Nyt olen kyllä aivan hämmästynyt

Jos joku viisas osaa tämän selittää, niin saa selittää! Tai kehitellä edes teorioita kanssani, tämä toki ehkä huomenna sitten varmistuu paremmin...
Elikkä, osaako joku selittää tämän ilmiön;
Eilinen aamupaino: 66,3kg
Tänään aamupaino: 65,1kg
Kumpikaan tulos ei pitäisi olla virheellinen, vaan punnitsin itseni useasti jotta vaaka ei "huijaisi"
Taustoja:
-Paino jumittanut pitkään ennen näitä viimepäiviä (esim. tuo tänne ensimmäisen kirjoituksen 67,4 paino oli pysynyt yrityksistä huolimatta samana jo kolme viikkoa)
-Molempia edeltävinä iltoina (kahdeksan jälkeen) en ollut syönyt,mutta juonut kyllä abouttirallaa samanverran
-Ollut ummetusta n. viikko sitten, mutta se lähtenyt jo pois aikaisemmin/palaamassa ehkä vähitellen taas
-Olen syönyt hiilareita enemmän kuin aikaisempina viikkoina ja painon laskemattomuuteen kyllästyneenä jopa suklaata ja keksejä syönyt; mutta päivän kaloritarve ei ole silti mennyt yli.
-Tein lihastreeniä viimeksi torstaina (tänään siis lauantai jos joku ei huomioi tai lukee tämän myöhemmin), joka oli suhteellisen raskasta (kuntopyöräily, vatsalihakset, käsilihakset ja reisiä)
Eli onko tuo paino pelkästään nestettä, vaikka nesteitä olen saanut aivan yhtälailla kuin ennenkin ja olen painoa pudottanut jo 71:sta kilosta.