|
pituus:156,5kg
lähtöpaino: 65,4
Lähtömittani 11.2.2007
reisi:61,5
lantio:102
vyötärö:94
------------------------------------
mitat 26.2.2007
reisi: 57,8
lantio: 100,5
vyötärö: 89
-------------------------------------
Miten tämä painopudotus voi olla näin hidasta nyt? Kun aloitin, minulla tippui 2kg 5 päivässä, nyt olen jämähtänyt tuolle 63kg tasolle.
En ole syönyt 3viikon aikana leipää,riisiä tai jauhoja lainkaan. Karkkiakin olen maistanut vain 2 kertaa 1 suklaapalan ja 1 turkinpippurin verran ja niilläkin kerroilla oli väliä ainakin sen 6 pv. Eikä tee mieli edes onneksi. Hiihtolomalla söin 1 keskikokoisen kotitekoisen voisilmäpullan tädin kahvipöydässä ja yhtenä viikonloppuna olen juonut viiniä 1 plo verran, eli pe ja la illalla 3 vaajaata lasillista.
Joka aterialla olen syönyt lihaa tai kalaa reilun salaatin kanssa. Ruoanlaittoon käytän aina öljyä tai voita jos on sellainen kohde että voi käyttää esim. kukkakaalimuusi.
Ainoat virheet joita kykenen löytämään on se, että en ehdi jokapäivä syödä välttämättä sitä kolmea ateriaa vaan jää päivälliseen ja myöhäiseen illalliseen joka on lämmin ateria eikä pieni iltapala. En tiedä onko se kovin terveellistä yötä vasten mutta kuitenkin....
Jos jälkiruokaa tekee mieli, syön partaäijää marjoilla tai hedelmillä tai niitä uusia profeelin cottifrutteja. Niissä ei ole rasvaa, mutta proteiinia kylläkin ja minimalistisesti hiilareita. Ainoa herkuttelu jolle olen antanut myöten on hedelmät. Saatan syödä esim. 2 pientä omen aa päivässä mutta ei kai niiden pitäisi vaikuttaa niin paljon.
Annoskokoni ovat kyllä valtavia ja nautin ne melkoisen nopeasti. Voisiko syynä olla se että syön liikaa esim. proteiinia. Otetaan esimerkkiannos;
kiinankaalia salaatiksi, sekaan tomaattia, kurkkua, retiisiä, sipulia ja paprikaa. Lisukkeeksi 2 siankyljystä, tiedättehän niitä jotka kutistuu paistinpannulla. Jälkkäriksi sitten partaäijää kermavaahdolla ja mustikoilla. Toisen aterian saa kun korvaa siankyljykset vaikka tonnikalapurkilla (eilen söin sardiinia, ei ollut salaatin kanssa mikään jymymenestys)
Mitä mä teen väärin vai teenkö mitään. Onko se näin hidasta?
_________________ [url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wIMJHRq/]
[/url]
|