henttu23 kirjoitti:
Sä alat olemaan pikkuinen, kun kaikki alle satasen

Hieno uusi ava!
Olo ei tunnu vielä erityisen pikkuiselta, mutta kieltämättä on mukavaa että kaikki mitat on alle metrin. Kiitos avakehusta!
Siperia kirjoitti:
Onnea metrikerhosta poistumisesta!

Näytätkin oikein sutjakalta!

Kiitos ja kiitos.
serri kirjoitti:
Vyötäröltä (eli tuosta kapeimmasta kohdasta) ei tarvitsisi enää paljoa lähteäkään, mutta navan kohdan ympäryksen haluaisin alkavan kahdeksalla. Sitten mulla on edelleen nuo selkämakkarat, joiden katoamista pitäisi melkein mitata vielä uudesta kohdasta, mutta en jaksa muokata hyvää taulukkoa. Lantionympäryksen haluan alle metriin ja reisissäkin on mitä lähteä, mutta noiden kohtien osalta vaaditaan varmasti paljon kärsivällisyyttä.
Nämä tavoitteet on nyt saavutettu, mitähän seuraavaksi?

Olen aika varovainen näissä senttipuolen tavoitteissa, koska en oikein tiedä mikä olisi vielä realistista.
Reidenympärys ainakin alle kuutenkymppiin. Lantiolta (uusi tavoite ~95 cm) ja vyötäröstä (tavoite saada se lähemmäs 70 senttiä) pitäisi lähteä muutama sentti mielellään lähiaikoina, koska työhousut olivat eilen sovitettaessa vähän turhan naftit. Veikkaan kyllä että fyysinen työ postinjakajana (aloitan viikon kuluttua) hoitaa tuon ongelman pois päiväjärjestyksestä ihan itsekseen.
Pohkeiden osalta en odota suuria senttimääriä, koska en ole luonnostani mitenkään siropohkeinen. Lihasta niistä löytyy ihan mukavasti, eli lähinnä vaan löysät pois päältä niin olen tyytyväinen. Ehkä 35 senttiä voisi olla realistinen? Käsivarresta saisi minun puolestani lähteä vielä ainakin pari senttiä, eli tavoite voisi olla 27 sentin tietämillä. Jos rinnanympäryksestä lähtee senttejä, niin ok, kunhan tissit säilyy ennallaan.