Olen n. kolme kuukautta taustalla seurannut palstaa ja karppausta opetellen. Tuohon mahtuu yhteensä kuukauden tauko erinäisistä syistä johtuen. Nyt vihdoinkin aijon ottaa itsestäni niskasta kiinni ja pitää jonkin näköistä päiväkirjaa jospa tämä samalla motivoisi. Olen pieneen kirjaan silloin tällöin merkinnyt mittojani, mutta jospa tämä motivoisi enemmän
Alku paino n. 98kg (en omista puntaria tuo tulos joulun alla käväisin vaa´alla)
Aloitin ensin tavallisella laihutus kuurilla jota kesti reilu kuukauden, mutta lopulta sain tarpeekseni kun koko ajan oli nälkä ja ajatus pyöri ruuan ympärillä.
Aivan alun mitat
15.1.07
käsi:38 cm
rinnan alta: 98 cm
vyötärö: 105 cm
lantio: 118
reisi:60
Karppaus muistaakseni aloitin noista lukemista
15.4.07
Käsi: 36 cm
rinnan alta:97 cm
lantio:114 cm
vyötärö: 97
reisi: 59
6.6.07
Käsi: 36 cm
rinnan alta:93 cm
lantio:112 cm
vyötärö: 94cm
reisi: 56cm
Paino:n. 85kg
Vaate koko pienentyi alun kahden kuukauden jaksosta 50/48 -> 46/44

( riippuen vaatteen valmistajasta)
Nyt olisi tarkoitus palata ruotuun ja uudet mitat lisään ens. viikolla kunhan kuukautisista johtuva turvotus häviää.
Jospa samalla tähän kirjoittaisin pienen laihutus historiani kerta vauhtiin pääsin. Eli lihominen alkoi samalla, kun aloitin koulun. Sitä ennen lapsena olin tosi hoikka, mutta sitten pikku hiljaa vain painoa alkoi kertyä. Koskaan en ole sen jälkeen ollut ns. "normaali" painoinen. Painon kanssa olen jojoillut koko ikäni lihavimmillani olin n. 110kg ja laihimmillani 79kg. Silloin kun sain painoni alle 80kg olin atkinsin ruokavaliolla, mutta jostain syystä lopetin.
Nyt toivon mukaan paino lähtisi pikku hiljaa alaspäin. Tavoitteeni olisi 60kg ja väli tavoite jouluksi on 75-70kg