Täällä taas

Olin siis kuukauden kadoksissa ja pidin taukoa koneella olemisesta, mittaamisesta ja muusta sen kaltaisesta mahdollista stressiä aiheuttavasta.
Maalla oli ihanaa. Hoidin itseäni ja söin hyvin: hirveä, poroa, oikeasti vapaiden kanojen munia, juuri kalastettua kalaa, paljon luomua

Lisäksi aloin parannella tosissaan lisämunuaista ja lisäsin ruokavaliooni hiilareita, jotka pyörivät siinä 100-150 g paikkeilla. Hankin myös Ruotsista Adrecompia (jenkeissä näyttää löytyvän erilaisia variaatioita eri valmistajilta nimikkeellä adrenal complex, jos joku sieltä haluaa tilailla kokeillakseen), joka sisältää vitamiinien lisäksi sian lisämunuaista ja sillä on ollut todella hyvä vaikutus

Itse löysin tiedon Ruotsin kilpparifoorumilta.
Näiden kaikkien yhdistelmä Armourin ohella on siis parantanut ratkaisevasti kokonaisoloani ja aivot alkavat olla kohtuullisen kirkkaat, selässä on tapahtunut huomattavaa parannusta, kulmakarvat ovat kasvaneet sivuista, kynnet ovat parempikuntoiset jne.
Sen verran on ongelmaa, että aamuöisin herään hikoiluun ja käsien tärinää on päivisin sekä jonkin verran sydänoireita (odotan verikokeiden tuloksia, jotta tiedän mennäänkö vajaalla vai liikkiksellä). Lisäksi stressitilanne vetäiseen minut unten maille eli palasin töihin alkukuusta ja nyt viikonloppuna olen vedellyt 13 tunnin yöunia (nyt en ole edes heräillyt). Päivisin olen tosin pirteä, mutta sänky kutsuu jo 21 aikaan.
Kilppariarvoista ei ole tällä hetkellä hajua, mutta kävin kontrolleissa ja ensi viikollla olen viisaampi ja tietää, miten Armourin kanssa teen. Nyt olen mennyt 2½G enkä ole nostellut, kun olen epävarma kummalla olen
Sitten helpotuksen huokaus mittojen suhteen.Pelkäsin, että olisi tapahtunut kauheita, mutta yllättävän samoissa olen

Viime kuussa käytin myös viljatuotteita, mutta nyt tässä kotiuduttuani olen päättänyt vähentää gluteiiniviljat minimiin ja katsoa, mitä vaikutusta sillä on. Rasvaa en ole edes hirveästi vähentänyt. Ruokailukertojen määrä on ollut minulla neljä.
Tässä siis mittojani:
Sunnuntaina 4.10.09 otetut mitat
Puntarissa 84,4 kg (+0,9 kg, aloitettu ko. vaa'alla 26.7.09) +500g (kuukautiset lähellä

ja lisäksi liikuntaa on tullut lisää selän toipumisen takia, lähinnä kävelyä enemmän)
Rinnat 109 cm (+- 0 cm mittauksen aloituksesta 12.4.09)
Rintojen alta 87 cm (- 4,5 cm aloituksesta) + 1
Vyötärö 86,5 cm (- 5,5 cm) + 1
Navan kohdalta 92 cm (-8 cm alkaen 10.5.09) +- 0 cm

Alavatsa 105 cm (- 3,5 cm alk. 14.6) +- 0
Lantio 102 cm (-2 cm) - 1
Yläreisi 53 cm (- 13 cm) +- 0
Käsivarsi (se jossa allin sanotaan asuvan) 32,5 cm (-1 cm) + 0,5
Iso harmitus on tuo vyötärö, mutta toisaalta lantio on kaventunut. Pääasia kuitenkin on, että kuukauden aikana ei ole tullut radikaalisti mihinkään lisää, vaikka hiilareita olenkin paljon lisännyt. Mieluummin paikallaan kuin ylöspäin