Kiitos Pingu =)
Kävin kurkkaamassa sunkin urakkaa ja hyvältä näyttää!!!
Nyt tiristellään viimoset kilot vielä ennen kesää, olo parempi vaikkei nyt niihin uusiin biksuihin ihan mahtuiskaan.
Juu mie oon rakenteeltani aika siro, senpä tähen kaikki ne kilotkin näkyy samoin tein
Ihan tyytyväinen olen jo itseeni kun pöhötys on poissa, varsinkin kasvoissa näkyy heti. Pitkästä aikaa tuntuu siltä että minä hallitsen ruokaa eikä ruoka minua. Syön elääkseni, en elä syödäkseni

Jännä kuinka noin pienikin pudotus vaan tuntuu, vanhat vaatteet alkaa mahtua päälle, joululahjaksi saatu kaulaketju on venähänyt pitkäksi yllättäin, jouluna käytetyt vaatteet jo aavistuksen isoja, etenkin housut. Ehkä tää pudotus henkisesti isoin juttu, olen taistellut aika kauan itsekurin puutteen kanssa "joka maanantai alkoi uusi elämä ja sitä ennen vedettiin kaksin käsin ruokaa ja se itseinho sen jälkeen...". Sais taas iskostettua itselleen että tää ei oo mikään dieetti vaan elämäntapa, paluuta entiseen EI ole. Hiilareita syön rajoitetusti, yritin kyllä todella karppia linjaa hh 20-30g mutta kyllästyin sen vaikeuteen, liialliseen matematiikkaan ja eritoten siihen että yhden harmittomankin repsun jälkeen tuli kaikki pudotetut kilot takaisin korkojen kera älyttömine turvotuksineen. Ei jaksa semmoista jojoilua + ei elämästä saa tehdä liian vaikeaa, se ei kanna pitkälle. Tämä sopii mulle, uskon että jokaiselle tää painonhallinta on yksilöllinen asia, mikä sopii toiselle, mikä ei.
Aurinkoista viikonloppua