sukkahousuja syttymään palamaan

Ei siis minareita tänne vielä

Ja oishan se aika hassua hävittää kolmisenkymmentä senttiä vyötäröltä, eikä yhtään reisistä, mutta se vaan kertoo juuri niistä epäsuhtaisuuksista ja niiden korjaantumisesta. Toivon.