Kiitos tsemppauksesta kirsikka70!
Nyt on sitten
eka viikko takana karppailua ja olo on jees. Turvotus on vähentynyt (huolimatta kohta alkavista naistenvaivoista eli ihan oikea tulos ei painossa tällä viikolla vielä näkynyt, mulle kun tulee painoa lisää tässä kohtaa kuukautta aina pari kolme kiloa) ja makeanhimo on hävinnyt kokonaan tämän viikon aikana. Alkupäivinä mulla oli jatkuvaa pientä päänsärkyä, se taisi kadota tuossa pari kolme päivää sitten. Eilen oli sellaista huippausta, kaikki siis jotakuinkin tuntui pyörivän ympärillä, mutta siihen auttoi kourallinen suolapähkinöitä vissyn kera.
Mä olen menneen viikon aikana
syönyt kolme kertaa päivässä, vaikka usein ei olisi ollut nälkäkään ja merkannut näin alkuvaiheessa ylös kaiken päivän aikana syömäni (laskenut niistä sitten kalorit, rasvan, proteiinin ja imeytyvän hh:n määrät), jotta saisi tuohon syömiseen jonkinlaista tuntumaa. Keskiarvo kaloreissa pyöri viikon aikana jossain 1430 paikkeilla, hh:ssa määrä 33g paikkeilla per päivä. Kasviksia ja marjoja on tullut syötyä noin 500g päivässä ja Multitabs Specialin otan päivittäin. Kaapista löytyy myös Berocca plussaa, mutta sitä ei ole vielä tullut käyttöön otettua.
Lidlistä mies haki mulle 70% tummaa
suklaata ja sitä on tullut jonkin verran syötyä, eli käytännössä katsoen koko se 125g levy menneen viikon aikana. Eilen kyseinen suklaa maistui jo todella makealta suussa, eli eiköhän tässä siirrytä suklaankin suhteen astetta tujakampaan versioon seuraavan kerran, kun sitä mieli tekee.
Liikuntaa harrastan nyt alkuun ainoastaan pari kertaa viikossa eli teen reippaan tunnin kävelylenkin keskiviikkoisin ja sunnuntaisin. Tosin joka arkipäivä tulee käveltyä esikoista kouluun saattaessa sellanen 2,5-3km, mutta sitä en laske mukaan, vauhti kun on sellaista "lastentahtista"...
Eli
ekan viikon saldona paino on laskenut 1,5kg ja alkumitat vyötäröltä ja lantiosta (
](./images/smilies/eusa_wall.gif)
) on otettu. Ensi viikon tiistaina taas uusia (ja ehkäpä tänkertaista romaania tiivimmässä muodossa) jorinoita tältä viikolta, katellaan, miten sentit kehittyvät - toivottavasti miinussuuntaan!

Nyt on korkea aika ajatella sitä omaa napaakin!

Karppaus aloitettu 1.1.08.